Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
ffhendriks
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 december 2016

Hulp gezocht met her opzetten gecraste webshop

23 december 2016

Hallo,
Ik ben dringend op zoek naar iemand die me wil helpen met het opnieuw opzetten van mijn webshop's.
Daar ik niet zo dik in de slappe was zit en het uitvallen van mijn webshop me nog meer klanten kost, is mijn budget wat beperkt.
De shop's hebben gedraaid maar na migratie en ge%$^&*9 door een zogenaamd expert en zelfs een bedrijf wat hier kennis van zou hebben is er niks van de grond gekomen.
De shops draaien op een eigen server alhier en alle software is aanwezig, evenals een back-up in de open cart shop gemaakt.

Het hoeft niet voor niks, maar de tarieven die sommige bedrijven vragen zijn niet haalbaar voor mij, het laatste bedrijf wat het zou herstellen heeft het alleen erger gemaakt, 3 uur ermee gespeeld en  niets dan foutmeldingen,  en de server die niet meer is vooruit te branden was

graag hoor ik je voorwaarden en prijs  om het aan te pakken, meer info kan ik je geven indien nodig.
Mijn locatie is tilburg, maar remote is een goed alternatief.
Groetjes Franc
 
Gebruikersavatar
bsinternet
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 september 2016
Locatie: Joure
Contacteer:

Re: Hulp gezocht met her opzetten gecraste webshop

23 december 2016

Beste Franc,

Wat een vervelende situatie. Ik heb je een privé bericht gestuurd met een voorstel om de problematiek aan te pakken.

Mocht je interesse hebben, laat dan gerust even van je horen.

Met vriendelijke groet,

Schelte Brandsma
BS internet concepten
BS internet concepten
Nipkowweg 1a, 8501 XH Joure
T: (0513) 853 735
E: info@bsinternetconcepten.nl
W: www.bsinternetconcepten.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht