Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Bart Geurts
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 juli 2018

WP expert gezocht

21 juli 2018

Goedemiddag forumleden,


Wij hebben een WP website laten maken door een freelancer (portretexpert.nl) en hier zijn we erg tevreden over. Het ding is alleen dat deze man ook veel dingen niet kan. De tijd die hij besteed aan het uitzoeken en de tijd om zijn fouten te herstellen rekent hij volledig aan ons door, zodoende zijn we dus op zoek naar iemand die onze site kan aanpassen

Gezien onze slechte ervaring willen we graag op de volgende manier werken;

1)             Wij geven een uitgebreide beschrijving van de opdracht.
2)             Indien u heeft bevestigd dat de opdracht helder is geeft u een indicatieprijs voor die specifieke opdracht, het verwachte aantal benodigde uren en de verwachte einddatum.
3)             Het uiteindelijke factuurbedrag kan maximaal 20% hoger zijn dan de indicatieprijs.

De website is o.b.v. templates gemaakt en dat willen we graag zo houden.

Globaal willen wij de volgende aanpassingen laten uitvoeren.
-        Extra pagina voor content (SEO)
-        Een slider op de homepage
-        Mogelijkheid tot inzoomen op portfolio-foto’s
-        Op enkele pagina’s moet er een stuk tekst/foto’s worden weggehaald/aangepast
-        Extra button onder het kopje portfolio
-        Prijzen moeten aangepast worden


Graag horen wij of iemand ons hierbij wil helpen zodat wij onze wensen specifieker kunnen toelichten en we tot een prijsindicatie kunnen komen.
 
johnny538
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 augustus 2016

Re: WP expert gezocht

14 augustus 2018

Ik zou hier wel bij kunnen helpen als je nog op zoek bent naar iemand.
 
Color-diversity
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 augustus 2018

Re: WP expert gezocht

14 augustus 2018

Hoi Bart,

Mocht je nog iemand zoeken wij kunnen jouw hier zeker mee helpen.

Groet,

Lisan
 
marcel_
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 november 2018

Re: WP expert gezocht

08 november 2018

Hallo Bart,

Vervelend om te horen dat dit zo is gelopen. Op basis van de gevraagde aanpassingen en na een goede afstemming vooraf over de wensen en aanpassingen kan ik een heldere indicatie afgeven. Ik heb ook een aantal aanbevelingen die ik graag met jullie wil delen.

Mocht je nog interesse hebben dan hoor ik dat graag. Stuur me even een prive bericht zodat we contactgegevens kunnen uitwisselen.

Groet
Marcel
  
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Paddap
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 november 2018

Re: WP expert gezocht

22 november 2018

Beste Bart,

Vervelend dat jullie met deze problemen kampen. Indien het uitkomt, kunnen wij een bakkie koffie drinken om te bespreken of wij (PADDAP) jou hiermee kunnen helpen. Indien dit jou interesse geniet, kunnen we een afspraak hiervoor inplannen?

Met vriendelijke groet,

Twan van der Stelt
Medewerker van PADDAP
 
SW Commerce
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 december 2018

Re: WP expert gezocht

04 december 2018

Beste Bart,

Wij hebben de expertise in huis op je te helpen.

Hoor graag van je, alvast bedankt!

Mvg,
Frans
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht