Laat jouw webwinkel ook nog beoordelen (tot 10 januari)

1
Wil je dit jaar echt aan de slag om jouw webwinkel (verder) te verbeteren?

Ga je voor meer bezoekers? Of wil je de conversie verhogen?


Laat jouw webwinkel ook beoordelen en krijg veel concrete verbetertips

Profiteer nu nog van onze nieuwjaarsactie:

Tot 10 januari krijg je 20% korting op al onze Webwinkel Checks. Een QuickCheck heb je dus al voor 20,-
Daarbij krijgt elke 3e aanvrager de Check zelfs helemaal gratis!

Vraag dus nu jouw Check aan op webwinkelMeerwaarde.nl
Plaats een Gratis backlink voor je webshop

Re: Laat jouw webwinkel ook nog beoordelen (tot 10 januari)

2
Op zich zou ik hier voor een van onze websites aan mee willen doen.

Op dit moment heb ik alle pagina's naar HTML om laten zetten. Zie de website: www.comfort-ramen.be

Dit is reeds meer dan een week geleden gebeurd. Op dit moment staan er in de Google Search nog steeds de oude PHP pagina's. Gaat dit lang duren? Ik heb reeds een XML sitemap op Google laten uploaden en de sitemap op de website laten aanpassen maar geen succes.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Laat jouw webwinkel ook nog beoordelen (tot 10 januari)

5
Ik weet niet hoe het eerst precies werkte. Maar in google staat nu websitenaam/?page=oudepaginanaam
Als google naar websitenaam gaat komt hij op jouw index pagina. Dat er niets met 'page' gedaan wordt dat ziet hij nog niet. De pagina is er wel en geeft geen 404. Hij zal er uiteindelijk achter komen dat alle page= pagina's hetzelfde zijn en zal dan de meeste wel weggooien uit de index