Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
valvehosting
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 maart 2013
Contacteer:

webhosting valvehosting

20 maart 2013

Beste Klant.

ValveHosting.com
is u nieuwe generatie van WebHosting & Cloud Services.

Wij van ValveHosting.com heten u van harte welkom en neem een kijkje naar onze goedkopen webhosting wat een ander webhosting bedrijf niet hebt!

ValveHosting.com = Unlimited

Wij van ValveHosting.com
kennen geen limieten en wij gaan naar het uiterste voor het speciale genot voor onze klanten.

Hier onze webhosting bundels en bezoek onze website valvehosting.com:
MVG ValveHosting.com
Bundle 1
€ 17,50 Per Maand
Unlimited Opslagruimte
Unlimited Email POP3
FTP Accounts
Unlimited Dataverkeer
1x Domein Naam
€ 20,00 Per jaar
Bundle 2
€ 18,50 Per Maand
Unlimited Opslagruimte
Unlimited Email POP3
FTP Accounts
Unlimited dataverkeer
1x Domein Naam
€20,00 Per jaar

+ Joomla Installatie
+ Premium Joomla Template
Naar keuze
Bundle 3
€ 10,00 Per Maand
ValveCloud
Voor uw eigen opslagruimte 8GB opslag voor foto's en muziek bestanden! en het beste deel is dat je kunt delen met uw vrienden en familie..
 
DannyvdM
Berichten: 322
Lid geworden op: 17 juni 2012

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Hoe wil je unlimited aanbieden, terwijl dat technisch niet mogelijk is?
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Buiten dat dat wat ze aanbieden onmogelijk is, wat denk je van het bedrijf zelf?

geen contact gegevens, herleidbaar naar reseller.
Geen inschrijving in KVK register. Ik vermoed zelf dat de genoemde partner LM Media de eigenaar van de site is maar ook die vind ik niet terug in kvk registers.

Zulke partijen maken nu de slechte naam in de hostingwereld, ze willen iets aanbieden om met een hype mee te lopen. Als je iets doet, doe het dan goed :roll:
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Jordi
Berichten: 569
Lid geworden op: 02 december 2012
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

En naast bovengenoemde, Is VALVE is merknaam. Je maakt op dit moment in overtreding van de wet.
Whois History: 69 records have been archived since 2003-09-18 .
Zegt genoeg dacht ik zo.
Actief in webshopontwikkeling
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
valvehosting
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 maart 2013
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Haha, wie zegt nou dat het onmogelijk is... jij of ik? wij bieden geen webhosting aan die niet wat jullie noemen "Technische Gezien". Wij hebben eenmaal alles unlimited en wij zijn nog niet geregistreert bij de kvk goed gezien inspecteurtjes. maar zelfs L&M media dat zijn onze zakenpartners voor onder andere CMS & Webdesign.

Wat wij doen heeft niemand idd..... om dat jullie 'Technische Gezien" dat blijkbaar op jaloers uitkomen.

Maar goed heren, Geloven of niet alles is unlimited bij ons en daar zijn wij dus bekend om ;)

Fijne dag verder,
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Dus ik kan prima een HD video streaming service (ongeveer 400 terabyte aan data) bij jullie parkeren?

Overigens, aan je manier van typen te zien lijk je mij nog een kind. Op zich prima natuurlijk, maar besef je je wel wat je je op de hals haalt? Al honderden kinderen/jongeren die handig waren met een PC die dachten even makkelijk een hosting bedrijf op te zetten, maar dat bleek achteraf toch wat moeilijker dan ze dachten. Het gevolg is dat ze hun klanten dupeerden omdat ze hun service niet waar konden maken.
 
Jordi
Berichten: 569
Lid geworden op: 02 december 2012
Locatie: Roermond
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Ah, We gaan dus blijkbaar op persoonlijk niveau beledigen.
Je bent gewoon een reseller van Servage.net, En je bent niet ingeschreven bij de KvK.
Je mag helemaal niet handelen aangezien je officieel niet eens een bedrijf bent.
Naast dat, Hoe dacht je een BTW factuur uit te kunnen schrijven aan bedrijven?

En dan over je website:
Als u een probleem heeft of een vraag over uw seedbox ga naar u klantenpaneel en
klik helpdesk aan en het onderwerp moet zijn bijvoorbeeld: seedbox: valvehosting DB0002 anders kunnen wij uw niet helpen!
Deze gegevens hebben wij naar jou email verzonden
Wel een hoop fouten in één zin.

- Je favicon is nog altijd standaard. 404 pagina's verwijzen zo door naar je hoster etc.
Ah, Als je denkt op deze manier enige vorm van succes te behalen, wens ik je veel succes (met dromen)

En VALVE is en blijft een geregisteerd merk. Erg link waar je nu mee bezig bent.
Ik adviseer je dan ook direct te stoppen om te werken onder de naam ValveHosting.
Kan een heel duur grapje worden.
Wat wij doen heeft niemand idd..... om dat jullie 'Technische Gezien" dat blijkbaar op jaloers uitkomen.
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor. Jaloers ben ik zeker niet. Ik heb 100 TB Dataverkeer per maand, bij een hoster die de boel wel serieus neemt.
Actief in webshopontwikkeling
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Even los van de laaggeletterdheid terug naar de inhoud...

Het is geen technisch probleem, maar een juridisch probleem: je hebt een leveringsverplichting. Als een partij van, bij wijze van spreken, het formaat Google Nederland bij je aanklopt, moet je de "unlimited"-belofte nakomen. Dat kost je vele duizenden euro's en levert maar een paar tientjes op. Je gaat dááraan dus failliet. Of anders aan de juridische kosten waarmee een dotcom je opzadelt omdat je niet levert wat je hebt toegezegd.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Haha, wie zegt nou dat het onmogelijk is... jij of ik? wij bieden geen webhosting aan die niet wat jullie noemen "Technische Gezien". Wij hebben eenmaal alles unlimited en wij zijn nog niet geregistreert bij de kvk goed gezien inspecteurtjes. maar zelfs L&M media dat zijn onze zakenpartners voor onder andere CMS & Webdesign.

Wat wij doen heeft niemand idd..... om dat jullie 'Technische Gezien" dat blijkbaar op jaloers uitkomen.

Maar goed heren, Geloven of niet alles is unlimited bij ons en daar zijn wij dus bekend om ;)

Fijne dag verder,
Ik als hoster van even een ruwe schatting 125.000 websites, actief in 7 datacenters.. ja kan best wel zeggen dat wat je aanbied onhaalbaar is. Dat heeft niets met jaloers te maken, immers heb ik nergens iets gezien bij je om jaloers op te zijn.. dat heet gezond zakelijk inzicht en 7 jaar ervaring (ipv 7uur/dagen)

Los daarvan is het uiteraard je eigen toko die je zo wilt aanbieden.

Ik zeg enkel: als je het doet doe je het goed en niet op de manier zoals je nu doet.

Ik wil nog wel paar centos mirrors bij je plaatsen of een r1 :)
na ongeveer (geschat) 2 uur zal ik dan een slordige GBit (niet te verwarren met GB ;) ) bij je hebben weggetrokken aan dataverkeer. Denk niet dat je dat fijn zult vinden. (en servage.net ook niet)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Maurice, het sop is de kool niet waard. En persoonlijk vermoed ik dat deze "hoster" het raadsel de kool en de geit sparen niet kan oplossen...
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: webhosting valvehosting

21 maart 2013

Exact. Denk dat de boodschap wel duidelijk is, kan deze weer dicht.