Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

Wat zijn jullie ervaringen met Roberto's Webhosting (speciaal voor Mijn Webwinkel van Logivert) ?
Op het Logivert forum vermeldt Roberto steeds ongevraagd en ongewild mijn website-urls.
Verzoeken om dit niet te doen worden door Roberto zelf niet gerespecteerd.

Hoe gaat deze hoster om met bijv. je klantgegevens ?
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

Ik denk dat je hier ook ook wel antwoord van hem krijgt. Hij is hier ook te vinden :)
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

Als het in Roberto's Algemene Voorwaarden staat dat hij de URL mag gebruiken ter promotie doeleinden...

tja... dan in vervolg beter de 'kleine' lettertjes lezen.

Staat dat er niet dan zou het Roberto sieren om eerst te vragen of dat mag of jou verzoek inwilligen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

Als het in Roberto's Algemene Voorwaarden staat dat hij de URL mag gebruiken ter promotie doeleinden...

tja... dan in vervolg beter de 'kleine' lettertjes lezen.

Staat dat er niet dan zou het Roberto sieren om eerst te vragen of dat mag of jou verzoek inwilligen.
MrCactus is blijkbaar beetje op zijn teentjes getrapt. MrCactus is totaal geen klant bij ons en post op het forum van logivert tot velers ... Vraagt zelf om urls en stelt vragen. Als er een replay gegeven word met zijn link er in van een ander blaast die op alle forums.
http://www.logivert.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7281 MrCactus heeft hier inmiddels zelf al een 450 berichten op geplaatst.

Ten onrechte wekt MrCactus hier de indruk dat wij zijn klant gegevens gebruiken.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

Wat zijn jullie ervaringen met Roberto's Webhosting (speciaal voor Mijn Webwinkel van Logivert) ?
Op het Logivert forum vermeldt Roberto steeds ongevraagd en ongewild mijn website-urls.
Verzoeken om dit niet te doen worden door Roberto zelf niet gerespecteerd.

Hoe gaat deze hoster om met bijv. je klantgegevens ?
MrCactus blaast op het LogiVert forum al jaren hoog van de toren en weet keer op keer gebruikers (en beheerder) te irriteren en als ff kan zwart te maken als hem iets niet zint! Dit is dus precies wat hij nu ook weer hier probeert te doen en dat toont weinig van respect.

Hij weet altijd vele gebruikers te wijzen op fouten die men maakt of als men iets niet goed heeft geregeld als bv een algemene voorwaarden, dat mag dan terecht zijn maar hij kan daar tot ieders ergernis behoorlijk op afzeiken (sorry voor het taal gebruik) en dat terwijl hij zelf ook veel van die dingen niet juist heeft geregeld zo blijkt nu zijn url's wel bekend zijn onder de gebruikers.

Hij wil al jaren zijn webwinkel url's niet vermelden omdat dan zijn (zo genaamde) goede naam in kwaaddaglicht komt door die post's op het forum. Nu zijn deze wel gepost door Roberto (onder andere) en nu probeert hij Roberto zijn zeer goede naam naar de knoppen te helpen op deze manier.

Ik denk dat dit maar 1 ding laat zien en dat is dat MrCactus maar op 1 ding uit is en dat is Roberto in dit geval zwart te maken.
 
forelvisser
Berichten: 54
Lid geworden op: 09 december 2010
Locatie: Swifterbant
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

Hallo allen,

ik heb geen rare ervaring met hem op dit gebied. Ik heb mijn hosting bij Roberto en mijn ervaring met hem zijn uitstekend ook als je hulp nodig heb lost hij het altijd op. zowel voor hosting als de webwinkel.
 
PeterPastoor
Berichten: 1474
Lid geworden op: 17 juli 2010
Locatie: Lochem
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

06 augustus 2011

En idd wat Roberto betreft hebben wij ook goede ervaringen met hem. Wij zijn geen klant bij hem maar hij heeft ons meerdere keren goed geholpen!
Nu voor iedereen: https://webwinkelvragen.nl/. Meld je snel aan!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

07 augustus 2011

Als het in Roberto's Algemene Voorwaarden staat dat hij de URL mag gebruiken ter promotie doeleinden...

tja... dan in vervolg beter de 'kleine' lettertjes lezen.

Staat dat er niet dan zou het Roberto sieren om eerst te vragen of dat mag of jou verzoek inwilligen.
MrCactus is blijkbaar beetje op zijn teentjes getrapt. MrCactus is totaal geen klant bij ons en post op het forum van logivert tot velers ... Vraagt zelf om urls en stelt vragen. Als er een replay gegeven word met zijn link er in van een ander blaast die op alle forums.
http://www.logivert.com/forum/viewtopic.php?f=5&t=7281 MrCactus heeft hier inmiddels zelf al een 450 berichten op geplaatst.

Ten onrechte wekt MrCactus hier de indruk dat wij zijn klant gegevens gebruiken.
Helemaal helder...

Dan is er maar 1 antwoord op de vraag van TS mogelijk...

Als jij zelf een URL plaatst op een forum en iemand anders replied hierop kan die iemand anders niet gedwongen worden om de URL te verwijderen omdat jij achteraf bedenkt dat je de URL niet geplaatst had willen hebben.

Werk dan met URL shorteners of vraag geen gratis hulp maar huur iemand in.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
eCom Pro
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 juli 2011
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

07 augustus 2011

Als het in Roberto's Algemene Voorwaarden staat dat hij de URL mag gebruiken ter promotie doeleinden...

tja... dan in vervolg beter de 'kleine' lettertjes lezen.

Staat dat er niet dan zou het Roberto sieren om eerst te vragen of dat mag of jou verzoek inwilligen.
Buiten de discussie om hoe Roberto's webhosting functioneert. Ik kom verder geen klachten over Roberto tegen, de website, voorwaarden en prijzen zien er goed uit. :) Ik wil echter wel ingaan op de statement van eentje ten aanzien van de Algemene Voorwaarden.

De Algemene Voorwaarden spreken, wat betreft de promotie, over het promoten van het product of de producten, dat houdt niet in dat de opdrachtgever daarmee zijn toestemming verleent om zijn naam, zijn website of de URL te gebruiken voor promotie van Roberto's Webhosting.

Ik zet maar bij een taalkundig vraagteken van de algemene voorwaarden en dat is bij Artikel 16: Garanties, onderzoek en reclames. Reclames heeft taalkundig een andere betekenis dan reclameren.
 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

08 augustus 2011

Als het in Roberto's Algemene Voorwaarden staat dat hij de URL mag gebruiken ter promotie doeleinden...

tja... dan in vervolg beter de 'kleine' lettertjes lezen.

Staat dat er niet dan zou het Roberto sieren om eerst te vragen of dat mag of jou verzoek inwilligen.
Buiten de discussie om hoe Roberto's webhosting functioneert. Ik kom verder geen klachten over Roberto tegen, de website, voorwaarden en prijzen zien er goed uit. :) Ik wil echter wel ingaan op de statement van eentje ten aanzien van de Algemene Voorwaarden.

De Algemene Voorwaarden spreken, wat betreft de promotie, over het promoten van het product of de producten, dat houdt niet in dat de opdrachtgever daarmee zijn toestemming verleent om zijn naam, zijn website of de URL te gebruiken voor promotie van Roberto's Webhosting.

Ik zet maar bij een taalkundig vraagteken van de algemene voorwaarden en dat is bij Artikel 16: Garanties, onderzoek en reclames. Reclames heeft taalkundig een andere betekenis dan reclameren.
eCom zo je bovenstaand kan lezen is Cactus geen klant van ons en zijn van hem geen enkele gegevens gebruikt. Op een forum waar hij vragen stelde is een replied gegeven waar zijn linken instonden. Een verzoek deze te verwijderen aan ons is niet gedaan. Voor dat dit topic gestart werd is er door hem een mail verstuurd aan het forum en is zijn URL vervangen door (....)

Offtopic: Zo je zult begrijpen zijn onze algemene voorwaarden niet door ons zelf opgesteld.
 
eCom Pro
Berichten: 85
Lid geworden op: 18 juli 2011
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

08 augustus 2011


eCom zo je bovenstaand kan lezen is Cactus geen klant van ons en zijn van hem geen enkele gegevens gebruikt. Op een forum waar hij vragen stelde is een replied gegeven waar zijn linken instonden. Een verzoek deze te verwijderen aan ons is niet gedaan. Voor dat dit topic gestart werd is er door hem een mail verstuurd aan het forum en is zijn URL vervangen door (....)

Offtopic: Zo je zult begrijpen zijn onze algemene voorwaarden niet door ons zelf opgesteld.
Het punt van Cactus is mijns inziens onterecht. Gezien de reacties, jou reacties, de algemene voorwaarden en algehele indruk van je bedrijf zie ik geen enkel bezwaar om met je in zee te gaan.

Dat je de AV niet zelf hebt opgesteld is begrijpelijk. Dat wil niet zeggen dat ik bij het gebruik van het woord "reclames" mijn vraagtekens zet. ;)
 
MrCactus
Berichten: 115
Lid geworden op: 14 oktober 2010

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

09 augustus 2011

De situatie op het Logivert-forum was dat :
1. ik mijn urls nooit heb vermeld op het forum, niet bij mijn naam, en niet in mijn reacties.
Ik vind dat anderen hebben te respecteren dat ik die urls niet vermeld wil zien.

2. die urls door twee externe mederwerkers van Logivert vorige week steeds zijn vermeld bij mijn reacties.
Hier was geen noodzaak voor, want ik stelde een algemene vraag, en geen vraag over mijn websites.
Verder stel ik zelden vragen op het forum, en al helemaal niet over mijn websites.

3. dit gebeurt als pesterij, omdat ik een kritische houding heb in het forum.
Beide betrokkenen zijn nauw verbonden met Logivert, wat een objectieve kijk kan beinvloeden.

Kritiek naar Logivert wegens de werking van het Mijn Webwinkel-5 pakket.
Het schijnt dat de functie "Uitgebreid zoeken" na 19 maanden eindelijk werkt !
Ik vind dat Logivert verkeerde prioriteiten stelt t.a.v. het repareren van fouten in het programma.
Belangrijke functies die niet (goed) werken horen met voorrang te worden behandeld.
Kopers van het pakket hebben recht op een goed werkend programma.
Maar in het afgelopen jaar begon Logivert enkele nieuwe projecten om extra inkomsten te genereren,
maar waardoor het herstellen van fouten extra lang op zich laat wachten.

En een kritische blik naar Roberto's Webhosting, omdat Roberto klanten probeert te winnen op het forum.
Een kwestie van belangen-verstrengeling dus, die objectiviteit soms in de weg staat.

4. een verzoek geen urls te vermelden door beide externe medewerkers niet werd gehonoreerd.
Weinig respect dus voor omgangsvormen, en voor privacy van andere mensen.
Voor een webhoster en webwinkelier weinig korrekt gedrag.

5. Roberto in een pesterige prive-mail deze door mij ongewilde vermelding nog eens extra benadrukt.
Dit lijkt mij geen korrekt gedrag op een webforum, en voor een webhoster.

6. ik geen klant bij Roberto's Webhosting ben of zal worden.
Dit heb ik nooit beweerd of bedoeld, goed lezen is ook een kunst !
Zie het eerste bericht in dit onderwerp.

7. ik op een Logivert-forum nooit een onvertogen woord heb gepost.
En zwart maken al helemaal niet.
Dit in tegenstelling tot enkele anderen.

8. ik enkele jaren terug als nieuwkomer veel ben gaan posten op het forum.
Dit wekte irritatie bij een groepje van enkele andere veelposters.
En dus nog steeds bij de twee grootste veelposters, die nauw verbonden zijn met Logivert.
Wat een objectieve kijk van beiden kan beinvloeden.

9. het Logivert-forum geen forum-regels kent, een minder gelukkige situatie ....
 
Ilonajoy
Berichten: 680
Lid geworden op: 06 februari 2011

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

09 augustus 2011

De dicussie die hier gaande is heeft meer weg van een welles-nietes verhaal en ruikt naar haantjesgedrag.

Kom op jongens, los dit als volwassen mensen onderling netjes op en ga niet de ander zwart maken op een openbaar forum. Nergens voor nodig.
 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

09 augustus 2011

De situatie op het Logivert-forum was dat :
2. die urls door twee externe mederwerkers van Logivert vorige week steeds zijn vermeld bij mijn reacties.
Hier was geen noodzaak voor, want ik stelde een algemene vraag, en geen vraag over mijn websites.
Verder stel ik zelden vragen op het forum, en al helemaal niet over mijn websites.
Je doelt hier waarschijnlijk ook op mij maar laat even duidelijk zijn dat ik niet werk voor LogiVert, dat ik zeer actief ben op het forum en voor het pakket is waar. Ik doe dit al vele jaren gratis omdat ik dat leuk vindt en voldoening geeft.
3. dit gebeurt als pesterij, omdat ik een kritische houding heb in het forum.
Beide betrokkenen zijn nauw verbonden met Logivert, wat een objectieve kijk kan beinvloeden.

Kritiek naar Logivert wegens de werking van het Mijn Webwinkel-5 pakket.
Het schijnt dat de functie "Uitgebreid zoeken" na 19 maanden eindelijk werkt !
Ik vind dat Logivert verkeerde prioriteiten stelt t.a.v. het repareren van fouten in het programma.
Belangrijke functies die niet (goed) werken horen met voorrang te worden behandeld.
Kopers van het pakket hebben recht op een goed werkend programma.
Maar in het afgelopen jaar begon Logivert enkele nieuwe projecten om extra inkomsten te genereren,
maar waardoor het herstellen van fouten extra lang op zich laat wachten.
Zodra iemand onwaarheden verteld vindt ik dat onterecht en meldt ik dat ook net als in dit geval want het heeft wel goed gewerkt. Echter zijn er wat aanpassingen (nieuwe gratis toevoegingen) geweest waardoor er een foutje ingeslopen is. Op het moment dat dit duidelijk was is er z'n 14dagen later een nieuwe versie uitgekomen waarin dit opgelost is.(lijkt me redelijk snel daar het geen bedrijfskritisch risico betrof) MRcactus zijn post is 5 dagen na de release geweest met het verzoek tot een url waar het wel goed werkte. Hierop heb ik gereageerd dat hij zo te zien die nieuwste versie gebruikte (link naar dat versie bestand op zijn site) maar geen volledige publicatie had gedaan. Dit wordt door vele helpers op het forum gedaan om op te vragen wat men wel of niet heeft gedaan.(niets bijzonders)
4. een verzoek geen urls te vermelden door beide externe medewerkers niet werd gehonoreerd.
Weinig respect dus voor omgangsvormen, en voor privacy van andere mensen.
Voor een webhoster en webwinkelier weinig korrekt gedrag.
Op moment dat ik jou verzoek kreeg waren de urls al door LogiVert verwijderd op verzoek van jou dat ten eerste.(zeg hier niet mee dat ik niet vindt dat ik die link naar het logivert info bestand niet mag plaatsen)
6. ik geen klant bij Roberto's Webhosting ben of zal worden.
Dit heb ik nooit beweerd of bedoeld, goed lezen is ook een kunst !
Zie het eerste bericht in dit onderwerp.
Zegt ook niemand alleen voor de duidelijkheid heeft men dat vermeldt dat je dat niet bent. (des te meer is jou post hier dus discutabel)
7. ik op een Logivert-forum nooit een onvertogen woord heb gepost.
En zwart maken al helemaal niet.
Dit in tegenstelling tot enkele anderen.
Daar zullen dan de meningen heel verdeeld over zijn.
8. ik enkele jaren terug als nieuwkomer veel ben gaan posten op het forum.
Dit wekte irritatie bij een groepje van enkele andere veelposters.
En dus nog steeds bij de twee grootste veelposters, die nauw verbonden zijn met Logivert.
Wat een objectieve kijk van beiden kan beinvloeden.
Zoals al eerder gezegd je post's zijn geen normale reacties zie mijn vorige post. Tot vervelens toe een link plaatsen naar een webwinkelvakdagen artikel of filmpje terwijl niemand er om vraagt en veel heel veel irritatie op wekt bij het gros van de gebruikers is niet zo gek.
Dit heeft niets maar dan ook niets te maken dat je een veel poster bent, er zijn er zat die dat zijn.

Afgezien van wat er nu besproken wordt en wat er op LogiVert forum staat de reden om dit topic te starten en op welke manier en met welk doel is heel duidelijk en is niet gepast en laad duidelijk zien wat de kwade bedoeling is van Mrcatcus.
Dit is mijn enige reden waarom ik hier reageerde op dit topic en laat het hier ook verder bij.
 
Mieke
Berichten: 511
Lid geworden op: 16 mei 2010
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

09 augustus 2011

De dicussie die hier gaande is heeft meer weg van een welles-nietes verhaal en ruikt naar haantjesgedrag.

Kom op jongens, los dit als volwassen mensen onderling netjes op en ga niet de ander zwart maken op een openbaar forum. Nergens voor nodig.
Amen.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Roberto's webhosting (Winterswijk)

09 augustus 2011

Topic gaat dicht want dit heeft niets met het hebben van een webwinkel te maken. Graag jullie onenigheidjes elders uit te vechten of voor je te houden.