Aangeboden: Hulp met uw webshop

1
Goedendag,

Mijn naam is Nick en ik ben student commerciële economie. Ik ben nu al een aantal jaar druk bezig met het ontwikkelen van mijn internet marketing skills. Inmiddels heb ik veel kennis overde vindbaarheid van uw website in Google en de gebruiksvriendelijkheid van uw website. Ik kan u met vraagstukken over uw webshop verder helpen en kan dit als student voor een goedkoop tarief doen. Heeft u dus vragen over uw website en heeft u advies nodig? Dan kan ik u helpen!

Voor meer informatie kunt u mij een bericht sturen!

Nick
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Aangeboden: Hulp met uw webshop

6
Dag Nick,

wij hebben al een webshop die voor ons is gebouwd door de man die ook onze website heeft gemaakt. Echter zouden we graag onze webshop naar een ietwat hoger niveau tillen maar blijkbaar schieten daar de skills van mijn websitebouwer tekort. Denk je dat jij ons kan helpen?