Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Ik heb alle topics doorgelezen maar heb nog niet gevonden wat ik zocht. Mijn eisenlijst:

Werkt uitstekend samen met OpenCart
Linux geen windows hosting
Snelle server
Ondersteund SSL icm OpenCart
24/7 support
Dagelijkse backup bestanden
Dagelijkse backup DataBase
Meerdere FTP accounts
Werkt NIET met plesk
99.9% uptime
Normaal helpdesk telefoonnummer (geen dure service nummers)
Meerdere FTP accounts
Meerdere MySQL databases
Geen resellers maar fysiek bedrijf met eigen datacenters
Server staat in Nederland
Apache
PHP 5+

Ik verwacht deze service niet van een host van een paar euro per maand maar tientallen euros moet het ook niet kosten
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
tijn22
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Ik zit met mijn sites al een jaar of 7 bij CQ Hosting (sinds 2010 op een eigen Mac Mini server, daarvoor op gedeelde Linux hosting) en heb echt bijzonder goede ervaringen met dit bedrijf. Hun pakketten lijken te voldoen aan je eisen, ze hebben geen eigen datacenter (hun servers staan in Ede). Wat ik het belangrijkst vind is dat je als klant hier echt centraal staat, op emails komt vaak direct een reactie en alles wordt altijd keurig voor je uitgevoerd dan wel opgelost. Zie http://www.cqhosting.nl/

Ook over Skyberate hoor ik goede verhalen, maar zelf geen ervaring. http://www.skyberate.nl
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Bedankt voor de tip ik ga de website eens even goed bekijken 8)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Staat maar heel weinig informatie op die site. Niks over SSL en als ik klant wil worden wordt ik naar een andere site doorverwezen. Wekt weinig vertrouwen
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Roberto
Berichten: 100
Lid geworden op: 02 januari 2010
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Aan je voorwaarden kunnen vele hosters aan voldoen, beetje kijken dus kom je er vanzelf tegen die er aan voldoen. In dit forum heb je er al een aantal en ook onze hosting voldoet aan je vraag. :lol:
 
nescio
Berichten: 62
Lid geworden op: 21 februari 2012

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Waarom niet met Plesk?
 
tijn22
Berichten: 46
Lid geworden op: 26 januari 2011
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Staat maar heel weinig informatie op die site. Niks over SSL en als ik klant wil worden wordt ik naar een andere site doorverwezen. Wekt weinig vertrouwen
SSL hebben ze uiteraard ook, een certificaat kunnen ze voor je aanvragen en installeren. Maar doorverwezen worden naar een andere site? Ik zie dat je moet bestellen via Centralis, dat is het klantsysteem waar je alle bestellingen/wijzigingen in kunt aanvragen. Verder geen andere site. Mail ze anders even, info at cqhosting.nl, de makkelijkste manier om de onduidelijkheid weg te nemen.
De grootste keuze in kant-en-klaar webdesign voor je Magento webwinkel. Zign.nl || Lees ook: Handleiding Magento
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

24 maart 2012

Een hoster met een eigen datacenter zal lastig worden, Dat is een andere tak van sport en vaak gescheiden. Datacenters bieden ruimte voor hosters, hosters bieden ruimte voor website hosting.
Ik zou hiervan de eis stellen, een hoster met eigen hardware en bijvoorbeeld IP space op eigen naam.

Het geen wat je vraagt kunnen wij je wel aanbieden,
we zijn sinds 2006 op de NL en Be markt in het b2b hosting segment, en hosten reeds een kleine 60.000 websites binnen geheel Europa. We hebben uitsluitend eigen hardware verdeeld over 6 (Nederlandse) datacenters. Enkele klanten zijn o.a Phillips, IntraTuin en Talpa (the voice of holland) welke gebruik maken van onze hosting diensten. Ik hoop hiermee aan te geven dat we geen reseller van een reseller zijn en onze taak als hoster serieus nemen.

Indien de traffic en webruimte het toelaten wil ik aanbieden een zogeheten

Large of Extra large hosting pakket.
details van beide pakketten vind u op deze webpagina.

http://www.trafego.net/hosting/

het is mogelijk om bijvoorbeeld webhosting pakketten te combineren als u niet uitkomt met een extra large hostingpakket. Deze resources worden dan gewoon maal 2 gedaan. (Prijs is dan ook maal 2)

Beide pakketten hebben een mogelijkheid tot SSL.
Voor een SSL actief kan worden gezet dient er wel een uniek IP te worden toegekend aan het gekozen hostingpakket. (Staat niet standaard aan op elk pakket om het IPv4 tekort niet nog sneller op te laten gaan.)

SSL activatie en aanvragen (indien u zelf geen ssl leverancier heeft bv) gaat via de helpdesk welke 24/7 bereikbaar is. Gewoon regionale telefoonnummers en email. Geen gedoe met dure servicenummers a 45 ct per minuut.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag uiteraard, een mailtje naar helpdesk@trafego.net geeft snel antwoord.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

25 maart 2012

Waarom niet met Plesk?
Ik heb nu plesk en het is verschrikkelijk onduidelijk en onwerkbaar. Ik kan niet eens een 2e FTP user maken welke dezelfde toegang heeft als de eerste. Niet user friendly iig
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

25 maart 2012

Een hoster met een eigen datacenter zal lastig worden, Dat is een andere tak van sport en vaak gescheiden. Datacenters bieden ruimte voor hosters, hosters bieden ruimte voor website hosting.
Ik zou hiervan de eis stellen, een hoster met eigen hardware en bijvoorbeeld IP space op eigen naam.

Het geen wat je vraagt kunnen wij je wel aanbieden,
we zijn sinds 2006 op de NL en Be markt in het b2b hosting segment, en hosten reeds een kleine 60.000 websites binnen geheel Europa. We hebben uitsluitend eigen hardware verdeeld over 6 (Nederlandse) datacenters. Enkele klanten zijn o.a Phillips, IntraTuin en Talpa (the voice of holland) welke gebruik maken van onze hosting diensten. Ik hoop hiermee aan te geven dat we geen reseller van een reseller zijn en onze taak als hoster serieus nemen.

Indien de traffic en webruimte het toelaten wil ik aanbieden een zogeheten

Large of Extra large hosting pakket.
details van beide pakketten vind u op deze webpagina.

http://www.trafego.net/hosting/

het is mogelijk om bijvoorbeeld webhosting pakketten te combineren als u niet uitkomt met een extra large hostingpakket. Deze resources worden dan gewoon maal 2 gedaan. (Prijs is dan ook maal 2)

Beide pakketten hebben een mogelijkheid tot SSL.
Voor een SSL actief kan worden gezet dient er wel een uniek IP te worden toegekend aan het gekozen hostingpakket. (Staat niet standaard aan op elk pakket om het IPv4 tekort niet nog sneller op te laten gaan.)

SSL activatie en aanvragen (indien u zelf geen ssl leverancier heeft bv) gaat via de helpdesk welke 24/7 bereikbaar is. Gewoon regionale telefoonnummers en email. Geen gedoe met dure servicenummers a 45 ct per minuut.

Mochten er nog vragen zijn hoor ik ze graag uiteraard, een mailtje naar helpdesk@trafego.net geeft snel antwoord.
Dank je voor je antwoord. SSL begrijp ik niet helemaal. Kan je dat nog even verduidelijken?

Ik heb op de site geken maar ik zie geen 24/7 support. (Hiermee bedoel ik natuurlijk alleen hulp bij verstoringen. Geen vraagjes die gewoon tot maandag kunnen wachten)
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

25 maart 2012

De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

25 maart 2012

Om een SSL certificaat te kunnen aanvragen mag het domein niet op een shared omgeving staan maar moet zijn eigen IP adres te hebben.

Dit IP adres kan je bij de meeste hosters huren. Kosten meestal tussen de 1 euro en 2,50 per maand.

Daarna kan je een Certificate Request aanmaken in de backend en met deze Certificate Request naar een certificaten boer toegaan om het certificaat te kopen.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

25 maart 2012

Beste,

Wij zijn 24/7 benaderbaar voor storingen, zowel per email als per telefoon. Hier is een apart storingslijn (geen 0900, gewoon regionaal nummer) voor bekend bij klanten. Deze zetten wij niet meer publiekelijk op de website omdat we in verleden dan ook sales vragen snachts krijgen. En hiervoor is een storingsnummer (waar men een systeembeheerder aan de telefoon krijgt) niet voor geschikt. Daarom is het wellicht niet direct duidelijk op de website maar ik kan u verzekeren dat we u 24/7 support bieden.

De reguliere helpdesk is telefonisch bereikbaar van 0900 tot 1730, net als de administratie.
E-Mail word 24/7 verwerkt. Geen storing vragen worden echter wel zoveel mogelijk tijdens reguliere uren verwerkt.

Met betrekking het SSL heeft Eentje het inderdaad goed uitlegd. Voor een SSL certificaat kan aangevraagd worden dient een website op een eigen uniek IP te "draaien". Echter IP adressen worden schaars waardoor reguliere hosting welke geen ssl nodig hebben op een "gedeeld" IP worden geplaatst.

Daarom is een IP enkel verstrekt bij een geldige reden voor gebruik ervan, SSL is een dergelijke valide reden. (Anders zou de SSL niet kunnen functioneren)
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

26 maart 2012

Hoi Maurice,

Bedankt voor je uitleg. Volgens mij zit het wel goed.

Alleen ik kan het pakket niet bestellen. Ik kan alleen Large en XXL kiezen. Geen van beide is het pakket Extra large kwa webspace en traffic...

Is het mogelijk om nog geen domein te nemen? Ik wil op een later tijdstip mijn huidig domein over laten nemen. Tot die tijd hoeft het alleen voor mij beschikbaar te zijn zodat ik de nieuwe software kan installeren.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

26 maart 2012

Mag ik u dan verzoeken mij direct rechtstreeks even te e-mailen met uw wensen?
Dan kan ik een hostingpakket voor u aanmaken, zonder direct domeinnaam afname/transfer verplichting en met de juiste resources (wat ik ga laten nakijken overigens)

Online is enkel met domeinnaam mogelijk namelijk.

Mijn directe email is maurice.valentijn@trafego.net
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

26 maart 2012

Inmiddels is de website bestelproces aangepast.
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Edje1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 september 2012
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

05 september 2012

 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

05 september 2012

Maurice, waar was jij toen ik shoppende was naar een andere provider?

Kans was groot, dat ik bij jullie klant was geworden. Ik ben nu klant bij Networking 4 All. Ik zie, dat jullie aanzienlijk goedkoper zijn. Echter is Networking 4 All 24/7 bereikbaar bij storingen, zelfs storingen die ik zelf veroorzaak.

Zo heb ik bijvoorbeeld al de volgende problemen veroorzaakt, waar ik om 11 uur 's avonds nog technische support voor kreeg:

- Memory leak
- MySql server laten crashen door per ongeluk heel veel keer tegelijk in te loggen door een foutieve loop

Beide gevallen had ik me script meteen aangepast en had de provider de server meteen aan de telefoon gereset en was de website binnen 10 minuten weer terug online.

Op dat deel na, zou ik zeker voor jullie kiezen. Verder bieden jullie mij namelijk volgens mij hetzelfde, maar dan voor ongeveer 1/4e van de prijs!

Dan heb ik voor de starter nog 1 vraag aan Maurice, hoe streng zijn jullie met de data limiet en webruimte limiet? Een webshop kan namelijk heel snel groeien. Wat is jullie beleid, bij overschrijdingen?
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

06 september 2012

Maurice, waar was jij toen ik shoppende was naar een andere provider?

Kans was groot, dat ik bij jullie klant was geworden. Ik ben nu klant bij Networking 4 All. Ik zie, dat jullie aanzienlijk goedkoper zijn. Echter is Networking 4 All 24/7 bereikbaar bij storingen, zelfs storingen die ik zelf veroorzaak.

Zo heb ik bijvoorbeeld al de volgende problemen veroorzaakt, waar ik om 11 uur 's avonds nog technische support voor kreeg:

- Memory leak
- MySql server laten crashen door per ongeluk heel veel keer tegelijk in te loggen door een foutieve loop

Beide gevallen had ik me script meteen aangepast en had de provider de server meteen aan de telefoon gereset en was de website binnen 10 minuten weer terug online.

Op dat deel na, zou ik zeker voor jullie kiezen. Verder bieden jullie mij namelijk volgens mij hetzelfde, maar dan voor ongeveer 1/4e van de prijs!

Dan heb ik voor de starter nog 1 vraag aan Maurice, hoe streng zijn jullie met de data limiet en webruimte limiet? Een webshop kan namelijk heel snel groeien. Wat is jullie beleid, bij overschrijdingen?
Ook wij zijn 24/7 bereikbaar, zowel mail, ticket als telefonisch.

mbt limieten, deze worden duidelijk aangegeven en op tijd meerdere malen herinnerd via email dat je je max bereikt. Er zit een coulance van een aantal % in elk pakket bij lichte overschrijdingen. Indien het aanhoud is upgraden wel noodzakelijk.

Er zijn inmiddels best wat bezoekers van dit forum klant bij ons, of hebben indirect netwerk doorgestuurd. Wellicht kunnen die ook een oordeel weergeven over hoe de klantenservice bij ons werkt.

Groet Maurice
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
pods-hosting
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 september 2012
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

16 september 2012

Hi NOP,

Heb je bij Networking4all een shared hosting pakket? Ben daar even benieuwd naar ivm de memory leaks.
Met vriendelijke groet, Wam
Schaalbare webhosting voor online shops http://www.pods-hosting.com
 
pods-hosting
Berichten: 10
Lid geworden op: 11 september 2012
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

16 september 2012

Hi Varaantje,

Wij voldoen aan AL jouw eisen voor 15,- per maand. Dat is inclusief een eigen IP nummer, een eigen mailserver en nog veel meer. We hebben een eigen datacenter in Amsterdam dus die server staat in Nederland.
Met vriendelijke groet, Wam
Schaalbare webhosting voor online shops http://www.pods-hosting.com
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Ook ik ben op zoek!

16 september 2012

Hoi Warn

Welk datacenter is dan van jou?
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.