Je kunt het zien als een vervelende, bijna onmogelijke opgave of als een interessante uitdaging. De meeste internetondernemers behoren tot de tweede categorie. Dat aantrekkelijke A-locaties langs de digitale snelweg vaak al zijn verhuurd aan anderen, betekent namelijk nog niet dat je geen goede domeinnaam kunt vinden.Hmm het vervelende is (daar zullen wel meer mensen tegenaan lopen) dat veel URL'S gewoon al bezet zijn..zo is het toch onmogelijk om iets te beginnen?
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Mee eens. Domeinnaam (example.com) en hostnaam (bijvoorbeeld http://www.example.com of merknaam.example.com) zetten niet zoveel zoden aan de dijk. Hier geldt het "elk nadeel heb z'n voordeel" van Johan Cruijf: bij Google zijn ze bepaald niet achterlijk en weten ze heus wel dat domeinnamen met leuke trefwoorden allang "op" zijn. Een domeinnaam met relevant trefwoord legt daarom een bescheiden en afnemend gewicht in de schaal.Wat betreft KW URL + Google: overrated als je t mij vraagt. Natuurlijk rankt de beschrijvende URL vanuit stilstand beter maar dankzij goede onsite optimalisatie (40%) en offsite (60%) valt dit volledig in het niets.
Hier kun je dat achterhalen. http://whois.domaintools.com/Ik heb laatst ook .be vastgelegd voor ukstreetwear.
Ik zou wel ook de com willen hebben maar die is al geregistreerd maar niet in gebruik. (kan iemand mij vertellen hoe ik de eigenaar kan vinden?)
Dus mijn idee is ook de .com vastleggen.
Volgens mij kan je het beste .be aanhouden.
Compleet mee oneens. Trefwoorden in URLs zijn nog steeds een van de belangrijkste, en zeker een van de goedkoopste en gemakkelijkste rankingfactoren. Het neemt misschien af, dat zou kunnen, maar beweren dat het 'in het niets valt' is echt niet waar.Mee eens.Wat betreft KW URL + Google: overrated als je t mij vraagt. Natuurlijk rankt de beschrijvende URL vanuit stilstand beter maar dankzij goede onsite optimalisatie (40%) en offsite (60%) valt dit volledig in het niets.