Heb je een handtekening voor ontvangst? Dan de klant even laten zien dat er voor ontvangst getekend is.Ik heb een klant die zegt dat ze niks ontvangen heeft, echter is het pakket volgens PostNL gewoon om 08:55 afgegeven op het huisadres.
Nee, geen handtekening voor ontvangst. Het was op zaterdag al afgeleverd.Heb je een handtekening voor ontvangst? Dan de klant even laten zien dat er voor ontvangst getekend is.Ik heb een klant die zegt dat ze niks ontvangen heeft, echter is het pakket volgens PostNL gewoon om 08:55 afgegeven op het huisadres.
Rare tijd overigens, maandagochtend om 8:55 uur moet een tweede bezorgpoging zijn, met een redelijke kans op een zakelijk adres.
Dan was het dus een ingecalculeerd ondernemersrisico en moet je eventueel op de blaren zitten.Nee, geen handtekening voor ontvangst. Het was op zaterdag al afgeleverd.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Gezien het genomen risico neem ik aan dat het orderbedrag niet zo hoog is.
PostNL een onderzoek laten instellen en wanneer dat niets oplevert opnieuw verzenden of het aankoopbedrag vergoeden.
Sorry!De topicstarter praat over PostNL en geen TNT.
Het liefst zat ik ook nog in die tijd was het allemaal een stuk beter, maar helaas .Sorry!De topicstarter praat over PostNL en geen TNT.
zelf heb ik het liever nog gewoon over de PTT maar je hebt gelijk
En daarom verzenden wij aangetekend, verzekerd en als "alleen huisadres".Regelmatig worden paketjes bij de buren bezorgd. In dat geval heeft de klant gelijk, heeft Track & trace gelijk en heeft de verzender gelijk. Maar de klant moet hier dan schadeloos gesteld worden.
Zelfs de verhoogde aansprakelijkheid is geen verzekering...Alleen met verhoogde aansprakelijkheid verzenden geeft een verzekering. Triest maar het gaat dus gewoon, zoals al jarenlang onveranderd, om de centen en niet om een fatsoenlijke service.
Even logisch nadenken, alsof PostNL weet in wat voor zending jij de sieraden hebt verzonden? Dan, mocht je het om wat voor reden niet kunnen/willen doen, zeg je toch gewoon dat er met koeienletters waarde op stond? Een pakketje dat kwijt is, zien ze toch niet meer.Zelfs de verhoogde aansprakelijkheid is geen verzekering...Alleen met verhoogde aansprakelijkheid verzenden geeft een verzekering. Triest maar het gaat dus gewoon, zoals al jarenlang onveranderd, om de centen en niet om een fatsoenlijke service.
Onze zendingen vallen binnen de extra aanvullende voorwaarden (sieraden) als wij deze willen verzekeren, dienen wij deze in een extra sealbag (nota bene met in grote letters de tekst 'WAARDE') te verzenden, anders kunnen wij geen aanspraak maken op de verzekering...
Beetje overdreven voor een armband of horloge van 200,- terwijl een laptop van 1200,- in herkenbare doos wel gewoon verzekerd is...
Gelukkig komt vermissing zelden voor en is niet verzekeren met het risico op vermissing goedkoper dan de zendingen wel verzekeren!