Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
E-Rookwaren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 januari 2017

Is mijn website netjes?

15 januari 2017

Goedenavond,

Mijn naam is Harut en ik heb een vraagje over me web winkel.

Ik doe momenteel aan dropshipping en het beviel me wel,
Waarom ik e-sigaretten doe ik weet het markt is stortend maar ik rook zelf ook en vind het leuk om een centje bij verdienen waar ik veel over weet. 


Ik wil namelijk mijn webshop wel helemaal starten maar ik vraag me af of jullie hem wel goed vinden en wat kan ik er aan verbeteren?

e-rookwaren

Kritiek tips is welkom <3 
Ik zal er zeker aan werken
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Is mijn website netjes?

16 januari 2017

Niet verkeerd bedoeld, maar de website ziet er inderdaad echt nog niet af uit.

Het lijkt me handiger om feedback te vragen als je al wat verder bent. In algemene zin geldt natuurlijk wat voor alle webwinkels geldt: Zorg naast de pagina's met het assortiment, voor voldoende informatie(pagina's) met betrekking tot bestellen, betalen, verzenden en retourneren.

Probeer ook duidelijk aan te geven waarom iemand bij jou zou willen kopen.
 
E-Rookwaren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 januari 2017

Re: Is mijn website netjes?

16 januari 2017

Niet verkeerd bedoeld, maar de website ziet er inderdaad echt nog niet af uit.

Het lijkt me handiger om feedback te vragen als je al wat verder bent. In algemene zin geldt natuurlijk wat voor alle webwinkels geldt: Zorg naast de pagina's met het assortiment, voor voldoende informatie(pagina's) met betrekking tot bestellen, betalen, verzenden en retourneren.

Probeer ook duidelijk aan te geven waarom iemand bij jou zou willen kopen.
Dankjewel heb hem offline gegooid en zal er meer aan werken 
Dankje wel 

Ik gooi hem weer online en hoop dat je weer op terug reageert.
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Is mijn website netjes?

16 januari 2017

Ik zie dat je woocommerce gebruikt?
Kan je de site nog eens online zetten dan kan ik ook nog een kijkje nemen

Mvg
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Is mijn website netjes?

16 januari 2017

Geen probleem. (Offline halen hoeft nu ook weer niet hoor, zolang maar duidelijk is dat de webshop nog in aanbouw is. Pas daarmee wel op dat de teksten nog niet door de zoekmachine worden opgepikt.)

In ieder geval goed dat je de website graag zo goed mogelijk wilt opzetten.

Als je de menu's werkend hebt en wat meer pagina's hebt gerealiseerd, zal ik zeker nog even de moeite nemen voor wat tips. Succes.
 
E-Rookwaren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 januari 2017

Re: Is mijn website netjes?

17 januari 2017

Geen probleem. (Offline halen hoeft nu ook weer niet hoor, zolang maar duidelijk is dat de webshop nog in aanbouw is. Pas daarmee wel op dat de teksten nog niet door de zoekmachine worden opgepikt.)

In ieder geval goed dat je de website graag zo goed mogelijk wilt opzetten.

Als je de menu's werkend hebt en wat meer pagina's hebt gerealiseerd, zal ik zeker nog even de moeite nemen voor wat tips. Succes.
Ik heb geluisterd en heb bijv bij de product pagina informatie erover gezet
Meer informatie te vinden op home en de witte gedeelte wil ik vullen met producten dus daar ben ik nog niet aan toe.
 
86media
Berichten: 88
Lid geworden op: 29 april 2016
Contacteer:

Re: Is mijn website netjes?

17 januari 2017

- Ik zou op de homepage de producten meer onder de aandacht brengen met beeldmateriaal.
- Tevens op de productpagina's ook afbeeldingen plaatsen. Men wil zien wat ze kopen.
- Welkom bij e-rookwaren.nl  zou ik ook weghalen. Kijken eens bij grote webshops. Daar zie je ook nergens Welkom bij...
- Laat even door iemand anders je teksten bekijken. Het staat jammergenoeg vol met spelfouten.  (vaak uw terwijl het u moet zijn / Rechterbalk staat Misschient iets voor jouW, moet zonder w).

Dit waren snel even 4 dingen die me direct opvielen.

Succes met je webshop!
 
E-Rookwaren
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 januari 2017

Re: Is mijn website netjes?

17 januari 2017

- Ik zou op de homepage de producten meer onder de aandacht brengen met beeldmateriaal.
- Tevens op de productpagina's ook afbeeldingen plaatsen. Men wil zien wat ze kopen.
- Welkom bij e-rookwaren.nl  zou ik ook weghalen. Kijken eens bij grote webshops. Daar zie je ook nergens Welkom bij...
- Laat even door iemand anders je teksten bekijken. Het staat jammergenoeg vol met spelfouten.  (vaak uw terwijl het u moet zijn / Rechterbalk staat Misschient iets voor jouW, moet zonder w).

Dit waren snel even 4 dingen die me direct opvielen.

Succes met je webshop!
Dankje wel ! 
Ik zal zeker er aan werken wat je zei

Typfouten zoals uw of u gefixt;)
 
Gebruikersavatar
Nick Jenneboer
Berichten: 8
Lid geworden op: 12 december 2016
Contacteer:

Re: Is mijn website netjes?

26 februari 2017

Je Webshop ziet er op zich prima uit. Het doet wat het hoort te doen. Ik zou echter wel rekening houden met de laadtijd van je site.

Ik heb jouw site door 2 online tools gehaald en de cijfers staan behoorlijk in het rood. Gezien het feit dat je nog startende bent moet je wel hier rekening mee houden.
Hieronder de twee URL's die je cijfers laten zien:

https://gtmetrix.com/reports/e-rookwaren.nl/EfjO9reF
https://www.webpagetest.org/result/170226_WN_1P3R/

Beiden sites laten zien dat je site een laadtijd heeft van ruim 8 seconden. Mijn advies is om dat terug te brengen naar max 3 á 4 seconden. Puur voor je SEO. Ik zie ook dat je geen cache gebruikt. Alleen dat al kan je site veel sneller maken.

Ook is het verstandig bij online verkoop te overwegen om een webwinkel keurmerk op je site te laten zetten. Dat kan voordelig bij: https://www.webwinkelkeur.nl/
Deze stichting is erg betrouwbaar.

Succes verder!
https://eNJee.nl | Website Maken Of Webshop Maken? En #1 worden in Google? Nu Met Domein + Hosting!
 
Peterk
Berichten: 120
Lid geworden op: 06 september 2014
Locatie: Assendelft
Contacteer:

Re: Is mijn website netjes?

13 maart 2017

Hoi
Kijk ook hier eens.
Er moet echt nog veel verbeterd worden.
https://www.seocentro.com/tools/seo/seo ... esult.html
Veel van de oplossingen zijn vrij simpel te doen.
 
Euria
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 april 2017

Re: Is mijn website netjes?

04 april 2017

Hoi Peter,
Nette webshop.

Heb jouw webshop even laten meten. Hieronder de score:
Techniek: 80,00%
SEO: 28,83%
Usability:75,81%
Public Presence: 0,00%
Totaal: 46,50%

Vanaf 50% doe je mee met de grotere jongens, maar elke 1% er bij is hard werken.

Succes met verbeteren,

Michael.