Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
glaasje
Berichten: 36
Lid geworden op: 03 januari 2011

.de domeinnaam

05 februari 2011

Voor het starten van op de duitse markt gerichte website. zoek een webhostingbedrijf die gericht is op de Duitsland.

Ik zoek een bedrijf met snelle servers als ik ooit met een webshop ga beginnen.

Momenteel heb ik NL een domeinnaam gehost die ik alleen maar gebruik voor e-mail verkeer.

Met dit bedrijf gaat alles maar moeizaam, zelf het instellen van een e-mailaccoutn is al moeilijk
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: .de domeinnaam

05 februari 2011

Voor het starten van op de duitse markt gerichte website. zoek een webhostingbedrijf die gericht is op de Duitsland.

Ik zoek een bedrijf met snelle servers als ik ooit met een webshop ga beginnen.

Momenteel heb ik NL een domeinnaam gehost die ik alleen maar gebruik voor e-mail verkeer.

Met dit bedrijf gaat alles maar moeizaam, zelf het instellen van een e-mailaccoutn is al moeilijk
Je zou eens kunnen kijken via onderstaande link. Via cPanel een simpele bediening van je account en een vestiging in Duitsland. Natuurlijk ook geschikt als je geen Mijn Webwinkel gebruiker bent.
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: .de domeinnaam

05 februari 2011

Voor de registratie van een .de domeinnaam is een adres in Duitsland benodigd. Controleer voordat je definitief voor een partij kiest of die een adres daarvoor beschikbaar heeft als je die zelf niet hebt. Dit adres is alleen voor het administratief contact nodig, de houder van de domein kan wel op een Nederlands adres.

Verder stelt Denic, de beheerder van de .de domeinnamen eisen aan de nameservers, waarschijnlijk maak ik het nu allemaal veel te moeilijk maar als je niet kiest voor de eerste de beste hobby partij die nog nooit een .de domein heeft gezien dan komt het allemaal wel goed. :D

De verbinding tussen Duitsland en Nederland is erg goed dus je webshop mag wel maar hoeft niet in een Duits datacenter komen te staan. Denk wel na over welk webshop systeem je wilt gaan gebruiken, wil je de optie voor Magento open laten kies dan voor een hoster die ervaring heeft met Magento.
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: .de domeinnaam

05 februari 2011

Ook al is de verbinding tussen Duitsland en Nederland erg goed behoud je wel een NL IP adres wat voor Google waarschijnlijk toch geen positieve ervaring is.

Om op zeker te spelen kan je net zo goed een hoster nemen die ook servers in Duitsland heeft.

Voordat je een website gericht op Duitsland lanceert 1 tip: laat het nakijken door een Duitse jurist. Het laatste wat je wil is slachtoffer worden van de nieuwe sport onder Duitse advocaten: de Abmahnung

Voor meer info gebruik de pb knop hieronder.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.