Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

lightspeed ecommerce
lightspeed ecommerce

anneliesjewels

graag feedback voor mijn sieraden webshop

03 januari 2021

Hallo
Ik ben kortgeleden gestart met mijn webshop. En kan dus wel wat hulp gebruiken. Ik verkoop mijn zelf gemaakte sieraden van hout en epoxy.

Graag zou ik willen horen wat ik beter of anders kan doen en wat jullie van mijn webshop  vinden en hoe ik mijn webshop beter vindbaar kan maken in Google.
Mijn webshop heet anneliesjewels
Alle feedback is welkom.

Mijn website: www.anneliesjewels.nl
Alvast bedankt Annelies Mulder

Ol@v

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

27 januari 2021

Hallo Annelies,
Helemaal nog geen reacties? Ik wil best wel even wat feedback geven.
Wat mij direct opvalt dat jij in "over mij" niet je naam noemt: "Ik maak sieraden van epoxy/resin gecombineerd met natuurlijke materialen " Ik zou zeggen: "Ik ben Annelies en maak sieraden van epoxy/resin gecombineerd met natuurlijke materialen ". Verder gebruik je twee email domeinnamen upcmail en gmail, waarom gebruik je niet je eigen domeinnaam van de webwinkel? Het is veel mooier als je bijvoorbeeld annelies@anneliesjewels.nl of info@annelies.... gebruikt. Voor de rest ziet het er verzorgt uit en gebruik je veel foto's. De een wat mooier dan de andere, maar het product staat er goed op. Je logo aan de bovenkant kan beter als die transparant is. Nu is het echt een box van wit. Als het de achtergrond kleur heeft denk ik dat het beter staat.
Je logo kan strakker en beter leesbaar, ik denk dat een ander lettertype mooier is. Dat is mijn feedback, suc6 met je webwinkel.
Met vriendelijke groet,
Olav

Philou

Re: graag feedback voor mijn sieraden webshop

29 januari 2021

Inderdaad wat Olav allemaal gezegd heeft, maar ik denk dat het ook een idee is om foto's te maken met personen die het sieraad dragen. Maakt het allemaal wat persoonlijker en aantrekkelijker.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht