Hey iedereen,
Ik heb een webwinkel via shoppagina.nl
Ik ben er zeer tevreden over. Ik ben 26 maart de lucht in gegaan en het ging me allemaal goed af qua beheer. Maar nu loop ik toch tegen enkele dingen aan en vandaar ook mijn vraag hier. Mischien hebben anderen er een oplossing voor binnen shoppagina of wellicht een ander soort oplossing.
Punt 1 is retouren. Hoe registreer ik een retour? Moet ik de verzonden bestelling annuleren?Er gebeurd dan vrij weinig, behalve dat de bestelling verhuist naar tabblad "geannuleerd".
Ik vraag me echt af, hoe je dit het makkelijkste kunt doen zo'n retour. Ik moet dat natuurlijk ook aan de belasting kunnen tonen.
Punt 2 is een bestelling aanpassen voor de klant. Gisteren liep ik hiermee tegen de lamp. De klant besteld voor 110 euro en wil verzenden onder rembours. MAar een half uur later besluit ze toch maar 1 artikel te nemen ipv 3 artikelen. Of ik haar bestelling aan wilde passen. Dat wilde ik wel maar hoe? Ik kan geen bestelling en/of factuur aanpassen. Geen artikelen verwijderen of toevoegen op verzoek van klant. Ik heb dus nu deze factuur uitgeprint, de geannuleerde artikelen gemarkeerd en annulering achter geplaatst. Daarop ook het totaalbedrag aangepast en ook de btw aangepast erop.
Maar netjes is anders. Iemand enig idee??
Ik zit hiermee in mijn maag!
En dan punt 3! Als iemand bij ons besteld boven 75 euro, betalen ze geen verzendkosten á 6,75 pakketpost.
Maar besteld iemand voor bijvoorbeeld 45 euro, en ze kiezen ervoor om te verzenden onder rembours. Dan rekent de site de 15,85 rembourskosten maar ook nog eens de verzendkosten van 6,75. Dit kan natuurlijk niet. Geen idee hoe dit aan te passen.
Ik heb de technische dienst van shoppagina al gemaild hierover, maar nog geen reactie en ik ben ongeduldig. Ik voel me er niet fijn bij. Als ik ies doe dan wil ik het goed doen.
Sorry voor de lange berichten!