Ervaring Antagonist?

1
Twee vriendinnen van me zweren bij antagonist.nl. Ze hebben echter alleen twee blogs en een kleine webwinkel.
Heeft iemand ook ervaring met ze of andere aanbevelingen?

Of is het handiger omdat ik in België woon, bij een Belgische aanbieder te registreren?
http://aagjedoeken.wordpress.com/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Ervaring Antagonist?

5
Antagonist is inderdaad goed. Je krijgt echt waarde voor je geld. Ik vond het heel erg vervelend dat ik zelf geen databases kon aanmaken. Je moet dan met prefixes werken. Wil je bijvoorbeeld Wordpress en Magento installeren dan krijg je twee databases:
  • db233676_magento
  • db233676_wordpress
Ik vond dit zelf onoverzichtelijk. Je kunt ze wel mailen om een aparte database te hebben, maar ik had ook al een prima hoster waar dit niet hoefde, en die gebruik ik nog steeds.

Maar zoals gezegd, ze zijn wel value for money en prima support en afhandeling!
Upyoursales: Alle Nederlandse Dropshipping Groothandels

Re: Ervaring Antagonist?

6
Bijna 4 jaar geleden heb ik mijn eerste webwinkel bij de Antagonist neergezet. Een enkele keer in die 4 jaar is er een kleine storing geweest. Bij vragen zijn ze snel met antwoorden en altijd bereid te helpen. Na 4 jaar heb ik daar verschillende sites draaien (o.a. 4x Zen-Cart shops en 2 Joomla sites).
Mocht je van plan zijn om Magento te gaan gebruiken, dan moet je wel op zoek naar een andere hoster.