Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
TheCrystallineForest
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 maart 2020

Beste/goedkoopste transporteur?

29 maart 2020

Hallo iedereen. Ik ga binnenkort een klein winkeltje op Etsy openen om kleine kunstwerkjes te verkopen. Het probleem is dat de kunstwerkjes iets te hoog zijn om in een brievenbuspakket te passen, dus daardoor zijn pakketen (van slechts 100g en ongeveer 15x11x11 cm) al snel 6,75 per stuk -- en dat is slechts binnen Nederland. Als ik naar Duitsland wil versturen met track en trace, zou dat 13 euro zijn. Naar Australië, 24,30, en ik weet dat ik dar minimaal één klant zal hebben. Om dit in perspectief te zetten, de kunstwerkjes zullen zo'n 10 - 12,50 euro zijn.

Ik ben gewend aan PostNL en voel me daar ook veilig bij omdat het al mijn hele leven een constant iets is geweest, maar nu ik er naar kijk om het serieus te gebruiken, weet ik niet of ik dit mijn toekomsige klanten aan wil doen. Weet iemand een transporteur die net zo betrouwbaar is, of moet ik de prijs maar slikken?

Bij voorbaat dank,
Jane
 
AbeB
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 januari 2020

Re: Beste/goedkoopste transporteur?

29 maart 2020

De verzendkosten zijn onoverkomelijk helaas. Je zou nog wel eens bij bijvoorbeeld myparcel kunnen kijken. Zij verzenden tegen een tarief dat lager ligt dan 6,75 en zijn onderdeel van PostNL.
 
TheCrystallineForest
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 maart 2020

Re: Beste/goedkoopste transporteur?

29 maart 2020

De verzendkosten zijn onoverkomelijk helaas. Je zou nog wel eens bij bijvoorbeeld myparcel kunnen kijken. Zij verzenden tegen een tarief dat lager ligt dan 6,75 en zijn onderdeel van PostNL.
Ik kijk net op hun site, en ik moet zeggen, het ziet er redelijk goed uit. Het is elke keer maar een paar euro of zelfs een paar cent verschil, maar het verschil is er, en het is gratis om je aan te melden, toch?
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Beste/goedkoopste transporteur?

29 maart 2020

MyParcel is volgens mij voor zakelijke klanten. De tarieven zijn excl. btw.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
ckong
Berichten: 4
Lid geworden op: 03 november 2017

Re: Beste/goedkoopste transporteur?

30 maart 2020

Kijk eens op pagina 20 van het PostNL tarievenboekje 2020, dan zul je blij verrast zijn, want je kunt kleiner pakjes, L+B+H max 90 cm, met track and trace redelijk goedkoop naar veel landen versturen (productcode 6350).

Je moet wel een zakelijke account hebben en de labels online aanmaken. Maar dat zal gezien je plannen geen probleem zijn.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht