Webwinkel software, advies gevraagd

1
Ik ben opzoek naar een webwinkel systeem, ik ben zelf al aan het rondkijken hiervoor maar wilde ook graag horen wat jullie mij aanraden en welke software jullie voor mij geschikt vinden. Als jullie dat willen uiteraard... ;)

Ik kan de webshop zelf ontwerpen in photoshop, dat is geen probleem. En wat een must moet zijn is dat ik geen standaard template tot mijn beschikking krijg maar wel mijn eigen draai er aan kan geven. Coderen is niet mijn ding en omdat de webshop op korte termijn van start moet gaan heb ik daar ook de tijd niet voor om mij in te gaan verdiepen. (Misschien voor later is dit een optie).

De webshop zal in het begin starten met +- 5 producten, een pre order systeem er op kunnen importeren zal mooi wezen. Afhankelijk hoe de eerste 5 producten gaan lopen wil ik de webshop later uitbreiden naar max 15 producten eerst.

Een andere eis is dat er gemakkelijk met ideal moet kunnen worden betaald, en het liefst dat ik geen extra kosten hoef te betalen aan ideal maar dat dit al in de prijs van de webshop aanbieder inzit.
Over mijn budget voor een webshop software, daar wil ik 20/25 per maand aan uitgeven. Eventueel exclusief domein kosten, het liefst houd ik de kosten zo laag mogelijk maar uiteraard moet hier niet de kwaliteit van de webshop achteruit gaan.

Alles op een rijtje, tenminste de dingen die ik op het moment niet vergeten ben...

-Mijn eigen design kunnen toepassen
-Geen codeer werk
-Ideal toegankelijk
-Minimaal 5 producten met een max van 15 producten
-Onder de 25 euro per maand aan kosten
-Geen reclame op webshop
-Pre order systeem (geen must)
-Account voor klanten
-E mail registratie (voor nieuwsbrief)

Graag dit topic verplaatsen, in verkeerde subforum geplaatst...
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Webwinkel software, advies gevraagd

8
4ecommerce schreef:Heb je http://www.sumostore.nl al bekeken/overwogen?

Sumostore onlangs getest en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van hetgeen ze hebben neergezet.Vrijwel alles wat je als beginnende etailer nodig hebt is standaard aanwezig en werkt out of the box.
Ga je nu in een oude topic reclame maken voor SumoStore? Terwijl de eigenaar van de software hier al zit en ik en vele andere het al zeker heel goed kennen en als het nodig is de forummers hierop attenderen?

Daarbij is het door webwinkeladviseur in dit topic al geadviseerd!