Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Rob_nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 maart 2013

Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

17 mei 2016

Veel ondernemers willen zich te weinig bemoeien met de producten en hun presentatie in de webshop. Logisch want ondernemen is creatief denken hoe er meer omzet behaald kan worden. Wij begrijpen dat als geen ander.

Echter door de producten in je webshop net wat meer aandacht te geven dan je concurrent zal je positief stijgen in de zoekmachines. Van belang is dat er unieke productteksten gemaakt worden in combinatie met het gebruik van de juiste afbeeldingen en toegepaste SEO technieken. Daarnaast kunnen we eenvoudig een Google shopping feed voor je maken zodat je webshop ook binnen de Google shopping pagina's opgenomen zal worden.

Kunnen wij wat voor je betekenen? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. Wij werken na overleg op basis van een uurtarief (17,50 exclusief btw) of fixed price. Je kunt ons bereiken via een persoonlijk bericht of via info@webenmeer,com. Wij kijken uit naar je reactie!
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

17 mei 2016

Best goedkoop voor "product omschrijvingen", maar wat zijn toch die harde stukjes in de saus?

Afbeelding
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

17 mei 2016

Best goedkoop voor "product omschrijvingen", maar wat zijn toch die harde stukjes in de saus?

Afbeelding
Dropjes :D
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

Ik heb wel moeite met sommige dingen die je zegt. Je kennis zal ik niet in twijfel trekken, maar als ik je website bezoek en zie dat je een kant & klare (portfolio-)template hebt gepakt dan scoor je daar geen punten mee. Ik mis een favicon en zie hier en daar wat typfouten. De code staat vol met comments. Als je ik een request stuur voor een bericht zonder de velden in te vullen, krijg ik 3x 'This is required' terug, ipv 'Dit is een verplicht veld'.

Daarnaast vind ik het vrij ironisch dat je meer tekst hebt over wie je/jullie bent/zijn, dan over de diensten die je levert. Als ik jou was zou je website even finetunen en de code opschonen, daarna zullen er genoeg mensen zijn die je blij kan maken met je diensten ;) Je scoort meer punten als je zélf een goede website bouwt die SEO-technisch sterk in elkaar zit, dan dat je een template pakt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Rob_nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 maart 2013

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

Hoi Bolino, dank voor de snelle ongevraagde website check en tips! 

De website is nog niet optimaal, ben ik direct met je eens. Alhoewel ik het niet met alle opmerkingen eens ben.
Het doel van de website is kort aan te geven wie we zijn, hoe je ons kunt bereiken en wat we voor je kunnen doen op een transparante manier. Daarom is er nu ook nog meer tekst over het team. We werken er aan! Naast de opdrachten die we, ook via webwinkelforum, af te handelen hebben momenteel.

T.a.v. de harde stukjes, die ga je niet tegenkomen. Wij doen wat we zeggen en zeggen duidelijk wat we doen. Dat kunnen meerdere tevreden klanten via webwinkelforum beamen (en ja die ervaringen met ons zouden mooi opgenomen kunnen worden op de website ;-) )
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

Hoi Bolino, dank voor de snelle ongevraagde website check en tips! 

De website is nog niet optimaal, ben ik direct met je eens. Alhoewel ik het niet met alle opmerkingen eens ben.
Het doel van de website is kort aan te geven wie we zijn, hoe je ons kunt bereiken en wat we voor je kunnen doen op een transparante manier. Daarom is er nu ook nog meer tekst over het team. We werken er aan! Naast de opdrachten die we, ook via webwinkelforum, af te handelen hebben momenteel.

T.a.v. de harde stukjes, die ga je niet tegenkomen. Wij doen wat we zeggen en zeggen duidelijk wat we doen. Dat kunnen meerdere tevreden klanten via webwinkelforum beamen (en ja die ervaringen met ons zouden mooi opgenomen kunnen worden op de website ;-) )
Ha Rob!

Nu ik het teruglees, komt het als een aanval over en dat was niet mijn uitgangspunt, excuses daarvoor ! ;)
Zoals ik al zei, je diensten en kennis trek ik niet in twijfel en je zal ongetwijfeld veel mensen blij kunnen maken hiermee.

Ik was nieuwsgierig naar je website n.a.v. van je eerste post en merkte het een en ander aan de opmaak dat ik in de broncode ging neuzen en tegen een aantal zaken aanliep.
Als je ergens op de site had vermeld dat jullie ermee bezig zijn, dan had ik bovenstaand bericht niet geplaatst.

Ik zal je toevoegen aan mijn bladwijzers, je weet maar nooit :)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

Goed om te zien dat je het linkje in je handtekening nu ook hebt gefixt. Dat staat al een stuk beter / komt geloofwaardiger over.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

T.a.v. de harde stukjes, die ga je niet tegenkomen. Wij doen wat we zeggen en zeggen duidelijk wat we doen. Dat kunnen meerdere tevreden klanten via webwinkelforum beamen (en ja die ervaringen met ons zouden mooi opgenomen kunnen worden op de website ;-) )
Alle waar is naar zijn geld. 

Doen we er nog eentje omdat het kwartje nog niet gevallen is:
Afbeelding
 
Rob_nl
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 maart 2013

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

Ward! Scherp, moet gezegd worden, mooie toevoeging ook aan het onderwerp. Dank je :-)
Webshop verbeteren? Wij helpen je graag. Van productomschrijvingen tot Google Shopping feeds. http://www.webenmeer.com
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

18 mei 2016

Doe de "webshop klussen" gelijk ook even. :wink:

(Als boekenschrijver herken ik dat wel, hoor: je leest over je eigen fouten heen.)
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Webshop verbeteren? Wij helpen je graag!

20 mei 2016

Klein tipje; ik mis nog KVK gegevens en referenties op jullie website; verder ziet het er prachtig uit!
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht