Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
camargue
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2009

host voor shopfactory

20 mei 2009

Hi,

Ik ben sinds een paar maanden bezig met shopfactory. Heeft iemand goeie ervaring met een bepaalde hostingservice?
Ik weet dat je dit via shopfactory kan doen, maar de prijzen zijn nogal uiteenlopend.
Alvast bedankt!
 
Mart1961
Berichten: 60
Lid geworden op: 13 februari 2007
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

20 mei 2009

Kijk eens op www.123-webhost.net hebben wij al 5 jaar hele goede ervaringen mee.
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

Re: host voor shopfactory

21 mei 2009

Hi,

Ik ben sinds een paar maanden bezig met shopfactory. Heeft iemand goeie ervaring met een bepaalde hostingservice?
Ik weet dat je dit via shopfactory kan doen, maar de prijzen zijn nogal uiteenlopend.
Alvast bedankt!
Je zou eens kunnen kijken op http://www.mijn-webwinkel-hosting.nl goede service en begeleiding.
Ik zit daar ook met mijn webwinkel en zijn erg behulpzaam als ik een vraag heb.
 
James
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 juli 2009
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Strato goede webhost voor webwinkels

11 juli 2009

Strato is de host waar mijn voorkeur naar uitgaat.
Goedkoop, snel, eenvoudig, goede support, altijd aantrekkelijke acties die geld besparen. Echt, kies voor Strato dan maak je een goede keus.
Groot voordeel: je kan met 1 hostingpakket meerdere sites hosten in je webhosting pakket. Je hoeft dus niet voor elke website een apart hostingpakket aan te schaffen en dat is iets wat op de lange termijn zeker van pas komt.
Een hogere positie voor uw webwinkel in Google?
http://websitehogeringoogle.nl/vragen-tips
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht