Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Joyce Langeveld
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 augustus 2017

Twee resultaten op majestic.com, met en zonder www

01 augustus 2017

Als ik de resultaten van mij site wil bekijken op majestic.com, dan verschijnen er twee verschillende resultaten. Als ik op majestic zoek op xx.nl dan verschijnt er dat ik 80 backlinks heb. Als ik vervolgens zoek op www.xx.nl dan verschijnt er dat ik 200 backlinks heb.mijn vraag is dan welke resultaten ik moet aanhouden.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Twee resultaten op majestic.com, met en zonder www

01 augustus 2017

Je kan ze bij elkaar optellen. www.voorbeeld.nl (met www) is eigenlijk een andere site dan voorbeeld.nl. In de praktijk maakt iedereen natuurlijk de met www en zonder www 1 en dezelfde site. 
 
Joyce Langeveld
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 augustus 2017

Re: Twee resultaten op majestic.com, met en zonder www

02 augustus 2017

Duidelijk, bedankt voor de info!
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2334
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Twee resultaten op majestic.com, met en zonder www

06 augustus 2017

Niet helemaal. Je Google-resultaten zullen werkelijk beter worden als je ze bij elkaar brengt. Via Google Webmaster Tools kun je aangeven welke van de twee je voorkeur heeft. Ook is het aan te raden in je .htaccess een 301-redirect in te stellen op de variant die je zelf niet gebruikt. Als je niet weet hoe dit werkt kan je webdesigner/hoster hier misschien bij helpen. Succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht