Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BBYSTOR
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 augustus 2022

Graag feedback voor mijn webshop

02 augustus 2022

Goedeavond, 

Enige tijd geleden was ik de webshop BBYSTOR gestart en heb zelf leveranciers gezocht en de website in elkaar gezet. Dit was allemaal gedaan zodat ik 21 maart 2021 van start kon gaan. Tot op heden zie ik dat er veel bezoekers op de website verschijnen en ook de social platformen worden volop bezocht. Ik heb in andere forums ook om feedback gevraagd, dit ook toegepast. En zou graag hier ook willen proberen om te zien wat jullie aan feedback hebben voor mijn webshop. De website link is: https://bbystor.com/

Ik zie graag jullie feedback tegemoet, zodat ik mijn webshop alsmaar beter kan maken voor mijn klanten.
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Graag feedback voor mijn webshop

05 augustus 2022

Ik denk dat de naam afschrikt. Ja, als je doordenkt is het babystore maar dat staat er niet. En het staat overal in hoofdletters, schrikt af.
De bedragen zijn vreemd wat ook zou kunnen voorkomen bij een fake store.
De levertijd is lang.
Als je aangeeft dat het vanuit jouw leveranciers wordt verzonden dan ga ik even doorzoeken om die leverancier zelf te vinden.
En het lijkt er zelfs op dat je gratis retourneren aanbiedt? Snel mee stoppen. Wil je 2 keer verlies pakken op verzenkosten?
Vlaggen met andere landen? Focus eerst op NL en BE.

Klinkt allemaal een beetje aanvallend uiteraard, is niet de bedoeling. Buiten mijn puntjes vind ik het een mooie shop.
 
BBYSTOR
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 augustus 2022

Re: Graag feedback voor mijn webshop

05 augustus 2022

Beste frafra,

Dank voor je feedback! De prijzen kan ik goed begrijpen, deze heb ik gelijk ook aangepast, zodat ik vermijd over te komen als een 'fake shop'. De leveranciers worden de vervoerders bedoeld, dus PostNL, DHL, GLS etc. die hanteren allemaal verschillende levertijden, dus daarom dat ik de 4 á 5 werkdagen hanteer op mijn webshop. De klant krijgt dan niet het idee dat de afspraken niet worden nagekomen als het niet bijvoorbeeld binnen 2 dagen geleverd wordt. Dus de 4 á 5 werkdagen is de garantie dat het binnen die periode geleverd wordt. Andere producten hebben een wat langere levertijd, doordat zij met een andere vervoerder verstuurd worden. Het retouren van de producten is geheel op de kosten van de klant, dit staat ook vermeld op de pagina's retouren en veelgestelde vragen. De vlaggen zijn voor de sier, ik begrijp dat het aanduidt alsof in deze landen bezorgd wordt, maar zoals je had vermeld ligt de focus op NL en BE. Tot slot zeg je dat de naam 'afschrikt', maar wat is dan de reden dat dit wordt ondervonden?
 
Chsrs94
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 september 2022
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn webshop

23 september 2022

Prima webshop die snel werkt dus dat lijkt me prima.
Wel heb je direct informatie over je de levertijd en pakketjes. Dat je aangeeft dat het binnen 4 a 5 dagen verzonden wordt is nuttige informatie maar nu lijkt het alsof dit jullie UPS's zijn, terwijl er niks bijzonders in zit. Dit zijn minimale maatstaven van een webshop dat producten in een doos worden verzonden, daarbij gelooft niemand denk ik dat het met alle liefde wordt ingepakt (snap wat je bedoeld maar denk dat het onnodige informatie is). Hier lees ik liever waarom ik mijn baby producten bij jullie zou kopen en niet bij een ander, want laten we wel zeggen op leversnelheid verlies je het al.

Persoonlijk zou ik dat bovenaan ergens zetten of een aparte pagina aanmaken met verzenden. Je kan wel bij producten nog benoemen dat verzending binnen 4/5 dagen plaatsvindt. 

Tijdens een cursus kreeg ik een keer een voorbeeld: Als ik een banaan op internet zoek dan wil ik een banaan vinden, ofwel een plaatje van een banaan. Niet een stuk tekst over de geschiedenis van een banaan of de bestanddelen van een banaan.
Als ik dus op internet babyproducten zoek en dan op jouw site kom, wat wil ik dan zien?
Ik denk in ieder geval geen verzendinformatie.

Hoop dat je hier iets mee kan, succes iig.
Check mijn website: https://www.chsrs.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Chsrs94
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 september 2022
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn webshop

23 september 2022

Ohja en nog een vraag.

Zelf ben ik ook opzoek naar feedback voor mijn website. Je geeft aan dat je de vraag op meerdere fora's stelt, welke zijn dat?
Dan kan ik daar ook mijn vragen stellen :D
Check mijn website: https://www.chsrs.nl
 
BiancaT
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 oktober 2022
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn webshop

26 oktober 2022

Zie mijn reactie als opbouwende kritiek, hopelijk heb je er iets aan.

De winkel voor al je babyproducten van A tot Z
"Van A tot Z" mag wat mij betreft weg, het voegt niets toe. En dat babyflesje kun je ook  beter weglaten. Sommigen zien er alleen een vreemd tekentje staan, omdat hun apparaat geen emoji's uitleest.

Hou je ook van cookies?
Nee niemand houdt van cookies. Toch moeten je bezoekers ze accepteren. Waarom vraag je het dan? En ook weer die emoji...

Je productomschrijvingen bevatten veel taalfouten en kromme zinnen. Ik vraag mij af hoe serieus een klant dit zal nemen.
Kijk ik naar je bezoekersaantallen vanuit Google dan zit er, voor een site die nu 1 jaar actief is, weinig groei in. Je zal toch eens aan SEO moeten denken.

Ik zie nog meer puntjes van aandacht maar dan zou het wel erg veel in één keer worden. 
Bianca Walraven
Online marketing & SEO
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Graag feedback voor mijn webshop

31 oktober 2022

Misschien ook handig om je categorieën/ producten wat op te schonen. Er zijn verschillende categorieën met voornamelijk uitverkochte producten. Dit in combinatie met alle al eerder genoemde punten hierboven, draagt niet bij aan de betrouwbaarheid/ betrouwbare uitstraling van je webshop.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht