Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Webby
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 januari 2014

Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

24 januari 2014

Beste lezer,

Mijn webwinkel heb ik ruim een jaar geleden zelf gebouwd via gratiswebshopbeginnen.nl voor 9 eur p/m, maar ben er niet meer tevreden over. Het is simpel, (voor een starter goed) en niet veel mogelijkheden. De producten springen er niet echt uit. Niet echt uitnodigend. Nu zoek ik een nieuwe host, voor mijn nieuwe webwinkel. Een host met een overstapservice die mijn oude webwinkel kan overnemen, en mij kan ondersteunen met de nieuwe webwinkel. De host moet veelzijdig, professioneel en betaalbaar zijn. Heeft iemand tips voor een host waar ik mijn wensen kan ventileren?
 
Gebruikersavatar
easywebshop
Berichten: 70
Lid geworden op: 10 mei 2013

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

24 januari 2014

Misschien is onze software iets voor u?
Een host met een overstapservice die mijn oude webwinkel kan overnemen
We hebben geen overstapservice. Er zijn teveel webwinkel leveranciers om voor elke leverancier een overstapservice op maat te kunnen maken.
en mij kan ondersteunen met de nieuwe webwinkel.
Support is inbegrepen. Dat is bij elke webshop aanbieder wel zo denk ik.
De host moet veelzijdig, professioneel en betaalbaar zijn.
3 x Ja! De prijzen staan op onze website.
 
Kmowebdiensten
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 oktober 2013
Locatie: België
Contacteer:

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

24 januari 2014

Genoeg webwinkel aanbieders. Ik weet niet of je nu een export functie hebt? Dan beschik je toch al over al je gegevens in één bestand.

Overweeg je opensource?
 
Gebruikersavatar
Shoppagina.nl
Berichten: 113
Lid geworden op: 21 april 2010
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

Ons pakket Geavanceerd beschikt over een CSV-importmodule dus als je nu een export naar CSV of ander Excelbestand kunt maken is het vrij eenvoudig te realiseren. Mocht je verder geen gebruik willen maken van dit pakket kun je daarna weer overstappen op een goedkoper pakket.

Vragen? Je kunt ons altijd mailen op info@shoppagina.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

En de aanbieders komen zowaar weer op je pad. :roll:
 
shopfactory
Berichten: 22
Lid geworden op: 01 augustus 2010
Contacteer:

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

Beste lezer,

Mijn webwinkel heb ik ruim een jaar geleden zelf gebouwd via gratiswebshopbeginnen.nl voor 9 eur p/m, maar ben er niet meer tevreden over. Het is simpel, (voor een starter goed) en niet veel mogelijkheden. De producten springen er niet echt uit. Niet echt uitnodigend. Nu zoek ik een nieuwe host, voor mijn nieuwe webwinkel. Een host met een overstapservice die mijn oude webwinkel kan overnemen, en mij kan ondersteunen met de nieuwe webwinkel. De host moet veelzijdig, professioneel en betaalbaar zijn. Heeft iemand tips voor een host waar ik mijn wensen kan ventileren?
Met ShopFactory maak je een professioneel uitziende website met alle functies die je maar nodig kunt hebben, onze support afdeling is 7 dagen per week aanwezig om je vragen te beantwoorden. Daarnaast vind je op ons YouTube kanaal tientallen instructiefilms waarin alle functies stap voor stap worden uitgelegd, ook op ons forum vind je een goede hulp in de vorm van andere gebruikers.
Ook in ShopFactory kan je producten importeren mits ze in een excel of csv bestand staan.
Je kunt een gratis demo downloaden via onze site waarmee je 30 dagen lang onze software kunt testen.
Met vriendelijke groeten,
John
ShopFactory Sales
http://www.shopfactory.com
 
henk-k
Berichten: 1531
Lid geworden op: 08 oktober 2013

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

Ik vind het altijd wat triest als bepaalde mensen alleen kunnen reageren als ze er een klantje mee kunnen winnen. Verder zie je ze nooit, zijn ze te beroerd om advies te geven, maar als er zieltjes gewonnen kunnen worden staan ze vooraan.
 
Fiend
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 december 2012

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

Ik vind het altijd wat triest als bepaalde mensen alleen kunnen reageren als ze er een klantje mee kunnen winnen. Verder zie je ze nooit, zijn ze te beroerd om advies te geven, maar als er zieltjes gewonnen kunnen worden staan ze vooraan.
Helemaal mee eens.


Maar goed, over het onderwerp. Er zijn genoeg aanbieders van een shop waar jij naar vraagt. Kijk eens hier op het forum onder 'Webwinkel onder licentie',daar kun je wel wat vinden. En daar staat ook het volgende topic, misschien dat een idee?
http://webwinkelforum.nl/viewtopic.php?t=5818
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

Helemaal mee eens en erger mij eigenlijk dood aan! Heb liever dat wij webshoprunners gewoon iets moeten adviseren en niet diegene die maar iets bouwt of ondersteunt of whatever.

En ik weet wel wat ik moet adviseren, ligt er alleen aan wat je wil. Maar kijk eens naar http://www.sumostore.nl
 
TiaID
Berichten: 402
Lid geworden op: 13 juli 2011
Contacteer:

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

27 januari 2014

Ik zelf ben super te spreken ober Opencart , ze hebben een zeer actief forum , ook in Nederlands ( voor als Engels voor je wat lastig is). Daarnaast zeer veel gratis modules voor te krijgen, maar ook zeer veel betaalde.

Ook is opencart naar mijn inziens erg handig in gebruik, en veel mogelijkheden.
 
rocketchef
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 januari 2014

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

29 januari 2014

Ik heb mijn hosting geregeld bij http://www.datact.nl. Deze gasten helpen je echt met alles, ook met verhuizen. Je hoeft alleen maar te bellen en ze maken het in orde. Ik ben echt super tevreden en ze zijn ook niet super duur en hebben 5 sterren op veel vergelijkingssites :) zo kwam ik daar terecht.. Voor jou specifiek bieden ze installatie van magento, opencart en prestashop, en nog een paar oudere maar die zou ik niet nemen.
 
NuShoppen
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 januari 2014

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

29 januari 2014

[beeeeep] doen alles gratis overzetten en snelle servers en ook nog goedkoop!
Laatst gewijzigd door eentje op 02 februari 2014, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: schaamteloze zelfpromotie
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

29 januari 2014

[beeeeeep] doen alles gratis overzetten en snelle servers en ook nog goedkoop!
Reclame maken voor je eigen bedrijf, maar dan onder een ander naam. Heel subtiel.
 
Gebruikersavatar
QuincyRossieau
Berichten: 76
Lid geworden op: 29 januari 2013
Locatie: Valkenswaard
Contacteer:

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

30 januari 2014

Los van alle schaamteloze spam hierboven is er wel eentje die met een goed punt komt.

Als je met je huidige software een (csv) export kan maken, ben je in principe vrij om te kiezen voor welke webwinkelsoftware of aanbieder dan ook. De meesten bieden in ieder geval een manier aan om je producten te importeren via een .csv bestand.

De keuze voor het pakket of de aanbieder hangt toch echt van je eisen en wensen af. Ik zou je aanraden om goed deze categorie Webwinkel software (http://www.webwinkelforum.nl/viewforum.php?f=25) door te lezen.

Verder kun je wellicht wat demo's van aanbieders en programma's proberen, om te ervaren welk pakket de juiste functionaliteit aanbiedt.
Quattrociocchi, producent van oa Olivastro, De Beste Biologische Olijfolie ter Wereld, volgens Flos Olei! http://www.quattrociocchi-olie.nl
 
marvinmuller
Berichten: 67
Lid geworden op: 08 november 2010
Contacteer:

Re: Volledig overstappen met webwinkel naar andere, wat nu?

02 februari 2014

Kijk eens naar Biedmeer.nl...

Ze verhuizen je artikelen ook gratis zodat je niet al teveel werk hebt hiermee.
Elektro installatie materialen? Bij Euro-electronics.nl vind u ze allemaal voordelig en snel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht