Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
theworldismine
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 mei 2012

Hosting voor wordpress webwinkel

12 mei 2012

Ik ben bezig met het opstarten van een kleine webwinkel in woonaccessoires (rond de 50 producten).
Deze wil ik op gaan zetten met wordpress en de webwinkel-plugins die je hierbij kunt gebruiken.
Ik zoek al een hele tijd naar welke hosting ik nou moet pakken (het aantal MB's/dataverkeer). Wat dit betreft ben ik echt een leek en zie ik door alle informatie op internet door de bomen het bos niet meer.
Welke hosting is goed genoeg voor mijn kleine webwinkel?

Ik heb al enkele webhosts gevonden, mijndomein.nl, one.com etc. maar als ik op zoek ga naar ervaringen zijn deze vaak allemaal negatief. Heeft iemand tips welk hostingbedrijf kwaliteit levert, ook bij vragen etc.?
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Hosting voor wordpress webwinkel

13 mei 2012

Ik zou op zoek gaan naar een bedrijf die de servers in eigen beheer hebben, en vrij bekend/groot zijn. Je moet niet een reseller hebben die zelf geen toegang heeft tot de hardware, en soms niet eens je vragen weet te beantwoorden. Pas op voor zolderkamer hosting bedrijfjes dus!

Verder kan je de capaciteit altijd opschalen dus zou ik gewoon klein beginnen. Zodra je te veel gebruikt kan je gewoon een stapje hoger gaan naar een groter pakket.
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Hosting voor wordpress webwinkel

13 mei 2012

Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht