Bevestigingsmail van een bestelling in Logivert

1
Ik gebruik Logivert 6 en als een klant een bestelling heeft geplaatst dan krijg ik ook een mail met de bestelling, maar de klant zelf ontvangt die niet.
Ik krijg ook een mail binnen van Sisow met de betaling.
Weet hier misschien hoe ik Logivert kan instellen zodat de klant ook een mail krijgt van zijn/haar bestelling?

Groetjes,
sahib

Re: Bevestigingsmail van een bestelling in Logivert

2
Beste Sahib,

LogiVert verstuurt automatisch tegelijkertijd een bevestigingsmail naar u en de besteller. Gezien de mail wel bij u aankomt is het zo goed als zeker dat deze ook naar uw klant wordt verzonden. Om de een of andere reden komt hij blijkbaar niet aan bij uw klant.
De meest voorkomende reden zijn spamfilters. Een bevestigingsmail kan om meerdere redenen als spam aangezien worden. Bijvoorbeeld een lange of verdachte onderwerp (naam van uw website) of het feit dat u als afzender een mailadres gebruikt dat niet bij de domeinnaam van uw site hoort.

Het blijft moeilijk om zo (zonder onderzoek) de oorzaak te achterhalen. Ik hoop dat u iets met de geboden informatie kunt.

 
Met vriendelijke groet,

Het LogiVert Webcare Team
LogiVert - ERP, E-commerce, CRM & POS in één