Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Webwinkel maken!?

18 december 2011

Ik zou graag een webwinkel willen beginnen maar ik heb totaal geen ervaring met sites bouwen.
Ik zou hier graag wat tips over willen. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Moet ik hem zelf maken of moet ik het door een expert laten doen. En als ik hem zelf maak krijg ik dan wel een leuke site. En via welke site zou ik het beste een webwinkel kunnen beginnen.

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen,

Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
CasePlace
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Webwinkel maken!?

19 december 2011

Beste Freek,

het is tegenwoordig helemaal niet moeilijk om een webshop zelf te maken, er zijn genoeg bedrijven die al het codewerk al voor je gedaan hebben. Het moeilijkst van een webshop blijft waarschijnlijk het beste product zoeken.

Kijk even op google naar verschillende oplossingen. Er zijn genoeg nederlandse bedrijven die totaalpakketten aanbieden. Het is wel verstandig om even te kijken bij andere sites (op dit forum) want de templates die je bij je totaalpakket krijgt zijn meestal niet super!

Ik gebruik zelf magento. Dit is opensource en gratis te downloaden, zonder reclame of iets. Zeker leuk om even naar te kijken.

succes alvast
 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Webwinkel maken!?

19 december 2011

super bedankt voor je tip

ik heb zelf ook wat research gedaan en ben uitgekomen bij luondo, hier kan ik zelf mijn website makkelijk maken. En ik hoef maar 40 cent per verkocht artikel te betalen. Dus het is goed te doen.