Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gerard Timmermans
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 augustus 2016

Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

11 augustus 2016

Beste Brains....

Ik heb een showroom in raamdecoratie in Eindhoven en ben ook gestart met een webwinkel: Raamvisie.nl!
Op mijn vakgebied (alle facetten van de woninginrichting) weet ik echt van de hoed en de rand....
Raamvisie biedt de producten (=exclusief maatwerk) 40% onder de adviesverkoopprijs aan van de speciaalzaken! 
Ik heb echt hulp nodig op het gebied van internet en met name marketing en commerce.
Is er iemand van jullie die mijn prille internetwinkel kan begeleiden om een topper te worden?
Indien er studenten zijn die wat bij willen verdienen en die ook nog affectie hebben met mijn producten
is dat een pre , onkosten zijn uiteraard bespreekbaar, zelfs bonus-afspraken !
Liefst in Eindhoven of omgeving!

Alvast bedankt!
Groeten,
Gerard.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

11 augustus 2016

Beste Gerard,

Er is natuurlijk veel mogelijk met het promoten van je webwinkel.

Optimaliseer je website voor de zoekmachine (seo), doe aan linkbuilding, werk samen met geschikte partners, zorg voor interessante content op je website...
Dit zijn zaken die je kunt (laten) doen voor resultaten op de langere termijn.

Voor resultaat op korte termijn, kan je gebruik maken van persberichten, adverteren via Adwords, advertenties plaatsen op marktplaatsen, gebruik maken van social media...

Als je iemand wilt inhuren voor het uitvoeren van dergelijke marketing werkzaamheden is het verstandig om voorzichtig te zijn. Er zijn veel cowboys bureaus aanwezig op internet die je vanalles beloven, je laten betalen, maar vervolgens weinig resultaat behalen.
Het is dan ook erg verstandig om je eigen kennis op deze gebieden te vergroten, zodat je tenminste goede en heldere afspraken kunt maken.
Bijkomend voordeel hiervan, is dat je zelf ook al het één en ander kunt verbeteren met de nieuw verworven kennis.

Veel succes (en welkom op het forum).
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

12 augustus 2016

Welkom en succes idd.
Zoals hierboven al word gezegd, leer er zelf wat over, omdat je zo makkelijk geld over de balk kan gooien idd met iemand inhuren, zonder garantie.
Na snel je site te hebben bekeken adviseer ik je bij de productdetail pagina's wat meer, relevante, teksten te schrijven.
Om zelf wat over SEO te leren bezoek deze site's:
- http://www.seobook.com/blog
- https://moz.com/blog
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

10 december 2016

Hoe loop het inmiddels met je webwinkel?

Ben benieuwd of het je nog gelukt is met de promotie, of met het vinden van een geschikte partner.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Bram den Bieman
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 juni 2017
Contacteer:

Re: Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

27 juni 2017

Je hebt al een showroom geef je aan. Je webshop is een verlengstuk van je business (en geen eiland in je business). Integreeg dit. Bijv. maak je webshop zichtbaar in je showroom met een scherm op de balie. Kun je in je showroom ook producten aanbieden die je niet op voorraad hoeft te houden. 

Bundel al je showroom klanten en ga ze een nieuwsbrief sturen. Of segmenteer en ga een nieuwsbrief sturen voor prospects uit je showroom die nog niets hebben gekocht en een andere nieuwsbrief waarin je producten promoot als upsell voor klanten die al wel hebben gekocht. Je webshop kan hierin een hoofdrol spelen. Maak op je webshop andersom ook duidelijk dat je een showroom hebt. Het ene kanaal versterkt het andere en vise versa.
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

28 juni 2017

Over 2 maanden is dit topic al een jaar oud @Bram
Je reageert op een post die waarschijnlijk allang is verholpen

Groetjes Devi
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
Mmommyslife1
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 juli 2017

Re: Hulp gewenst bij het promoten van mijn webwinkel.

25 juli 2017

Dag beste Gérard

Ik wil je graag helpen met je website en ik wil evt ook een artikel schrijven op mijn site voor promotie
Voor meer info of vragen mail me even

Mmommyslife@hotmail.com
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht