Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Flexonreclame
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 maart 2019

Hulp bij opzetten webshop met ontwerp module voor tshirts, mokken en andere objecten

10 maart 2019

Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen bij het opzetten van een webshop voor het bedrukken van diverse items waaronder t-shirt, mokken, sleutelhangers en verder uit te breiden naar andere items.
Ik heb al wat uitgezocht met wordpress en woocommerce en nog wat plug-ins om een shop te bouwen
En er is een module/ plugin die ik graag wil gaan gebruiken waarin een ontwerp gemaakt of aan bestaande ontwerpen zelf kan worden aangepast
Dit laatste wil ik graag gaan gebruiken in combi met de webshop
De uiteindelijke bedoeling is dat de klant kiest voor menu: mokken, t-shirt of ander item die ik kan bedrukken
Daar komt dan een overzicht van de gekozen items "mokken" in dit voorbeeld waar er een overzicht moet zijn van mokken met alle ontwerpen die er als overlay op komt
Het ontwerp wat er als overlay overheen moet komen, zal dan ook bij alle andere items zoals t-shirts en dergelijk bruikbaar zijn
Dan is het de bedoeling dat als er een keuze gemaakt word voor een bepaald ontwerp, dat ze dan kunnen kiezen voor "aanpassen" of "afrekenen"
Tot zover nog een gewone webshop
Als men kiest voor aanpassen, dan kan men het ontwerp aanpassen met van te voren vastgelegde kleuren of teksten die ze kunnen aanpassen
Dit is allemaal mogelijk in de ontwerp plug-in.
Bij voorbeeld " mijn vader is de beste" daar kan de klant dan kiezen voor "moeder" of wat anders

Nu is de vraag wie kan dit voor mij werkend maken??
 
FlevoJobs
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 maart 2018

Re: Hulp bij opzetten webshop met ontwerp module voor tshirts, mokken en andere objecten

10 maart 2019

Ik kan je wel proberen te helpen. no cure no pay 

quote mij zodat ik een notificatie krijg
Voor vacatures in Almere en omgeving http://www.FlevoJobs.nu
 
Flexonreclame
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 maart 2019

Re: Hulp bij opzetten webshop met ontwerp module voor tshirts, mokken en andere objecten

13 maart 2019

Ik kan je wel proberen te helpen. no cure no pay 

quote mij zodat ik een notificatie krijg

Het zou om http://wordpress.tshirtecommerce.com/design-ideas/ gaan 
De bedoeling is dat ik een webshop krijg waar je op het product de voorbeelden ziet zoals bovenstaande voorbeeld
Alleen daar staat het ontwerp niet in een shop met prijzen ...

Zou jij hier wat mee kunnen??
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht