Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Waster
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 december 2009
Locatie: Utrecht, Nieuwegein
Contacteer:

Goede ervaring met Strato webhosting

02 januari 2010

Hallo,

Voor de mensen die op zoek zijn naar webhosting ervaringen voor je webwinkel: ik heb goede ervaring met Strato webhosting.

Als particulier host ik een groot aantal websites bij Strato.
Deze webhost heeft 1,4 miljoen klanten en is actief in 6 Europese landen, waaronder Nederland. Strato is vooral goedkoop en hun diensten zijn gebruiksvriendelijk.

Wat ik vooral een groot voordeel vind van Strato zijn de lage prijzen. Ik host mijn websites zelf dus ook bij Strato en ben een tevreden klant.

Waarom ben ik een tevreden klant van Strato?
  • *Goedkope webhosting pakketten, altijd deals.
    *Niet tevreden, geld terug (binnen 30 dagen)
    *Host meerdere websites onder één webhosting pakket (groot voordeel)
    *Goedkope domeinnamen
    *Voldoende webruimte tegen een lage prijs
    *Vriendelijke support per e-mail of live chat of telefoon
Daarom ben ik al jaren tevreden klant van Strato en ik kan alleen maar zeggen, als je een goede hoster zoekt, word dan klant.

http://www.strato.nl

Strato heeft altijd acties lopen. Momenteel betaal je voor hosting slechts 1,50 per maand de eerste twaalf maanden. Je tekent voor een 12 maanden contract. Verleng je na 12 maanden je contract dan betaal je slechts 2,99 per maand. Voor dat geld krijg je toegang tot een royaal webhosting pakket met voldoende webruimte voor een "normale" website.

<<mod edit: svp alleen gewone links, geen affiliate>>

Als er nog vragen zijn over strato laat dan hieronder gerust een reactie achter, zodat ik u kan helpen.

Ook zou ik graag van u willen weten wat uw ervaringen zijn met Strato?
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

02 januari 2010

Lijkt goedkoop...

Helaas geen PHP 5 ondersteuning, geen SQL database dus voor een webwinkel totaal niet geschikt.

Verder is die prijs nou ook niet echt fantastisch te noemen. Er zijn verschillende andere hosters die voor eenzelfde bedrag meer bieden (en dan niet eens als aanbieding maar als gewone prijs).
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Waster
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 december 2009
Locatie: Utrecht, Nieuwegein
Contacteer:

02 januari 2010

Dat wist ik niet. Goed dat je dat erbij zegt.

Als dat echt belangrijk is voor je webshop dan is het belangrijk om vooraf goed op te letten en hier desnoods vragen over te stellen bij de klantenservice. Als ze webwinkels aanbieden moeten ze ook zorgen voor de juiste benodigdheden om de webwinkel op te zetten.

Ik heb alleen goede ervaringen met de website hosting, nog niet met webwinkels.
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

04 januari 2010

Strato is inderdaad een goede aanbieder. Ik hoor vaker goede reacties. Ze bieden zelf ook webwinkel software waarmee je zeker weet dat de webwinkel werkt.

Niet voor alle webwinkel software is PHP5 noodzakelijk. Voor zover ik weet is enkel Magento hier streng in met de eis voor PHP 5.2
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

04 januari 2010

Maar een database zal je in alle gevallen nodig hebben... dus kom je bij Strato automatisch op een duurder pakket uit en niet die van 2,99 per maand (1,50 in de aanbieding).
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
Waster
Berichten: 23
Lid geworden op: 30 december 2009
Locatie: Utrecht, Nieuwegein
Contacteer:

Strato Award

05 januari 2010

Dit wil ik er graag nog even aan toevoegen.

Toevallig zag ik online dat Strato een award heeft gewonnen voor het beste hostingbedrijf van 2009.
STRATO wint begeerde HME PC Award als “Beste Webhostingbedrijf 2009”
6.000 lezers kozen STRATO tot hun favoriete hostingprovider 2009

Amsterdam/Berlijn, 2 december 2009
In de categorie PC AWARD 2009 is STRATO vrijdag jl. uitgeroepen tot het beste hostingbedrijf van 2009. Daarbij heeft Europa’s op één na grootste hostingprovider elf andere genomineerden de loef afgestoken. In de overall top 25 van de beste merken belegde STRATO direct achter Samsung en Apple een verrassende derde plaats.

Ruim 6.000 lezers van bladen en websites als Computer Idee, PCM, PC Consument, HET, Power Unlimited, [N]GAMER en Telegraaf Digitaal stemden op hun favoriete merken. De populairste merken wonnen een HME Award in de categorieën PC, Home Entertainment en Games.

STRATO veroverde de gunst van de lezers vooral dankzij de uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding, perfecte prestaties en innovatie.

“Elk STRATO pakket biedt alles wat je nodig hebt om succesvol op het internet te zijn. Dit maakt deel uit van ons ‘enabling’-concept”, zegt Damian Schmidt, CEO STRATO. “Op de allereerste plaats willen we de verwachtingen van de klanten voor 100 % vervullen. Daarom zijn we er extra trots op, dat de lezers ons tot overtuigende winnaar van de HME Award hebben gekozen."

Ook 2009 stond bij STRATO in het teken van innovatie. Zo introduceerde STRATO in september haar nieuwe generatie webshops met tal van nieuwe features zoals een verbeterde productpresentatie, handige web 2.0-elementen en een online-boekingsysteem. Eerder dit jaar lanceerde STRATO de nieuwe productlijn STRATO EasyWeb, waarmee consumenten nu nog eenvoudiger gebruikmaken van het internet.
Bron: http://www.strato.nl/press/pressrelease ... 91202.html
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

Re: Strato Award

31 januari 2010

Vraag me dan wel af wie deze Award uitdeelt. Als ik zo om me heen kijk en lees over Strato vraag ik me af. Lees bijvoorbeeld eens de reacties van klanten op: http://www.ispgids.com/ervaringen/strato . Dan is Strato recentelijk overgenomen echter bij lange na kon men niet krijgen wat men wilde daar het server park en de kwaliteit van het data center ver beneden pijl was: http://www.ispam.nl/archives/14343/deut ... trato-over Dan wat de snelheid betreft niet snel en als je een beetje behoorlijke data base heb als webwinkel helemaal niet vooruit te branden zodat de klanten maar afhaken. Daarnaast voor de zoekmachine ook niet zo goed want alle servers van Strato staan in Duitsland dus voor de zoekmachine ben je een Duitse site met Nederlandse teksten.
 
Verkoper
Berichten: 306
Lid geworden op: 09 januari 2010
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

02 februari 2010

Sja, ik wil niet lullig klinken maar als mensen een dergelijk bericht plaatsen met afilliate links, dan kan ik er al niet objectief meer naar kijken natuurlijk..
 
Liam
Berichten: 62
Lid geworden op: 17 december 2008

05 februari 2010

Sja, ik wil niet lullig klinken maar als mensen een dergelijk bericht plaatsen met afilliate links, dan kan ik er al niet objectief meer naar kijken natuurlijk..
Ik denk dat je de berichtgeving van Ispam toch goed kan mee nemen daar zij alleen objectief de onderwerpen benaderen.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht