Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
johnnyboy
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 april 2010

Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

23 december 2012

Zakelijke partner gezocht, 30 tot 65 jaar

Omschrijving van de werkzaamheden:
Ik ben op zoek naar een zeer actieve zakelijke partner die eventueel als mede-eigenaar (ZONDER EEN FINANCIELE INVESTERING) van een nieuw op te starten bedrijf, mij ondersteuning gaat geven bij de verbetering van het frontoffice en backoffice van een reeds ontworpen website. Wegens mijn eigen leeftijd zoek ik iemand die ook al wat ouder is.

Kennis van MODx CMS en PHP is absoluut vereist.
Werk wordt vanuit eigen huis parttime gedaan.

Budget voor dit project:
inkomsten worden gegenereerd door de latere verkoop/bemiddeling. Salarissen worden niet betaald.

Start:
Ons eerste gesprek met alle uitleg kan al zeer snel plaatsvinden na een eerste kontakt via email.

BTW-nummer verplicht:
niet verplicht

Opzet Bedrijf:
Het Bedrijf gaat bemiddelen in de landelijke online verkoop/bemiddeling van heerlijke gerechten (geen fastfood), maar heel belangrijk, verzorgt tevens de bezorgorganisatie van de 1000 toekomstige bezorgers, de bezorging, online afrekening aan opdrachtgevers, management en bezorgers. Heel veel werk en een grote uitdaging.

Het bedrijf wordt (uiteraard) bij succes zeer groot en gaat na de opstart in Nederland ook internationaal werken.
De start moet nog gemaakt worden. Hier is buiten de software steun ook behoefte aan assistentie en inzet.

Alle overige informatie:
De website bestaat maar is een lichtelijk outdated, het marketingplan bestaat, de ideeën zijn uitgewerkt.

Als er naast de assistentie bij de techniek ook interesse is om actief mee te werken aan de uitbreiding van het bezorgers-netwerk en opdrachtgevers, dan heeft dat zeker onze voorkeur. Het werk kan prima parttime gedaan worden en de latere opbrengsten zijn afhankelijk van inzet en succes. Uw enige investering bestaat dus uit tijd.

Meer informatie:
De informatie website kan bekeken worden op: http://www.poshmeals.com
Stuur me een reactie met uw naam, vakgebied, leeftijd, en ik neem snel kontakt met u op.

Ik ben heel benieuwd of dit forum serieuze reacties oplevert van (toekomstige?) ondernemers. Bedankt daarvoor.

Groetjes,
Hans
info@poshmeals.com
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

23 december 2012

Begrijp ik het goed dat het om gratis werk gaat?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
johnnyboy
Berichten: 15
Lid geworden op: 15 april 2010

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

23 december 2012

ZAKENPARTNER
1) Compagnon 2) Deelgenoot 3) Medefirmant 4) Partner 5) Vennoot
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoo ... NPARTNER/1
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

23 december 2012

Succes. Jij gaat er wel komen
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jordi
Berichten: 569
Lid geworden op: 02 december 2012
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

23 december 2012

Salarissen worden niet betaald.
Je zoekt een partner maar alleen jij krijgt betaald?
Actief in webshopontwikkeling
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

23 december 2012

Je zoekt een partner maar alleen jij krijgt betaald?
Waaruit maak jij op dat hij wel geld krijgt dan? Ondernemers verdienen bij de start wel vaker niets, volgens mij is dat alles wat de topicstarter probeert te zeggen. Er is geen salaris, alleen een eventuele winstuitkering. Ondernemerschap zeg maar.

Ik begrijp dat het topic niet echt uitnodigt tot positieve reacties, maar waarom altijd zo sceptisch? Als het je niets lijkt, sla dit topic dan vooral over.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Komop jongens, jullie gaan mij toch niet vertellen dat je niet weet dat een ondernemer winst uit onderneming krijgt en geen salaris?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Dit is toch vraag en aanbod? Hij doet het aanbod, wij de vragen.

Ik vind het bijzonder jammer dat dit forum vaak gebruikt wordt voor dubieuze advertenties waar je vervolgens niet eens een kanttekening bij mag plaatsen. Het is een forum. Als je een serieus een gratis software ontwikkelaar, excuses zakenparter, zoekt doe je dat toch niet hier. Dit is toch geen personeelssite. En kies je toch voor het posten op een forum is het alleen maar te verwachten dat mensen reageren ipv direct gratis de hele webwinkel voor je in elkaar te flansen.

Zeer spijtig als iemand hier gratis voor deze meneer gaat werken en dat niets krijgt omdat de verbeterde versie van thuisbezorgd nog niet zo snel winst boekt als gedacht. Net zoals zo ongeveer alle 'kant en klare' webwinkels die via hier verkocht zijn voor belachelijk hoge prijzen nu een 404 geven.

Ik vind serieus dat hier echt eens naar gekeken moet worden. Op marktplaats mag je ook geen nepkleren verkopen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Komop jongens, jullie gaan mij toch niet vertellen dat je niet weet dat een ondernemer winst uit onderneming krijgt en geen salaris?
Ik krijg nu een 404 maar toen ik vanmiddag op de website keek was het een half werkende webwinkel met enkele test-menu's. Geen werkende webwinkel die uitbreiding zoek zoals in de omschrijving gesuggereerd wordt. Het zag er niet uit als een erg uitgewerkt concept...

Er is een verschil tussen een zakenpartner zoeken of een gratis ontwerper willen hebben om je webwinkel online te krijgen. Mocht je webwinkel toch niet het success worden waar je op gehoopt had heb je in ieder geval geen geld weggegooid aan de ontwikkeling ervan.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Jordi
Berichten: 569
Lid geworden op: 02 december 2012
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Ben het eens met bovengenoemde berichten.
@ Wouter,
Natuurlijk is mij bekend wat jij zegt, maar als ik de post doorlees heb ik al snel het vermoeden dat het hier gaat om een samenwerking die voor TS een stuk meer (financiële) voordelen heeft dan degene die met hem gaat samenwerken.

De website ligt gewoon plat op dit moment.
Ik hoop voor degene die de samenwerking aangaat dat hij/zij een hoop belangrijke dingen op papier laat zetten.
Actief in webshopontwikkeling
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Ik ben het ook met veraantje en anyway eens.

Heb even de info bekeken en het ziet er ruikt als een soort van piramide spel, ala herbalife. Ik denk dat het forum juist bescherming moet bieden tegen malafide en ongure zaken ipv een plat form moet zijn.

Lees de info even op de website en dan merk je al snel genoeg dat het geen zuivere koffie is. Niemand met een gezond verstand zal hier in zee mee gaan.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Ja dat bedoel ik inderdaad. Het plaatsen van een bericht over dat je je eigen webwinkel wil verkopen, een zakenpartner zoekt of oude voorraad wil verkopen is allemaal prima.

Maar op het moment dat het er vaag uitziet mag je daar toch best wel een vraag over stellen? De TS kan zich vervolgens alleen maar verduidelijken.

Je zou hopen dat mensen er niet intrappen maar we weten allemaal dat er veel mensen zijn die dat wel doen.

Uit de post komt ook helemaal niet naar voren dat het om een zakenparter gaat. Een zakenparter is een 'partner in de business'. En niet zoals in de post gesuggereerd wordt:
mij ondersteuning gaat geven bij de verbetering van het frontoffice en backoffice van een reeds ontworpen website
Klinkt mij echt in de oren als werknemer gezocht.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Dit is toch vraag en aanbod? Hij doet het aanbod, wij de vragen.
En wij de regels. ;-)
Ik vind het bijzonder jammer dat dit forum vaak gebruikt wordt voor dubieuze advertenties waar je vervolgens niet eens een kanttekening bij mag plaatsen.
Point taken. Alhoewel een kanttekening plaatsen wel altijd mag in de vorm van laten weten dat een topic ongewenst is. Je kunt een topic 'reporten' en als jouw reports sterk overkomen, nemen we dat zeker serieus.
Dit is toch geen personeelssite.
We bieden ook vacatures, dus het vragen om een mede-ondernemer leek mij iets dat we moesten toestaan... maar of dit topic daar ook in past moeten de mods misschien even bespreken. Het mist nogal wat toelichting.
Ik vind serieus dat hier echt eens naar gekeken moet worden. Op marktplaats mag je ook geen nepkleren verkopen.
Heb je 100% gelijk in. Dit topic toont onvoldoende toelichting en kan om die reden inderdaad wel eens ongewenst zijn. Dank voor je duidelijke feedback, ik denk dat de moderators hier misschien inderdaad wel even naar kunnen kijken.

Probeer het ondanks dat je niet alle content op de site waardeert, wel graag zo vriendelijk en respectvol als mogelijk te houden. Het is een forum, maar ook een met regels. Als iets je niet bevalt sla je het over of meld je het de moderators.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Waar ben ik niet respectvol dan?

Als je wilt dat mensen niet reageren sluit dan het topic maar na de eerste post. Persoonlijk zie ik niet waarom er zo'n probleem van een gewoon normale reactie gemaakt wordt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

24 december 2012

Waar ben ik niet respectvol dan?

Als je wilt dat mensen niet reageren sluit dan het topic maar na de eerste post. Persoonlijk zie ik niet waarom er zo'n probleem van een gewoon normale reactie gemaakt wordt.
Ik heb 't topic gevolgd en je reageerde inderdaad erg 'enthousiast' ;)

Op zich snap ik het wel maar aan de andere kant kun je niet gelijk iedereen over één kam scheren en zo leest het wel zo af en toe :)
 
argosmedia
Berichten: 38
Lid geworden op: 01 februari 2013
Locatie: Heiloo
Contacteer:

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

03 februari 2013

Komop jongens, jullie gaan mij toch niet vertellen dat je niet weet dat een ondernemer winst uit onderneming krijgt en geen salaris?
Dat geldt niet bij BV's. Volgens mij is een directeur-grootaandeelhouder ("eigenaar") van een BV verplicht om zichzelf een bepaald minimum salaris uit te keren uit de onderneming.
Vriendelijke groet,
Jurgen Nijhuis
Argos Media
 
artenmee
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2018
Locatie: hoorn, noordholland

Re: Zakelijke partner gezocht, 35 tot 60 jaar

22 mei 2018

ben benieuwd of je nog zoekende bent,

groet arthur
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht