Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Telefoonservice aangeboden.

10 december 2016

Beste webwinkeliers,

Bij deze wil ik onze startende dienst aanbieden bij jullie.
Heeft u het ook te druk om de telefoon voor uw webshop/onderneming aan te nemen, de mail te beantwoorden of social media in de gaten te houden?
Wij kunnen dit voor u volledig uit handen nemen of los per onderdeel.
Wij zijn een jong en fris bedrijf wat net is gestart.
Bij ons staat de klant centraal en blijft de prijs scherp!

(Ook leveren wij telemarketing voor uw bedrijf)

Wij bieden een bereikbaarheid van 7 dagen per week van 08.00 tot 22.00.

Wilt u meer informatie over onze diensten?
Neem dan nu contact op via info@frelloz.nl of bel ons op 085-3018007
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

10 december 2016

Hoe ga je om me de (vele) servicevragen waarvoor kennis van het product/ het assortiment / de branche of technische kennis is vereist?
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

10 december 2016

Al die Jonge, Frisse en Pas Gestarte bedrijven!
Ik geloof dat ik toch liever wat oudere, degelijke, ervaren en door de wol geverfde zakenpartners heb!  :wink:
 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Telefoonservice aangeboden.

11 december 2016

Hoe wij daarmee omgaan?
Niet teveel opdrachten aannemen, klein blijven.
En ons vooral blijven focussen op de opdrachten die we hebben, zorgen dat de productkennis optimaal is en dat we voortdurend op de hoogte zijn van de ontwikkelingen bij de klant. 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Droomjuweeltjes
Berichten: 530
Lid geworden op: 14 januari 2012
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

11 december 2016

Puur uit interesse, ik heb een kralenwinkel. Ik heb meer dan 2500 verschillende artikelen. Hoe wil jij de productkennis opbouwen om een klant te adviseren over de te gebruiken techniek, welk draad geschikt is en welke dikte van het draad? Sorry, maar ik geloof er niet in dat een bedrijf de kennis die ik in jaren heb opgedaan, zo even uit de mouw schudt.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

11 december 2016

Puur uit interesse, ik heb een kralenwinkel. Ik heb meer dan 2500 verschillende artikelen. Hoe wil jij de productkennis opbouwen om een klant te adviseren over de te gebruiken techniek, welk draad geschikt is en welke dikte van het draad? Sorry, maar ik geloof er niet in dat een bedrijf de kennis die ik in jaren heb opgedaan, zo even uit de mouw schudt.
Precies mijn punt.

Wil je echt aan de slag, dan zal je een heel goed en overtuigend antwoord moeten hebben op dit soort vragen. Anders kan je die klanten wel vergeten.

Veel webshop eigenaren willen de meeste werkzaamheden zelf (blijven) doen en pas uitbesteden als ze niet anders kunnen. Vaak zijn het mensen met enorme kennis van en passie voor hun product. Dat is moeilijk om aan te leren voor buitenstaanders.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

De nadelen van uitbesteden van klantcontact zijn bekend. Ingehuurde krachten zijn nooit zo goed als de ondernemer zelf. De voordelen zijn echter ook duidelijk. De ondernemer krijgt opeens tijd voor dingen waar hij voorheen geen tijd voor had en waarin hij óók de beste persoon is om die taken uit te voeren. Denk aan familiezaken na 5 uur of in het weekend, of overdag echt productief zijn in plaats van de hele dag telefoontjes van klanten beantwoorden.
 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

Hallo,

Excuses voor de late reactie.
Uiteraard zijn wij nooit zo volledig qua productkennis als dat u zelf bent.
Dat neemt niet weg dat wij niet het aller beste eruit halen om op UW manier te beantwoorden en wij hier hoge eisen aan stellen.
Zo zouden wij bijv. de vraag/klacht kunnen noteren, deze mailen naar u zodat u antwoord kunt geven wanneer het u uitkomt!
Wij nemen dan ook weer contact op met de klant met het antwoord of de oplossing op de vraag of klacht.

Met vriendelijke groet,
Frelloz
 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

Al die Jonge, Frisse en Pas Gestarte bedrijven!
Ik geloof dat ik toch liever wat oudere, degelijke, ervaren en door de wol geverfde zakenpartners heb!  :wink:
Beste,
Dat is en blijft natuurlijk altijd uw eigen keus.
Maar hoe is een wat 'ouder, degelijk en ervaren' onderneming ooit begonnen?
Juist ook jong, fris en pas gestart.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

U mist het punt! Het gaat erom dat zo veel bedrijven zich aanprijzen als jong en fris en dynamisch en sprankelend en energiek en wat dies meer zij. Dat zijn allemaal tamelijk holle frasen die over de kwaliteit van de dienst verlening niets of weinig zeggen.
 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

Uw reactie is begrijpelijk en het punt is nu binnengekomen.
Het zegt inderdaad niets over onze dienstverlening.
Om echt wat over onze dienstverlening te weten te komen nodig ik de gene die interesse hebben graag bij ons uit voor een
gratis proefweek.
Dit zodat de dienstverlening duidelijk word en dat u kunt meemaken en voelen waar wij voor staan.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

Veel Succes!
 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Telefoonservice aangeboden.

19 december 2016

Bedankt!
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Telefoonservice aangeboden.

20 december 2016

Ik denk dat een klantenservice wel een optie zou kunnen zijn om je te ontlasten. Er zijn ook klanten met veel standaard vragen.
Heeft een klant een specifieke vraag over een product dan direct doorschakelen naar de webshop. Gaat het over een retour bestelling levertijd of dergelijke dan kan de klantenservice dit afhandelen. Scheelt je denk ik toch veel telefoontjes.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Frelloz
Berichten: 7
Lid geworden op: 10 december 2016

Re: Telefoonservice aangeboden.

20 december 2016

Klopt! Dat is ook eigenlijk de bedoeling van een telefoonservice.
Te diep ingaan op producten dat is haast onmogelijk om dat over te nemen..

Ik had je trouwens een PB gestuurd Elextronixs.

Mvg
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht