Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
lovelylona
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2017

iemand ervaring met theshopbuilders?

10 november 2017

Hallo 
heeft iemand ervaring met Theshopbuilders.com? 
 
virevo
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 april 2012
Contacteer:

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

15 november 2017

Geen ervaring met dit bedrijf en ken ze ook niet. 
Afgaande van het portfolio op hun site denk ik niet dat je je website hier wilt laten maken. 

Ik zie op de portfolio items in ieder geval diverse website's met fouten in de code, de websites zijn zéér slecht geoptimaliseerd, gezien ze er op de homepage blijk van geven goed vindbare websites te maken is dat opmerkelijk. 

Aan de andere kant is het natuurlijk wel erg goedkoop, dus voor wat het kost misschien wel een prima product.
 
lovelylona
Berichten: 10
Lid geworden op: 10 november 2017

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

15 november 2017

Geen ervaring met dit bedrijf en ken ze ook niet. 
Afgaande van het portfolio op hun site denk ik niet dat je je website hier wilt laten maken. 

Ik zie op de portfolio items in ieder geval diverse website's met fouten in de code, de websites zijn zéér slecht geoptimaliseerd, gezien ze er op de homepage blijk van geven goed vindbare websites te maken is dat opmerkelijk. 

Aan de andere kant is het natuurlijk wel erg goedkoop, dus voor wat het kost misschien wel een prima product.
Ja zat ook aan mijnwebwinkel te denken :) maar misschien hadden mensen hier ervaring mee 
 
virevo
Berichten: 19
Lid geworden op: 27 april 2012
Contacteer:

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

16 november 2017

Mijnwebwinkel levert vergelijkbare kwaliteit, voor een paar tientjes per maand of soms zelfs minder heb je een complete webshop maar je steekt niet boven het maisveld uit. Voor het geld is het misschien een prima product maar "pay peanuts get monkeys" is ook hier van toepassing. De sites zien er leuk uit maar je wint er geen oorlog mee. 

Er staat op de site van deze aanbieder bijvoorbeeld dat er geoptimaliseerd wordt voor Google, het eerste portfolio item dat ik bekijk heeft een laadtijd van 4,5 seconden en dat is dodelijk voor je website. Een gemiddelde bezoeker uit Google klikt na 2/3 seconden weer terug naar de zoekmachine. De site is 5,3 MB groot, op een snelle verbinding geen groot probleem maar op een verbinding van bijv 500 kb/s duurt het 11 seconden voordat je de site ziet. Als je dan ziet dat zo'n site een via Google's pagespeed tool een score haalt van 15/100 voor mobiel en 20/100 voor desktop verkeer dan vraag je je af of er überhaupt wel iets geoptimaliseerd is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

22 november 2017

Mocht je een professionele webshop willen laten bouwen kun je ons altijd een bericht of e-mail sturen
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
starter123
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 februari 2018

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

18 februari 2018

Ik zou eerder gaan voor een SAAS webwinkel als CCVshop, Mijnwebwinkel of Lightspeed. Is makkelijker als je geen technische kennis hebt.
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

19 februari 2018

Kies voor opencart of magento. Dan ben je veel goedkoper uit
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: iemand ervaring met theshopbuilders?

21 februari 2018

Veel verschillende meningen zo te zien.
Het is ook een beetje de vraag wat je verwacht van je website.

Als je je een aantal uurtjes verdiept in wordpress en je bent een beetje handig aangelegd dan kun wellicht een begin maken.
Persoonlijk ben ik niet zo dol op maandbedrag pakketten. Wordpress is immers ook een pakket, en deze is gratis.

Succes
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht