Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
visserab
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 juni 2017

Zebra GK420D labelinstellingen advies gevraagd

05 juni 2017

Geadviseerd om een Zebra GK420D  printer aan te schaffen voor alle labels die ik op de pakjes moet printen. 
Hij is aangeschaft en een tiental grote rollen zijn erbij geleverd en op de  i-Mac geïnstalleerd onder de (reeds op de mac geïnstalleerde) naam Zebra EPL 1 labelprinter.
Hij heeft al een (deel van) een label geprint ook maar steeds maar een klein stukje en dan weer helemaal niet. Ik was gewend aan A4 ( 4 labels op een A4) in een "gewone" laserprinter . Ik kan echter nergens de instellingen voor de rollen met labels vinden ( ook niet op internet) . wie kan me helpen ? 
Ab 
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Zebra GK420D labelinstellingen advies gevraagd

05 juni 2017

Wat probeer je uit te printen ? Hoe ziet het eruit? Is het verdeelt over meerdere labels? Wat bedoel je met instellingen voor de labels? 
 
Gebruikersavatar
TheBatteryGuy
Berichten: 5
Lid geworden op: 24 maart 2017

Re: Zebra GK420D labelinstellingen advies gevraagd

26 juni 2017

Ik gebruikte af en toe ook zo een label printer op mijn werk, puur voor post pakketjes. Maar dan met windows. Daar kun je je voorkeursinstellingen instellen. De labels waren 10cm bij 15cm. Als dat goed ingesteld staat moet het wel goed gaan. Ben jouw probleem nog niet tegen gekomen, behalve als ik een te groot document wilde printen. Soms doet het programma de instellingen overschrijven volgens mij. Dan moet je eerst het document dat je wil printen bij Afdrukken juist instellen op 10x15 cm (100mm 150mm) staand of liggend.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Zebra GK420D labelinstellingen advies gevraagd

26 juni 2017

Toen ik nog een Zebra-printer gebruikte heeft de helpdesk van de vervoerder mij geholpen alles werkend te krijgen. Is dat een denkrichting?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.