Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
anneliesjewels
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 januari 2021

graag feedback voor mijn sieraden webshop

03 januari 2021

Hallo
Ik ben kortgeleden gestart met mijn webshop. En kan dus wel wat hulp gebruiken. Ik verkoop mijn zelf gemaakte sieraden van hout en epoxy.

Graag zou ik willen horen wat ik beter of anders kan doen en wat jullie van mijn webshop  vinden en hoe ik mijn webshop beter vindbaar kan maken in Google.
Mijn webshop heet anneliesjewels
Alle feedback is welkom.

Mijn website: www.anneliesjewels.nl
Alvast bedankt Annelies Mulder
 
Ol@v
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 maart 2012
Locatie: NH

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

27 januari 2021

Hallo Annelies,
Helemaal nog geen reacties? Ik wil best wel even wat feedback geven.
Wat mij direct opvalt dat jij in "over mij" niet je naam noemt: "Ik maak sieraden van epoxy/resin gecombineerd met natuurlijke materialen " Ik zou zeggen: "Ik ben Annelies en maak sieraden van epoxy/resin gecombineerd met natuurlijke materialen ". Verder gebruik je twee email domeinnamen upcmail en gmail, waarom gebruik je niet je eigen domeinnaam van de webwinkel? Het is veel mooier als je bijvoorbeeld annelies@anneliesjewels.nl of info@annelies.... gebruikt. Voor de rest ziet het er verzorgt uit en gebruik je veel foto's. De een wat mooier dan de andere, maar het product staat er goed op. Je logo aan de bovenkant kan beter als die transparant is. Nu is het echt een box van wit. Als het de achtergrond kleur heeft denk ik dat het beter staat.
Je logo kan strakker en beter leesbaar, ik denk dat een ander lettertype mooier is. Dat is mijn feedback, suc6 met je webwinkel.
Met vriendelijke groet,
Olav
 
Philou
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 januari 2021

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

29 januari 2021

Inderdaad wat Olav allemaal gezegd heeft, maar ik denk dat het ook een idee is om foto's te maken met personen die het sieraad dragen. Maakt het allemaal wat persoonlijker en aantrekkelijker.
 
Dlooije
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 oktober 2020
Locatie: Westland
Contacteer:

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

28 juli 2021

Hoi hoi! Om te beginnen zou ik wat meer aandacht besteden aan de uitstraling van je website. Ik mis sfeer en organisatie. Als je dat op orde hebt kun je eens na gaan denken over hoe je meer bezoekers kan trekken.
Altijd op zoek naar inspiratie voor mijn sieraden webshop > www.artbydaan.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Chsrs94
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 september 2022
Contacteer:

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

03 maart 2023

Allereerst tof dat je bezig bent met een website en eigen sieraden maakt.
De site oogt wel wat verouderd, kijk eens op Wordpress voor een makkelijke template die je zo kunt invullen.
wellicht helpt dat bij de uitstraling van je website.
Check mijn website: https://www.chsrs.nl
 
design/marketinghulp
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 december 2023

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

04 december 2023

Hey Annelies,

Misschien een beetje laat, maar beter laat dan nooit.

Je hebt nog niet echt een duidelijk antwoord gekregen op de vraag hoe je nou hoger komt te staan in Google.
Dit is een lastig onderwerp aangezien het van meerdere factoren afhangt, 

Ik zie dat je op de website al gebruik maakt van een kopje ''BLOG''. Blogs kunnen een goede manier zijn om hoger in Google te komen, deze kunnen onder andere namelijk opgepikt worden door andere en op hun website geplaatst worden met een link naar jouw website als bronvermelding oid dit wordt ''Linkbuilding'' genoemd. Linkbuilding kan zorgen voor een hogere ''domain a
uthority''. Google neemt dit mee in zijn beoordeling om jouw website hoger in Google zoekresultaten te krijgen. Ga nu niet overal jouw linkjes naar je website neerzetten. Dit kan zorgen voor een slechte domain authority, Google kijkt namelijk of de pagina/website iets te maken heeft met jouw website/pagina die je linkt. Kies dus zorgvuldig websites uit waarvandaan er naar jouw gelinkt wordt en kijk of dit wel ''Follow'' links zijn. Op sommige websites zijn dit namelijk ''No Follow'' links deze dragen dan dus niet bij aan jouw domain authority.

Daarnaast kan je proberen de huidige teksten op de website aan te passen zodat je goed gebruik maakt van H1 H2 enzovoort, dit maakt de website voor de ''scrappers'' van Google makkelijker om jouw website te lezen en beoordelen. 

Naast de opmaak van de teksten is het ook van belang wat er in de teksten staat. Wat zijn zoekwoorden die mensen in jouw branche opzoeken? Zet een aantal keer dit zoekwoord in je teksten. 

Ik zie ook dat je veel foto's op je website hebt staan. Dit is super goed! Ik zie alleen dat de namen/titels van de foto's ook niet aangepast zijn. De titels van je foto's kun je nog aanpassen naar de naam van je website bijvoorbeeld of een zoekwoord die gebruikt kan worden om jouw website te vinden.

Er zijn nog veel meer zoekoptimalisatie (SEO) tips online te vinden online.

Naast SEO bestaat er ook nog zoekoptimalisatie advertenties (SEA). Dit zijn advertenties die je kan draaien (kost geld) om hoger te komen in Google. 

Het beste is om te beginnen met het optimaliseren van je website voor SEO aangezien dit gratis is.

Ik hoop dat jij iets aan deze tips hebt en mocht je nog meer vragen hebben of hulp nodig hebben kan je altijd een vrijblijvend gesprek aanvragen bij: Hyperfix
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht