Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
sdr
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 april 2011

website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhuizen

01 april 2011

Mijn site zit bij atn-networks en mijn site is al een behoorlijke tijd niet meer te bereiken.
De man die het daar heeft ondergebracht heeft er werkelijk alles aan gedaan om in contact te komen met dit bedrijf, maar hij krijgt er geen contact mee.

Al die tijd is mijn site dus niet meer zichtbaar.

Ik wilde verhuizen naar een andere hosting en heb dus codes nodig van atn-networks.

Is er toch nog een mogelijkheid om mijn site te verhuizen of ben je overgeleverd aan atn-networks

Bedankt voor een reactie alvast.

p.s. ik bedoel natuurlijk, Domeinnaam verhuizen
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

01 april 2011

Gaat het om een .nl domeinnaam? Dan kun je contact opnemen met de SIDN.nl die je verder kunnen helpen. Als het om een internationale extentie gaat dan zul je wat meer moeite moeten doen. De grotere webhosting bedrijven willen je best helpen, maar hebben moeite je te identificeren. Je zult dus wat papieren per post of fax naar ze moeten sturen om te bewijzen dat jij die persoon bent op wie de domeinnaam staat.

Of staat hij zelfs niet op je naam? Dan heb je echt een probleem...
 
sdr
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 april 2011

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

01 april 2011

Gaat het om een .nl domeinnaam? Dan kun je contact opnemen met de SIDN.nl die je verder kunnen helpen. Als het om een internationale extentie gaat dan zul je wat meer moeite moeten doen. De grotere webhosting bedrijven willen je best helpen, maar hebben moeite je te identificeren. Je zult dus wat papieren per post of fax naar ze moeten sturen om te bewijzen dat jij die persoon bent op wie de domeinnaam staat.

Of staat hij zelfs niet op je naam? Dan heb je echt een probleem...
__________________________________________________________________________________

Bedankt voor je reactie.
Het is een .net en staat niet op mijn naam (registrar heet dat geloof ik).
Die staat op naam van iemand die dit voor mij heeft geregeld , en die persoon krijgt ook geen contact met hun, hij is degene die de codes probeert te krijgen, hij is dus afhankelijk van hun reactie (atn-networks)
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

02 april 2011

Gaat het om een .nl domeinnaam? Dan kun je contact opnemen met de SIDN.nl die je verder kunnen helpen.
Jij neemt zelf niet contact op met SIDN maar dit doet jouw nieuwe partij voor je. Die kunnen een andere procedure in gang zetten als er niet binnen de termijn welke SIDN heeft gesteld de token verstrekt word. Maar in dit geval is het dus geen SIDN.

Zoals ik het nu begrijp staat de domeinnaam op de gegevens van iemand die jou daarmee helpt en niet op de gegevens van ATN-networks. Dat is voor nu geen probleem. Zoek een nieuwe partij uit waar je jouw domeinnaam en hosting wilt onderbrengen en leg de situatie aan hun uit. Een goede partij weet wat ze dan moeten doen om het toch voor elkaar te krijgen.

Op internet is er veel te vinden over ATN-networks van mensen die dezelfde problemen hebben. Ik ben het ook al op een ander forum tegengekomen.

Onderneem in ieder geval snel actie, het is vervelend als je nog langer inkomsten uit je website moet missen. Je mag contact met mij opnemen als je hulp nodig hebt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Willie Wortel
Berichten: 195
Lid geworden op: 26 februari 2011
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

02 april 2011

En vervelend voor je ranking! Als google je site 1 keer offline ziet gaat het nog wel maar 2 keer is vervelender.

Wat je kunt doen is de site op een tijdelijke server te zetten en proberen de dns daar naartoe te (laten) zetten. Ga je verhuizen dan heb je tenminste niet weer een offline periode.
 
sdr
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 april 2011

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

02 april 2011

Gaat het om een .nl domeinnaam? Dan kun je contact opnemen met de SIDN.nl die je verder kunnen helpen.
Jij neemt zelf niet contact op met SIDN maar dit doet jouw nieuwe partij voor je. Die kunnen een andere procedure in gang zetten als er niet binnen de termijn welke SIDN heeft gesteld de token verstrekt word. Maar in dit geval is het dus geen SIDN.

Zoals ik het nu begrijp staat de domeinnaam op de gegevens van iemand die jou daarmee helpt en niet op de gegevens van ATN-networks. Dat is voor nu geen probleem. Zoek een nieuwe partij uit waar je jouw domeinnaam en hosting wilt onderbrengen en leg de situatie aan hun uit. Een goede partij weet wat ze dan moeten doen om het toch voor elkaar te krijgen.

Op internet is er veel te vinden over ATN-networks van mensen die dezelfde problemen hebben. Ik ben het ook al op een ander forum tegengekomen.

Onderneem in ieder geval snel actie, het is vervelend als je nog langer inkomsten uit je website moet missen. Je mag contact met mij opnemen als je hulp nodig hebt.


Ik heb in de tussentijd nog meer gedaan.
Ik heb ze gemaild, support at atn-networks en met leesbevestiging (niet dat dat wat zegt), maar het is gelezen en kreeg er zelfs een reactie op terug.
En dan komt het vreemde, de mail is afkomstig van allesverhosting.com en niet van atn-networks.

Zijn reactie: Ik heb diep gegraven, maar kom in onze bestanden nergens de genoemde domein naam tegen. Hoe lang zou deze al offline moeten zijn geweest?

Als test heb ik ook een mail gestuurd naar info at atn-networks en jawel de reactie was ook afkomstig van allesverhosting.com
Erg vreemd allemaal vind ik.
Maar aangezien het nu weekend is hoop ik dat hij maadag weer zal reageren, en dat ik hem kan bellen en dan wat vragen stellen.


Ook heb ik een nieuwe doemeinnaam gekocht, maar nu een .nl en weer aangemeld in google.
En sinds vandaag als ik zoek op die naam dan is de nieuwe site weer te vinden, en als de mensen de oude naam weer in google typen dan wordt die ook gevonden, alleen verwijst deze meteen naar de nieuwe site.
Maar ik hoop dat ik de oude naam ook weer terug online krijg.
Even afwachten of de beste man gaat reageren van allesverhosting.

In ieder geval alvast bedankt voor de reacties en de aangeboden hulp.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

02 april 2011

En dan komt het vreemde, de mail is afkomstig van allesverhosting.com en niet van atn-networks.

Zijn reactie: Ik heb diep gegraven, maar kom in onze bestanden nergens de genoemde domein naam tegen. Hoe lang zou deze al offline moeten zijn geweest?

Als test heb ik ook een mail gestuurd naar info at atn-networks en jawel de reactie was ook afkomstig van allesverhosting.com
Erg vreemd allemaal vind ik.
Maar aangezien het nu weekend is hoop ik dat hij maadag weer zal reageren, en dat ik hem kan bellen en dan wat vragen stellen.
allesverhosting.com een met een mogelijk vergeten o er in zijn beide geen geregistreerde domeinNamen.
 
Richard van Delft
Berichten: 33
Lid geworden op: 03 februari 2011
Locatie: Rijen
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

03 april 2011

Welke persoonlijke naam staat er onder de e-mail? (eventueel per pb als je die hier niet wilt plaatsen).
 
sdr
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 april 2011

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

04 april 2011

De site http://www.atn-networks.nl is nu ook ineens niet meer online.
En de meneer van allverhosting is per telefoon vanaf vanmorgen tot nu niet te bereiken, is constant in gesprek.
Het ticket wat ik had aangemaakt staat ook als opgelost ??
Heb meteen maar een nieuwe aangemaakt in de hoop dat hij alsnog gaat reageren.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

04 april 2011

Waarom weet ik niet maar ben bang dat je opgelicht bent op de 1 of andere manier.
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
sdr
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 april 2011

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

04 april 2011

Waarom weet ik niet maar ben bang dat je opgelicht bent op de 1 of andere manier.


Een half uur geleden ben ik gebeld geweest door allesverhosting.
Een half uur aan de lijn gehad met uitleg.
Bij allesverhosting zitten/zaten meerdere bedrijfjes, waaronder die van atn-networks.

De persoon van atn-networks zat bij hun sinds 2009 en die hebben ze de laan uitgestuurd,omdat hij bezig was dingen te verzamelen voor zichzelf ofzo.

Allesverhosting zegt dat de servers zijn gehackt door mensen uit polen en dat hij druk bezig is alles weer in orde te krigen.Maar dat duurt dus wel al een maand denk ik.
Mijn site ziet hij in eerste instantie niet staan, maar door verder te zoeken kwam hij erachter dat mijn site wel verwijst naar zijn adressen, alleen kan hij hem nog steeds niet vinden.

Dat is het verhaal in het kort omdat ik van de rest niets snap.
komt eerlijk gezegd een beetje ongeloofwaardig over, alhoewel hij wel echt zijn best heeft gedaan.
ben nu bezig om erachter te komen of er een account nummer bestaat ofzo waarmee hij weer verder zou kunnen.

Wordt dus vervolgd.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

05 april 2011

Bij allesverhosting zitten/zaten meerdere bedrijfjes, waaronder die van atn-networks.

De persoon van atn-networks zat bij hun sinds 2009 en die hebben ze de laan uitgestuurd,omdat hij bezig was dingen te verzamelen voor zichzelf ofzo.
atn-networks of ATN International C.V. is een onderdeel van Kronos Development B.V. allesverhosting lijkt niet bekend te zijn bij de KvK.
 
MiRoVi
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 juni 2011

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

12 juni 2011

Allserverhosting is van Fred Arendse.
Misschien deze naam eens door Google heen halen dan komt er genoeg zooi naar boven.

Wij zijn helaas bekend bij deze man en hij heeft altijd hele mooie praatjes, helaas zegt hij het ene maar hij doet het andere.
Bijna niemand krijgt contact met hun en als het dan al lukt trek er dan maar een uurtje voor uit want zolang zal je waarschijnlijk aan de telefoon hangen.

Bij een .nl domein je nieuwe provider vragen om een escalatieprocedure te starten en bij andere domeinen moet je inderdaad wat meer werk verrichten maar je moet vooral aan kunnen tonen dat het betreffende domein van jou is.

Ik wens je heel veel succes om je domein(en) verhuist te krijgen daar vandaan.
 
sdr
Berichten: 6
Lid geworden op: 01 april 2011

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

13 juni 2011

Ik zou graag willen dat hier een slotje opkomt.

Want ik krijg nu PM berichten van iemand die mijn verhaal dan weer door verteld aan arjan bijnen, want ik kreeg na mijn verhaal aan hem, mail van arjan dat hij door een collega benaderd was.

Ik wil met dit soort mensen niets meer te maken hebben.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: website offline, server niet bereikbaar , kan niet verhu

13 juni 2011

Blijft een rare situatie daar bij die 2 mannen, ben blij dat wij er geen zaken mee gedaan hebben in verleden. (overigens wel leuk aantal klanten opgeleverd)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.