Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Edwin1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 januari 2019

Gevraagd: Webshopbouwer(Liefst in Magento)

12 januari 2019

Ik wil een webshop beginnen(bepaakde doelgroep).
Heb inmiddels een hosting pakket en domeinnaam (FB, insta en twitteraccounts hiervoor ook geregeld) en er zijn artikelen besteld(inschrijving KvK dient nog te gebeuren).

Daarom zoek ik iemand die een webshop ksn maken( het liefst in Magento).
Omdat ik net begin graag low budget(om te beginnen).

Webshop moet in ieder geval (ook) in het Nederlands en iDeal hebben.
Nieuwsbrief module zou ook mooi zijn en indien mogelijk en binnen budget kortingscodes(zit volgens mij standaard bij bepaalde oplossingen).

Graag reactie met prijs(indicatie).
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Gevraagd: Webshopbouwer(Liefst in Magento)

13 januari 2019

Vanwaar de wens voor Magento?
 
Edwin1973
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 januari 2019

Re: Gevraagd: Webshopbouwer(Liefst in Magento)

13 januari 2019

De enige reden dat ik Magento heb genoemd is dat ik daar goede berichten over heb gehoord. Maar ik sta (uiteraard) ook open voor andere suggesties.
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: Gevraagd: Webshopbouwer(Liefst in Magento)

14 januari 2019

Ik zou zeggen, lees je eerst even in voor je beslist met welk pakket je wilt werken. Dit hangt volledig af van wat je uiteindelijk met je shop wilt doen.

Wil je veel met social media werken en dat ook gekoppeld hebben aan je shop? Dan zou ik eigenlijk geen Magento aanraden.

Daarnaast is Magento een groot en log pakket, hier heb je veel serverkracht voor nodig. Ook kost maatwerk meer dan bij andere pakketten.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Carlo
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 september 2018

Re: Gevraagd: Webshopbouwer(Liefst in Magento)

14 januari 2019

Ik ben zelf begonnen om met wordpress(Woocommerce) een webshop te maken.
Hier is heel veel informatie over te vinden die je kan helpen bij het maken van zo een webshop ook zijn er heel wat youtube video's die je verder zouden kunnen helpen.
Zelf geen ervaringen met andere mogelijkheden maar mij gaat het redelijk aardig af met dit systeem.