Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

antagonist

19 augustus 2010

Ze hebben goede reviews.
Maar hoe kan het dat ze zo goedkoop zijn?
Waar zit hier het addertje onder het gras?

Schijfruimte 3000 MB
Dataverkeer per maand 60 GB
Inclusief 1 gratis domeinnaam
Prijs per jaar € 24,-
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

19 augustus 2010

Dat is een redelijke prijs.

Antagonist is ook goed... het grote verschil in prijzen ligt meestal in de support... heb je 24/7 telefonisch support ja dan kost dat een beetje meer dan alleen een ticketsysteem hebben en op werkdagen tijdens kantooruren...

Bij een mij zeer bekende hoster... *kuch*ik*kuch* zou bijvoorbeeld 1000Mb met onbeperkt dataverkeer, onbeperkt MySQL, onbeperkt FTP adressen, onbeperkt email 14.95 kosten... met een domein erbij zit je op 21.95 incl. BTW per jaar...

't Is net hoeveel sites je op een server stopt... en of je aan overselling doet ja of de nee... persoonlijk doe ik dat niet maar veel bedrijven doen dat wel...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
veke
Berichten: 734
Lid geworden op: 18 augustus 2010

19 augustus 2010

ik heb al hosters gezien die 500 euro vragen voor 3000 MB en en 60GB/maand

snap niet dat er zo'n groot verschil kan zijn.
 
Meesleepbeest
Berichten: 639
Lid geworden op: 08 augustus 2010

19 augustus 2010

onbeperkt dataverkeer
FUP ?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

19 augustus 2010

Het is inderdaad meer support dan techniek wat je koopt. Zietuwel.nl houd de prijzen vrij hoog. We bieden het voor ongeveer 50-75 euro en dan meestal nog maar een paar gigabyte. Het geeft mij de ruimte om 'extra' support etc. te bieden. Als een klant bij mij een keertje over zijn limiet heen gaat hoef ik niet direct boetes uit te delen. Omdat ik zelf ook niet in de knoop kom.

De techniek kan vast veel meer aan, maar mijn telefoon gaat nu al vaak genoeg. Ik heb liever 50 klanten die 50 euro betalen en waar ik goed contact mee heb, dan 200 klanten die 20 euro betalen, waardoor ik twee keer zoveel tijd kwijt ben en amper zelf nog overzicht heb.

Het verschil is ook niet zo groot als je denkt Veke. Waarom is een Jimmy Choo schoen 500 euro en een Schoenenreus schoen 20 euro? Natuurlijk, de kwaliteit van de stof is beter, en je wordt beter geholpen in de winkel, maar we zien allemaal dat dat verschil niet zo groot is toch? En toch gaat mijn voorkeur ook meer naar de eerste, dan naar de 2e optie.

Ik weet zeker dat jij ook in veel gevallen kiest voor een duurdere oplossing .Als je webwinkel duizenden euros per maand omzet, dan kies je vaak liever voor een tientje per maand, dan voor een tientje per jaar. Want die 100 euro maakt dan het verschil niet meer.

Dit is trouwens een algemeen voorbeeld. Van Antagonist weet ik dat het een partij is die al jaren actief is en inderdaad bijna alleen maar tevreden klanten kent. Dus zij zijn misschien echt goedkoop prijs/kwaliteit gezien!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

19 augustus 2010

onbeperkt dataverkeer
FUP ?
unmetered....

dus alleen als je zo verschrikkelijk veel bandbreedte in beslag neemt dat de server niet meer bereikbaar is dan word er afgeknepen...

maar nu back on topic... antagonist...
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
A. Loomans
Berichten: 190
Lid geworden op: 21 maart 2010
Contacteer:

19 augustus 2010

[..]
met onbeperkt dataverkeer, onbeperkt MySQL, onbeperkt FTP adressen, onbeperkt email 14.95 kosten...
[..]
Met andere woorden: een bedrijf als de NS kan bij jou al haar web- en e-maildiensten afnemen voor 15 euro per jaar?

Ik vind het aanbieden van "onbeperkt", naast dat het simpelweg het voorliegen van je klanten is, niet verstandig. Ik heb pas nog een link gepost naar een topic hierover op WHT, lees dat topic eens door ;-)
Zeke Internet Services - www.zeke.nl

Wij leveren [url=http://www.zeke.nl/webwinkels/index.html]professionele webwinkel software[/url] op maat en hosting. Kwaliteit, service en betrouwbaarheid staan bij ons voorop!
 
eentje
Moderators
Berichten: 2465
Lid geworden op: 14 maart 2009
Locatie: Bad Nieuweschans
Contacteer:

19 augustus 2010

[..]
met onbeperkt dataverkeer, onbeperkt MySQL, onbeperkt FTP adressen, onbeperkt email 14.95 kosten...
[..]
Met andere woorden: een bedrijf als de NS kan bij jou al haar web- en e-maildiensten afnemen voor 15 euro per jaar?

Ik vind het aanbieden van "onbeperkt", naast dat het simpelweg het voorliegen van je klanten is, niet verstandig. Ik heb pas nog een link gepost naar een topic hierover op WHT, lees dat topic eens door ;-)
Als je de opmerking erachter ook leest... het is unmetered niet onbeperkt... *foutje van mij in de eerste post* dus alleen als je de server in gevaar brengt met de hoeveelheid dataverkeer cq. bandbreedte... of natuurlijk illegale dingen doet op de server zoals warez, torrentsite etc. zal er niet ingegrepen worden.

Natuurlijk licht de beperking er in dat je op een gegeven moment tegen de grens van 3Gb oploopt, maar binnen die 3Gb is het onbeperkt.

Verder denk ik dat een bedrijf als NS niet genoeg heeft aan 3Gb opslag voor de emails... :P

Maar genoeg over mij... topic gaat over goede collega antagonist.
I came, I saw.... I got Zenned.
http://www.getzenned.nl
 
webwinkelsucces
Berichten: 164
Lid geworden op: 07 juni 2010
Locatie: Dedemsvaart
Contacteer:

20 augustus 2010

Je komt pas achter hoe goed een hoster is als de server een keer plat gaat. Daarom draaien wij al jaren op onze eigen servers met onderhouds contracten. Voor 100 p/m kun je dit volgens mij al regelen.
Download het rapport "Webwinkel Tactieken Onthult" en ontvang gratis tips en geheimen:
http://www.webwinkelsucces.nl/gratis-rapport.html