Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
zopimchatten
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 juli 2013

Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

Het lukt me maar niet om in mijn webshop de zopim script code te plaatsen, en de domeinnaam is dan ook niet verbonden met de zopim live chat
Wie kan me aub helpen en anders met teamvieuwer?
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

Wat lukt er precies niet?

Zopim geeft een een paar regeltjes script, die kopiëer je en plak je tussen de head-tags
<head> en </head>
van de pagina's waar je de chat wilt laten zien.

Welk pakket gebruik je voor je shop? Afhankelijk daarvan kan er vast iemand de simpelste manier om dit te doen voor je posten.
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
zopimchatten
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 juli 2013

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

Wat lukt er precies niet?

Zopim geeft een een paar regeltjes script, die kopiëer je en plak je tussen de head-tags
<head> en </head>
van de pagina's waar je de chat wilt laten zien.

Welk pakket gebruik je voor je shop? Afhankelijk daarvan kan er vast iemand de simpelste manier om dit te doen voor je posten.
Ik zie dat icoontje nu wel op de site maar hij maakt geen verbinding met het dashboard en site zelf, zie geen bezoekers etc?
 
zopimchatten
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 juli 2013

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

niemand die echt niet kan helpen?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

Je moet simpelweg de code toevoegen en dan werkt het. Installatie mag je het bijna niet eens noemen.

Neem gewoon even contact op met Zopim. Ik gok zo maar dat ze zelfs een live chat hebben om je vraag te stellen :P .
 
zopimchatten
Berichten: 11
Lid geworden op: 20 juli 2013

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

Je moet simpelweg de code toevoegen en dan werkt het. Installatie mag je het bijna niet eens noemen.

Neem gewoon even contact op met Zopim. Ik gok zo maar dat ze zelfs een live chat hebben om je vraag te stellen :P .
ja dat heb ik gedaan in mijn website, maar die verbind niet met zopim, want ondanks dat ik online ben zie ik altijd offline op de site staan etc
 
Gebruikersavatar
inetverhuurshop
Berichten: 197
Lid geworden op: 14 februari 2013
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

Dan is die kapot.
Online verhuurder van: Beamers, Polaroid camera's en meer.
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

20 juli 2013

ja dat heb ik gedaan in mijn website, maar die verbind niet met zopim, want ondanks dat ik online ben zie ik altijd offline op de site staan etc
Ik gebruik Zopim met Google Talk, je schrijft niet wat jij gebruikt om berichten te ontvangen?
Voor Google Talk krijg je een hele riedel chatbots die je een verzoek sturen voor je contactlijst, die moet je natuurlijk wel even een OK geven. Zonder chatbots geen chat ;)
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen
 
Gebruikersavatar
Zonnepakje
Berichten: 141
Lid geworden op: 15 juni 2013
Contacteer:

Re: Zopim Livechat kom er niet uit

21 juli 2013

Negeer bovenstaande (kan het niet meer wijzigen); dankzij Varaantje is nu duidelijk dat de code niet in de header maar in de body staat, en dat het om een Shoppagina.nl webshop gaat. http://www.webwinkelforum.nl/viewtopic. ... 760#p59760
Zonnepakje - UV kleding voor kinderen en volwassenen