Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Mitchel vanLeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 februari 2015

Marketing d.m.v. Instagram! [Aangeboden]

21 april 2016

Dag Forumgangers!

Ik ben een Jongeman die al vanaf zijn 14e zeer geïnteresseerd is in social media en de kansen daar van. Ik ben vanaf toen bijna elke dag actief is geweest op alle social media platformen. Mijn eerste grote pagina’s had ik op Twitter. Maar toen de jeugd in Nederland besloot om Twitter te vervangen voor Instagram, heb ik besloten om mijn doelgroep achterna te gaan. Zoals u misschien wel weet, is Instagram een ideale manier om een product te promoten. Zo zijn er aantoonbaar Nederlandse webwinkels groot geworden door Instagram.  Op het moment zijn de Instagram accounts @Gesprekjes & @whatsappgeintjes.nl in mijn bezit. 

Om tot mijn punt te komen..

Wat bied ik aan?
  • Gerichte volgers. U bepaald hoe oud, welk geslacht en interesses.
  • Korte overeenkomst: Uw account word naar een gewenst aantal actieve volgers gebracht.
  • Lange overeenkomst: Samen bepalen we hoeveel volgers er in een periode bij moeten komen.
  • 24/7 communicatie, ik ben altijd bereikbaar via Skype, Whatsapp en mail. 
  • GEEN NEP VOLGERS OF LIKES! 
Waarom ik?
  • Ik ben jong en sta dus midden in de doelgroep! 
  • Ik ken de business en weet wat de doelgroep graag wilt zien!
  • Ik ben goedkoop!
  • Vrijwel de enige die dit doet in deze markt!
  • Zeer flexibel!
Wat is de prijs?
De prijs hangt af van de volgende factoren: 
  • Aantal gewenste volgers/likes
  • Herkomst van deze volgers/likes
  • Welke niche u zoekt
Bent u geïnteresseerd in wat ik te bieden heb? Stuur me dan een persoonlijk bericht of een mailtje, ik zou u graag meer informatie willen geven!

Mvg,

Mitchel
mitchel.vanleest@hotmail.com
 
Gebruikersavatar
Volup
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Re: Marketing d.m.v. Instagram! [Aangeboden]

21 april 2016

Hoi Mitchel, 

Denk je genoeg ervaring en expertise te hebben om met een doelgroep in de leeftijd van 35 - 50 om te kunnen gaan en lever je eventueel ook content of suggesties daartoe?
Ik heb wel interesse maar zou wel eerst een idee willen hebben van de wijze waarop je volgers werft. 

Je kunt me een pm-berichtje sturen.

Lennart
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
 
Mitchel vanLeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 februari 2015

Re: Marketing d.m.v. Instagram! [Aangeboden]

23 april 2016

Hoi Mitchel, 

Denk je genoeg ervaring en expertise te hebben om met een doelgroep in de leeftijd van 35 - 50 om te kunnen gaan en lever je eventueel ook content of suggesties daartoe?
Ik heb wel interesse maar zou wel eerst een idee willen hebben van de wijze waarop je volgers werft. 

Je kunt me een pm-berichtje sturen.

Lennart
Hoi Lennart,
Ik heb een PM-Bericht verstuurd!
 
Mitchel vanLeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 februari 2015

Re: Marketing d.m.v. Instagram! [Aangeboden]

28 april 2016

Ik krijg het helaas niet voor elkaar om mijn post te wijzigen.. Sorry voor het omhoog schoppen maar wil graag deze link toevoegen aan mijn OP. 

https://www.entrepreneur.com/article/273618 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Mitchel vanLeest
Berichten: 9
Lid geworden op: 01 februari 2015

Re: Marketing d.m.v. Instagram! [Aangeboden]

01 juni 2016

Hallo allemaal. 

Heeft u er wel eens over nagedacht wat een reclamespotje op tv kost, of een advertentie in de krant? Dat moet toch veel goedkoper kunnen.. Wat ik u nu dus aanbied is een advertentie of reclamecampagne tegenover 500.000+ jonge Nederlandse mensen via Instagram.

De mogelijkheden zijn eindeloos, een aantal voorbeelden zijn:
- 1 foto van uw product, dienst of bedrijf
- 1 filmpje (van een minuut of korter) van uw product, dienst of bedrijf
- Actieve reclamecampagne
- Product in het zonnetje zetten 
- etc... 

Mocht u nou geïnteresseerd zijn om snel, effectief en goedkoop een bereik te realiseren van meer dan een half miljoen jonge Nederlandse mensen. Neem dan eens contact op en vraag naar wat meer informatie!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht