Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Webwinkel maken!?

18 december 2011

Ik zou graag een webwinkel willen beginnen maar ik heb totaal geen ervaring met sites bouwen.
Ik zou hier graag wat tips over willen. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Moet ik hem zelf maken of moet ik het door een expert laten doen. En als ik hem zelf maak krijg ik dan wel een leuke site. En via welke site zou ik het beste een webwinkel kunnen beginnen.

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen,

Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
CasePlace
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Webwinkel maken!?

19 december 2011

Beste Freek,

het is tegenwoordig helemaal niet moeilijk om een webshop zelf te maken, er zijn genoeg bedrijven die al het codewerk al voor je gedaan hebben. Het moeilijkst van een webshop blijft waarschijnlijk het beste product zoeken.

Kijk even op google naar verschillende oplossingen. Er zijn genoeg nederlandse bedrijven die totaalpakketten aanbieden. Het is wel verstandig om even te kijken bij andere sites (op dit forum) want de templates die je bij je totaalpakket krijgt zijn meestal niet super!

Ik gebruik zelf magento. Dit is opensource en gratis te downloaden, zonder reclame of iets. Zeker leuk om even naar te kijken.

succes alvast
 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Webwinkel maken!?

19 december 2011

super bedankt voor je tip

ik heb zelf ook wat research gedaan en ben uitgekomen bij luondo, hier kan ik zelf mijn website makkelijk maken. En ik hoef maar 40 cent per verkocht artikel te betalen. Dus het is goed te doen.
Ik wil een webwinkel maken om zonnebrillen aan te bieden. Zit alleen nog een beetje te kijken hoe ik het allemaal moet aanpakken. Vooral met zendingen, stel ik heb iemand die 3 zonnebrillen koopt maar er maar 1 echt wilt. Hij zal deze terug sturen waardoor ik voorraad creer. Maar ik weet niet of dat wel zo fijn is.

Freek
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
CasePlace
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Webwinkel maken!?

20 december 2011

Je wilt dus zonder voorraad werken? Gewoon direct van de fabrikant leveren? Dat heet dropshipping. Ik gebruik het ook in mijn webwinkel.

Het zal niet vaak voorkomen dat een klant een product niet meer hebben wilt en terug zal sturen. Indien je genoeg verkoopt moet het niet heel veel uitmaken.

Heb je trouwens gelijk iDEAL als je gebruik maakt van luondo?

mvg
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
FreekvAerle
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 december 2011

Re: Webwinkel maken!?

23 december 2011

Ja ideal kan je daar gebruiken
Alleen moet je wel voor ING avances kiezen, had liever Rabobank
http://www.Fuva.nl | Voor uw zonnebrillen en contactlenzen
 
CasePlace
Berichten: 140
Lid geworden op: 27 augustus 2011
Locatie: Voorburg
Contacteer:

Re: Webwinkel maken!?

24 december 2011

Ja ideal kan je daar gebruiken
Alleen moet je wel voor ING avances kiezen, had liever Rabobank
Naja, het is beter dan niets.. anders had je alleen PayPal moeten gebruiken.. :D
 
Webshop Informatie
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 januari 2012

Re: Webwinkel maken!?

02 januari 2012

Houd er wel rekening mee dat wanneer je webwinkel groter word je ook meer bestellingen zult hebben, en dus uiteindelijk ook meer moet betalen aan de aanbieder. Het ligt compleet aan je product hoeveel je er van verkoopt.. misschien is het overwegen van een andere aanbieder een optie?
Alles over webwinkels vind je op http://www.webshop-informatie.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht