Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Whutnut
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2014

Trafego webhosting

27 maart 2014

Het bos met hostingbomen is groot, een geschikte eik vinden is dus niet zo evident.
Na heel wat lezen hier, daar en overal, lijkt SSD webhosting me dus al een goed vertrekpunt. Blijkbaar nog niet erg veel hosters die deze vorm aanbieden, tenzij je al gaat grijpen naar het grotere VPS.

Na wat Googelen kom ik steeds weer terecht bij Trafego, met een specifiek webshophosting pakket gedeeld maar wel op SSD. Deze hosting mikt erg op courante webshopsoftware, waaronder Woocommerce waar ik aan de slag mee wil. Je kan ook erg flexibel uitbreiden indien hier nood aan is, ook hun VPS lijkt interessant.

Wie werkt er of heeft er gewerkt met Trafego en hoe zijn de ervaringen? Service, snelheid,...

Andere suggesties uiteraard welkom!
 
Gebruikersavatar
Jan Roelofsen
Berichten: 1458
Lid geworden op: 30 oktober 2011
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

27 maart 2014

Wij maken gebruik van Sumostore; staat via hun bij Trafego. De website gaat in ieder geval als de brandweer!
In principe wel met dezelfde mensen te maken; enthousiast en betrokken.
 
GoedeShampoo
Berichten: 389
Lid geworden op: 07 februari 2014
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

27 maart 2014

heb tijdje geleden zelfde speurtocht gehad, maar ben uiteindelijk belandbij IXLhosting.
Klantenservice is zeer attent en je wordt direct geholpen.

Heb trafego mail gestuurd maar nooit wat van gehoord. Kreeg zelfs een foutmelding toen ik wilde registreren; waardoor mijn vertrouwen nog verder zakte.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

28 maart 2014

Ik ben de oprichter van Trafego, leuk om te zien dat je Trafego overweegt

Trafego host momenteel rond de 150.000 websites, waarvan 96+% alles B2B.
Hiervan zijn er een 4500 webwinkels die door Trafego gehost worden.

De gehele infrastructuur is SSD en redundant gebouwd inderdaad,

Vele webwinkelforum.nl bezoekers zijn ook klant bij Trafego :)

@Jan, SumoCloud is niet in de infrastructuur van Trafego, dat is compleet gescheiden van elkaar.
Het is inderdaad wel beide dezelfde technieken. Sterker nog, Trafego huurt momenteel van SumoCloud IP adressen bij ;)


@goedschampoo, weet je zeker dat dit bij Trafego was? Ik kan namelijk niets herleiden kwa mail/aanvragen. Een storing (ook in websites) komt nu eenmaal voor, dat je dus niet kon registreren sluit ik zeker niet uit maar gezien het beide niet traceerbaar is kan ik niets voor je na laten kijken.

Note: Omdat ik de oprichter ben van Trafego in 2006, ben ik zeker niet 100% neutraal om hierop te reageren, maar sinds 15-12-2013 heb ik mijn werk bij Trafego neergelegd om compleet op SumoStore te kunnen focussen. Ik ben er nog wel aanwezig als intern consult when needed.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
GoedeShampoo
Berichten: 389
Lid geworden op: 07 februari 2014
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

28 maart 2014

Ik heb op 12 maart een mail gestuurd en nooit meer wat van gehoord.

En een storing in een website is nooit uit te sluiten. Maar als je je op het moment van registratie niet kunt inschrijven bij de hoster ga je toch wel sterk twijfelen.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

28 maart 2014

Edit; gevonden

zie gewoon een actief account onder uw naam. Zou je in PB kunnen sturen wat er mis was, of welke error je mogelijk kreeg. Uw mail is ook gevonden in de spamfilter (geen onderwerp, hoge spamscore)

Een collega laat ik de mail beantwoorden.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Whutnut
Berichten: 25
Lid geworden op: 22 maart 2014

Re: Trafego webhosting

30 maart 2014

Maurice, ik vind het niet meteen op de website, kan je bij trafego maandelijks stopzetten of lig je vast voor een jaar?
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

30 maart 2014

Per maand.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Trafego webhosting

28 april 2014

Hier ook al tijden klant van Trafego. Zeker een aanrader. Goede hosting voor een mooie prijs.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m