Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Email probleem

21 maart 2011

Raad gevraagd...

Ik kan vanuit outlook opeens geen email meet versturen. Vanmiddag nog zonder problemen, maar nu krijg ik opeens een melding: 505 authentication required.

Nu zal iedereen denken, dat ik even een instelling moet aanpassen in outlook, maarrr:

Nu heb ik in totaal 7 websites, met 7 email accounts die ik allemaal op 1 laptop in 1 outlook heb staan.

5 sites draaien bij de ene host, en functioneren prima, en twee websites draaien bij versio en hiermee kan ik dus opeens geen email meer versturen, zomaar ineens!

Iemand een idee waar het probleem kan zitten?
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: email probleem

21 maart 2011

505 geeft aan dat de smtp server een wachtwoord nodig heeft.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: email probleem

21 maart 2011

Jah maar die heeft ie.

En ik heb tientallen emails gestuurd vandaag, allen zonder probleem.

En opeens krijg ik deze melding en kan ik geen enkele mail meer versturen.

Wel via mijn telefoon trouwens met dezelfde accounts... :cry:
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: email probleem

22 maart 2011

Dan ligt het dus niet aan versio....

loop voor de zekerheid de instellingen nog eens na van outlook of er toch niet ergens een vinkje verkeerd staat of dat je probeert mail te versturen met het versio adres via de smtp van de andere hosting...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Leonard H
Berichten: 243
Lid geworden op: 04 juli 2010

Re: email probleem

22 maart 2011

Bedankt voor het advies :D :D toch inderdaad een vinkje gewijzigd en alles doet het weer.

Al blijf ik me afvragen hoe het in godesnaam kan dat ik heel de dag aan het emailen ben, en dat van de een op het andere moment drie email accounts niet meer goed werken.

:?:
Ik ben echt de enige die achter mijn laptop zit, en ik heb niet aan instellingen gezeten.