Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nicky1973
Berichten: 87
Lid geworden op: 27 augustus 2014

hosting en besturingssysteem?

28 augustus 2014

Beste ondernemers,

ik heb een vraag. Na lang onderzoek kom ik op Antagonist voor webhosting voor mijn webshop. Ik zie overal Lunix en Apache staan. Maakt het dan uit op wat voor besturingssysteem mijn laptop of desktop draait?
Alvast bedankt voor jullie reactie.
 
Happy Caddy
Berichten: 9
Lid geworden op: 29 maart 2013
Contacteer:

Re: hosting en besturingssysteem?

28 augustus 2014

Concreet: nee, het maakt niet uit wat er op je laptop staat. Dat heeft daar niets mee te maken.

De verdere uitleg moet ik je verschuldigd blijven, maar er zijn forumleden die je dat tot in detail kunnen uitleggen.
 
Nicky1973
Berichten: 87
Lid geworden op: 27 augustus 2014

Re: hosting en besturingssysteem?

28 augustus 2014

Concreet: nee, het maakt niet uit wat er op je laptop staat. Dat heeft daar niets mee te maken.

De verdere uitleg moet ik je verschuldigd blijven, maar er zijn forumleden die je dat tot in detail kunnen uitleggen.
Oke, dankje voor jouw reactie. :lol:
 
Thaan
Berichten: 6
Lid geworden op: 16 april 2014

Re: hosting en besturingssysteem?

04 september 2014

Concreet: nee, het maakt niet uit wat er op je laptop staat. Dat heeft daar niets mee te maken.

De verdere uitleg moet ik je verschuldigd blijven, maar er zijn forumleden die je dat tot in detail kunnen uitleggen.
Oke, dankje voor jouw reactie. :lol:
Je hosting pakket heeft niks met jouw laptop/computer te maken.

'Hosting' is een stukje ruimte op een server huren om bijvoorbeeld je website op te draaien.
Aangezien je een stukje op een andere computer (server=computer) huurt, heeft dat niks te maken met wat jíj voor computer hebt.

Als je een auto vergelijking wilt:
Je kan toch ook een Kia huren, als je zelf een Opel rijdt?
(hosting met Linux/Apache huren, terwijl je zelf een Windows laptop hebt)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Nicky1973
Berichten: 87
Lid geworden op: 27 augustus 2014

Re: hosting en besturingssysteem?

05 september 2014

Ja, klinkt idd logisch ja. Bedankt voor jouw reactie.
Nu heb ik wel een nieuwe laptop/desktop nodig. Even wachten tot ik btwnummer heb, zodat ik deze voordeliger kan kopen?