Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
artenmee
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2018
Locatie: hoorn, noordholland

Gezocht, mede oprichter nieuwe onderneming

22 mei 2018

Even voorstellen:

Ik ben een ex ondernemer die graag weer aan de slag wil met een eigen bedrijf, het idee is aanwezig nu alleen nog een zaken partner die samen met mij het plan wil uitwerken, en met uitwerken bedoel ik echt vanaf nul.
De afgelopen 20 jaar heb ik naast een eigen bedrijf veel samen gewerkt met collega's in diversen sectoren en vind ik het tijd worden om al deze ervaringen samen te voegen in een nieuw op te zetten onderneming.
Ik vraag niet om geld maar wel om tijd, als ex ondernemer begrijp ik maar al te goed dat een eigen bedrijf ook risico's met zich mee brengt en deze wil ik tot het minimum beperken dus ga er van uit dat het idee waar ik mee rond loop goed en grondig moet worden voor bereid, in het meest ongunstige geval strand het plan al in de ontwikkel fase en heeft het tijd gekost en geen geld.
Het doel is natuurlijk wel dat na een proef periode het plan wordt uitgevoerd en dat we daadwerkelijk aan de slag gaan met het eigen bedrijf, ik heb bewust nog geen bedrijfsplan gemaakt omdat mijn idee niet alleen is uit te voeren en ik vind dat je pas echt een samen werking kan aangaan als je samen het hele traject van begin tot eind heb doorlopen.

Waar ben ik naar op zoek:

Een no nonsens karakter met een achtergrond in de IT en dan vooral op het gebied van APP ontwikkeling en webshop.
Een kritisch persoon die durft vragen te stellen en grondig is, maar alstublieft ook iemand met een gezond gevoel voor humor.
Heb je ervaring in de horeca of als verkoper is dat altijd mee genomen.

Het eigen bedrijf:

Het bedrijf gaat werken in de sector horeca/catering/groothandel en zal zich naast het bereiden en verkopen van producten zowel via de site als direct aan de klant ook bezig gaan houden met franchise nemers, deze laatste zullen zich later vooral bezig gaan houden met de directe verkoop aan de klant.
Ook zal het bedrijf zich gaan richten op verantwoord ondernemen met het doel dat van hieruit een distributie centrum voortvloeit en restaurants of verkoop punten, daarnaast zal het bedrijf zich ook gaan bezig houden met specifieke doelgroepen die werkzaam zullen zijn binnen het bedrijf om het bedrijf vooral een maatschappelijk en sociaal karakter te geven.
Houd er rekening mee dat het eigen bedrijf niet vanuit een luie stoel wordt gerund maar dat er ook fysiek gewerkt moet worden (zeker in het begin) maar dat het wel de bedoeling is dat dit afneemt naar mate het bedrijf groeit en franchise nemers zich aanmelden.

Ben je nieuwsgierig geworden wat het bedrijf specifiek gaat doen dan hoor ik graag van je, geluk zoekers die snel rijk willen worden, adviseurs, bedrijven die hun diensten willen verkopen zijn niet welkom.

groet Arthur.

  
 
verhage75
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 november 2018

Re: Gezocht, mede oprichter nieuwe onderneming

26 november 2018

Hoi Arthur,

Toevallig op het internet kwam ik u advertentie tegen en trok mij aandacht.
Ik zie dat deze advertentie al weer van een tijdje terug is , ben eigenlijk wel benieuwd hoe het u vergaan is in u zoektocht.
Het profiel wat u schets kan ik me zelf volledig in vinden behalve dat ik geen achtergrond heb in de iT of met apps en de ontwikkeling daarvan (zulks soort werkzaamheden zijn vaak ook goed uit te besteden)
Ik zelf heb veel ambitie daar zijn nu twee succesvolle ondernemingen uit voort gekomen.
maar zou graag verder gaan met mezelf ontwikkelen , met iemand waar je samen mee kan gaan brainstormen , en me net dat laatste zetje.
Heb Veel ervaring in de horeca (8 jaar horecavakschool gedaan) en nu twee horecazaken .
Heb zelf ook voor deze organisatie (waar ik nu een zaak van heb ) op de groothandel gewerkt ik verzorgde alle inkoop en stuurde de chauffeurs en de magazijnmedewerkers aan.
Franchise is voor mij ook niet nieuw heb zelf een franchise onderneming , en zit hierbij ook in de franchiseraad en productcommissie.
Op termijn zouden deze twee horecazaken dan eventueel verkocht worden.
Hoop wat van u te horen,
In afwachting verblijf ik,
Met vriendelijke groet,
Robert van dijk
Robertvandijk75@outlook.com
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht