Re: Waar registreer domeinnaam

2
Waar je een domein registeert maakt eigenlijk helemaal niets uit.
Zolang de gekozen registrar maar DNS beheer toelaat.
Je kan het bijvoorbeeld bij Versio registreren, hebben nu een 1 Euro actie voor .nl domeinen.
Hosting is daar niet al te goed, ze oversellen namelijk behoorlijk wat resulteert in langzame servers.

Je kunt hosting bij elke ISP afnemen en vervolgens via het DNS beheer van het domein alles correct linken.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Waar registreer domeinnaam

5
Ik host mijn site,s al 10 jaar bij yournamewebhosting (heet nu yourname)
Daar heb ik de meest domeinnamen ook geregistreerd.
Ze zijn erg duur (ik betaal bijna 300 euro per jaar) maar daar krijg ik een super stabiele site voor terug.
Hij ligt er nooit uit.
Sinds 2 maanden heb ik mijn nieuwe site (met 6000 artikelen)vast gelegd bij Antagonist.
Super goedkoop.
Nu maar afwachten of hij zo stabiel is.
Om op je vraag terug te komen, iedere prijs zal z,n kwaliteit wel hebben.

Re: Waar registreer domeinnaam

6
Grootste probleem is dat veel personen hun webwinkel hosten op een klein goedkoop shared hosting pakketje van 20 tientjes per jaar. Op zo'n server zit je samen met duizenden andere klanten op dezelfde server waardoor de boel heerlijk traag wordt. En de meeste hosters willen natuurlijk zoveel mogelijk klanten op 1 server hebben en dan krijg je dat ze gaan oversellen.
Wanneer dat gebeurt draaien er teveel sites op 1 server waardoor deze traag wordt.

En dan is het altijd kuthoster dit en langzame zooi daar, terwijl je zelf eigenlijk moet inzien dat je een webwinkel niet op een shared pakketje hoort te zetten.
Gewoon investeren in een dedicated server en als je dat niet ziet zitten qua prijzen moet je een rondkijken voor een goede en stabiele VPS.
Actief in webshopontwikkeling