Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Beheer is een beetje afhankelijk van hoe je je organisatie hebt ingericht. Grotere organisaties zullen inderdaad wel meerdere email adressen bij verschillende personen beleggen.Een vraagje: welk e-mailprogramma is (volgens u gebruiker) best om een webwinkel te runnen?
Ik bedoel: als webwinkel beheerder heb je waarschijnlijk verschillende e-mailadressen zoals bestellingen@mijnwinkel.com, info@@mijnwinkel.com, klachten@@mijnwinkel.com,...
Hoe beheer je deze goed, snel en overzichtelijk? Laat je ze allen samenkomen in 1 inbox of telkens inloggen met een ander e-mailadres? Lijkt me zo onhandig?
Helemaal eens! Als ik een klacht heb stuur ik die liever naar klachten@bedrijf.nl dan naar info@bedrijf.nl.bij een reply heeft de klant direct het idee dat hij persoonlijk benaderd wordt en zo zijn klacht aan klachten@mijnwinkel.nl serieus behandeld wordt. Dus naast een voordeel in beheer, is het ook in voordeel naar de klant. Indirect doe je zo al aan klanten binding
Mee eens. Alleen het woord ticket al: "U mag hier een nummertje trekken en achteraan sluiten."Ticketsystemen..
Als er iets is waar ik een hekel aan heb is het een website/webshop die alleen bereikbaar is door middel van een ticketsysteem. Oftewel geen e-mailadres heeft maar alleen een ticketsysteem. Los van telefoon nummer voor contact.