Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
LindeRensmaag
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 december 2013
Locatie: Neede
Contacteer:

Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Vanaf mei 2013 heb ik mijn webwinkel draaien bij Shoptrader. Ik ben wel tevreden, maar kan er niet zo heel veel mee. Ik betaal nu zo'n 40 euro in de maand.
Ik wil graag overstappen naar SEOshop, maar dan ben je bij 2500 producten toch al zo'n 79.- per maand kwijt.
250 producten (39.- per maand) is niet genoeg om fournituren, brei- en haakgarens te plaatsen en daarnaast tweedehands kleding en speelgoed -straks ook nieuwe kleding en speelgoed.

Daar tegenover staat dat ik niet veel kan besteden op het moment. Overstappen, bij Shoptrader blijven, of een webshop laten bouwen. :?: Waar zouden jullie voor gaan?
Bijna Nieuw - (web)winkel Tweedehands kleding en speelgoed. Fournituren, brei- en haakgarens.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Ik wil graag overstappen naar SEOshop, maar dan ben je bij 2500 producten toch al zo'n 79.- per maand kwijt.
Als je SEOshop Large overweegt, zou ik ook eens naar Luondo Premium kijken.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Langs de andere zijde, kun je ook kijken wat je omzet, dan hoeft 79 euro geen probleem te zijn als goede fundering voor je webwinkel. Winkelpand kost je 20 maal zoveel per maand :)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Ik zit zelf bij http://www.winkelkarretje.com , betaal daar €15 per maand en ben best tevreden. Als je me even een bericht stuurt wil ik je wel de link geven van mijn webwinkel, kun je even zien wat er ongeveer mogelijk is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Ik zit zelf bij http://www.winkelkarretje.com , betaal daar €15 per maand en ben best tevreden. Als je me even een bericht stuurt wil ik je wel de link geven van mijn webwinkel, kun je even zien wat er ongeveer mogelijk is.

Leuk maar dat is opencart :) je beperkt je dus in mogelijkheden door te kiezen voor opensource in een saas oplossing? + de addons moet je dan betalen extra
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Ik zit zelf bij http://www.winkelkarretje.com , betaal daar €15 per maand en ben best tevreden. Als je me even een bericht stuurt wil ik je wel de link geven van mijn webwinkel, kun je even zien wat er ongeveer mogelijk is.

Leuk maar dat is opencart :) je beperkt je dus in mogelijkheden door te kiezen voor opensource in een saas oplossing? + de addons moet je dan betalen extra
Klopt. Maar voor mijn relatief simpele webwinkel is het prima, en erg gemakkelijk. Je hoeft zelf geen modules in te bouwen.
 
TiaID
Berichten: 402
Lid geworden op: 13 juli 2011
Contacteer:

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

voor opencart zijn zo verschikkelijk veel modules die out of the box werken. Moet alleen kijken dat de modules werken met de versie Opencart die je hebt draaien.

En een module installeren is tegenwoordig een simpel klusje. Maar goed kan best begrijpen dat anderen niet weten hoe en wat .. maar daar heb je ook weer een actief opencart forum voor.
 
PEOquick
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 september 2013

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Deze vraag lijkt wel aardig veel op deze: http://webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=11838 Misschien handig?
 
Outlet Lingerie
Berichten: 16
Lid geworden op: 27 november 2013
Locatie: Wageningen
Contacteer:

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

03 december 2013

Met zowel shoptrader als seoshop heb ik ruime ervaring. Shoptrader is leuk voor de startende ondernemer maar heeft veel beperkingen. Seoshop is een uitstekende keuze als je verstand hebt van seo en een site naar eigen inzicht weet te bouwen met html en css. Anders zijn de opstart kosten ook al gauw 350 euro. Will je filters of geen filters? Een shop laten bouwen vind ik een rare vraag als je, zoals je aangeeft weinig geld hebt. Ik heb zelf meerdere sites bij verschillende providers, bevalt goed en blijf je op de hoogte van de concurrentie.

Je vraag is te vaag om hier in het forum een goed antwoord op te geven maar als je meer info wil of er wat dieper op in wil gaan, kun je me een persoonlijk bericht sturen. Geen addertjes onder het gras maar, forums blijven forums en niet alles hoeft openbaar in google vertoond te worden toch?
"Passion for fashion" http://www.outlet-lingerie.nl/
 
oogdruppels
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 januari 2014
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Overstap naar SEOshop of een kant en klare laten bouwen?

08 januari 2014

Je hebt het over een laag budget. Je zou in eerste instantie kunnen proberen te switchen naar een open-source oplossing. Hier ben je vaak niet beperkt aan het aantal producten. Maar ook hier zijn kosten aan verbonden die oplopen.

Maar zelf denk ik dat het de investering waard is om een fatsoenlijke cms te vinden die de hele rambam direct voor je ordent. Ookal betaal je hier een paar tientjes per maand extra voor. Zo kan je je echt richten op de verkopen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht