Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hatseflatsh
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 april 2020

Zakenpartner gezocht

18 april 2020

Beste ls,

Al enige tijd run ik diverse websites. Sommige succesvol de ander een flop. Alles valt of staat met een goede marketing campagne. De volgende website die een hoop potentie heeft loopt nu leuk! Maar het kan altijd beter.

Ik zoek een zakenpartner die affiniteit heeft met games. Bij voorkeur iemand die in de leeftijd is van +\- 30.

Ik heb diverse webshops gehad waar ik dagelijks tot wel 100 producten per dag verkocht op één enkele webshop. Deze betreffende webwinkel is inmiddels al overgenomen.

De website waar het nu om gaat is een vergelijkingssite voor spellen. Het verdienmodel zit hem in affiliate inkomsten, website takeovers, banners, logo’s en nieuwsbrieven.

De website staat al volledig en alle functionaliteit is al geïmplementeerd. Zelf kan ik programmeren en ben ik ook grafisch technisch onderlegd. Daarnaast heb ik ook al een da 20 en pa 32 met de betreffende website.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zakenpartner gezocht

19 april 2020

Als marketing eigenlijk het enige is dat je nodig hebt en enkele sites het al vrij goed doen, waarom schakel je dan geen marketingbureau in? Er zijn er genoeg en dat lijkt me een stuk makkelijker dan op zoek te gaan naar een zakenpartner. 
 
Game&more
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 april 2020

Re: Zakenpartner gezocht

21 april 2020

Hallo,

Graag kom ik in contact met jou betreffende de game vergelijkingssite. Ik heb affiniteit met games en marketing.

Ik hoor graag van je.

Gr,

Eric (Eric.Bremmers@outlook.com)
 
Hatseflatsh
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 april 2020

Re: Zakenpartner gezocht

21 april 2020

Als marketing eigenlijk het enige is dat je nodig hebt en enkele sites het al vrij goed doen, waarom schakel je dan geen marketingbureau in? Er zijn er genoeg en dat lijkt me een stuk makkelijker dan op zoek te gaan naar een zakenpartner. 
Ha Dirkan, goed dat je het zegt. Ik heb zelf enige tijd bij een (groot) marketingbureau mogen werken. Dat heeft mij destijds inzicht gegeven dat er vrij weinig in zo'n campagne wordt gedaan voor de aangesloten leden. Daarom ben ik zelf huiverig geworden om een partij hiervoor te zoeken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zakenpartner gezocht

21 april 2020

Ha Dirkan, goed dat je het zegt. Ik heb zelf enige tijd bij een (groot) marketingbureau mogen werken. Dat heeft mij destijds inzicht gegeven dat er vrij weinig in zo'n campagne wordt gedaan voor de aangesloten leden. Daarom ben ik zelf huiverig geworden om een partij hiervoor te zoeken.
Je werkte voor een bureau en vond dat die zo weinig deed voor klanten dat je er liever zelf geen inchakelt? Oei. Dat is geen reclame voor deze bureaus dan! 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht