Ervaringen met Godaddy voor domeinnaam?

1
Beste ondernemers,

ik kreeg de tip van iemand mijn domeinnaam te registreren bij Godaddy en mijn hosting elders te regelen.
Nu kan ik weinig reviews vinden van Godaddy, wat zijn jullie ervaringen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaringen met Godaddy voor domeinnaam?

8
Waarom zou je met een buitenlandse partij in zee gaan? Waarom niet gewoon domein+hosting bij dezelfde hoster. Uiteindelijk is het allemaal lood om oud ijzer, de prijzen van hosting vind ik redelijk vergelijkbaar in Nederland. Het ligt dicht bij elkaar. Daarnaast zal de hosting bij een webshop zo ongeveer je kleinste kostenpost zijn, dus een tientje meer of minder per maand maakt echt niet uit.

Daarnaast staat Godaddy bekend om 1 ding: en dat is dat ze een soort 'privacy shield' hebben: jouw gegevens (naam houder) kunnen niet worden opgevraagd via WHOIS. In de praktijk betekent dit dat Godaddy vooral wordt gebruikt door scammers en mensen met 'word snel rijk' websites, over geniale gok-algoritmes, software voor beurshandel met opties, beurshandelen voor dummies en: "ik heb een Lamborghini, die heb ik in drie maanden tijd bijeen gespaard, wil je weten hoe? Luister dan vooral verder naar dit filmpje met mijn kutstem dat ongevraagd is gestart in een popup-scherm".