Waarom vraag je om ervaringen als je zelf al een beslissing hebt genomen?Zijn er hier medewebwinkel eigenaren met Rajapack ervaringen? […] Dus ook mijn laatste bestelling bij Rajapack.
Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Ik vraag het uiteraard om erachter te komen of het vaker gebeurt. Blijkbaar niet. Ik zal morgen even het gesprek afwachten.Waarom vraag je om ervaringen als je zelf al een beslissing hebt genomen?Zijn er hier medewebwinkel eigenaren met Rajapack ervaringen? […] Dus ook mijn laatste bestelling bij Rajapack.
Hier niets te klagen. Bijna al onze verpakkingen komen van Rajapack.
Op 1 januari wordt bijna nergens gewerkt, dus het is logisch dat je op 2 januari nog niets hebt ontvangen. Morgen, op 3 januari, heb je pas reden om te piepen.
De persoon heeft al aangegeven niet een levering op 31 dec, maar 2 januari te willen. Ik weet het niet, maar als bedrijf had je dan gewoon op 30 of 31 december kunnen VERSTUREN en was het 2 januari binnen geweest.Wij bestellen ook alles bij Rajapack. Zeer tevreden over de snelle levering en prijzen. Onze accountmanager belt vaak precies op het juiste moment, en dan bestellen we weer nieuwe voorraad. Wij bestellen vrijwel alles per pallet, dus het probleem van minimale orderbedrag heb ik niet. Ik begrijp het overigens wel want op orders onder 50 euro verdienen ze natuurlijk helemaal niets.
En klagen dat een bedrijf op nieuwjaarsdag niet werkt... Kom op, je klinkt een beetje als een gefrustreerde consument in plaats van iemand die zelf een bedrijf heeft, en een realistisch beeld heeft van hoe alles werkt.
Een famillielid heeft een slagerij, en daar komt de verkoper van verpakking materiaal zelfs periodiek langs. Hij gaat dan de voorraad opslag in, en maakt zelf een bestelling om alles aan te vullen. Het kan dus nog "gekker". Rajapack doet ook zoiets, maar dan via de telefoon. Ik ben er juist wel blij mee. Wij zitten zo in ieder geval nooit zonder inpakmateriaal.Daarbij bedrijven die nabellen of je nog wat nodig hebt? Erg irritant! Anders had ik wel extra bijbesteld!
Ik had inderdaad aangegeven niet 30, 31 te zien leveren. Maar bewust 2 januari. Dat is volgens mij een gewone zakelijke werkdag. Dit kost mij ook klanten.De persoon heeft al aangegeven niet een levering op 31 dec, maar 2 januari te willen. Ik weet het niet, maar als bedrijf had je dan gewoon op 30 of 31 december kunnen VERSTUREN en was het 2 januari binnen geweest.Wij bestellen ook alles bij Rajapack. Zeer tevreden over de snelle levering en prijzen. Onze accountmanager belt vaak precies op het juiste moment, en dan bestellen we weer nieuwe voorraad. Wij bestellen vrijwel alles per pallet, dus het probleem van minimale orderbedrag heb ik niet. Ik begrijp het overigens wel want op orders onder 50 euro verdienen ze natuurlijk helemaal niets.
En klagen dat een bedrijf op nieuwjaarsdag niet werkt... Kom op, je klinkt een beetje als een gefrustreerde consument in plaats van iemand die zelf een bedrijf heeft, en een realistisch beeld heeft van hoe alles werkt.
Heeft niets te maken met wel of niet werken op 1 januari.
Nou het staat er niet of het staat zeker niet in getallen, maar in letters? Want als ik 50 in tik krijg ik het niet te zien.Ik had inderdaad aangegeven niet 30, 31 te zien leveren. Maar bewust 2 januari. Dat is volgens mij een gewone zakelijke werkdag. Dit kost mij ook klanten.
Maar goed. Ze hebben zoals afgesproken vanochtend gebeld. Vandaag zal er levering zijn. Minimale bedrag zou ook bij voorwaarden moeten staan
Hoe dan ook. Bedankt voor jullie openlijke mening.
Dat denk ik ook. Ik heb de spullen echt nodig. Opnieuw ergens anders bestellen kost tijd etc etc. Ik ben er dus ingetrapt. Probleem is, het heeft me nu ook nog eens 2 dgn gekost om thuis te zitten wachten. En nu nog steeds niets binnen. Factuur al wel via de post ontvangenNou het staat er niet of het staat zeker niet in getallen, maar in letters? Want als ik 50 in tik krijg ik het niet te zien.Ik had inderdaad aangegeven niet 30, 31 te zien leveren. Maar bewust 2 januari. Dat is volgens mij een gewone zakelijke werkdag. Dit kost mij ook klanten.
Maar goed. Ze hebben zoals afgesproken vanochtend gebeld. Vandaag zal er levering zijn. Minimale bedrag zou ook bij voorwaarden moeten staan
Hoe dan ook. Bedankt voor jullie openlijke mening.
Graag gedaan!
Nog even gecheckt... niets maar dan ook niets kan ik online vinden in de AV over minimale aankoop is €50,-.
Wel iets anders is dit:
38 - Indien betaling niet binnen de hierboven vermelde termijn heeft plaatsgevonden is de wederpartij van rechtswege in verzuim en vanaf de factuurdatum een rente van 1% per (gedeelte van een) maand verschuldigd over het nog openstaande bedrag met een minimum van 50 Euro.
Dus je zou voor onder de €50,- gewoon kunnen bestellen en is het een smoes via de telefoon om juist meer geld binnen te harken, omdat je toch graag geleverd wilt krijgen.
Lol, nu wil jij zeggen dat wij webwinkeleigenaren particulieren zijn?Tja. Rajapack is een bedrijf voor groothandels niet voor particulieren. Voor zo'n klein bedrag waar je ook nog eens forse verzendkosten bij mag optellen kan je misschien beter naar de Bruna of Office Centre lopen.
Ik denk dat ze bedoelt te zeggen dat onder de 50 euro al gauw op een particuliere bestelling lijkt en je voor zo'n klein bedrag beter bij de staples iets kan halen.Lol, nu wil jij zeggen dat wij webwinkeleigenaren particulieren zijn?Tja. Rajapack is een bedrijf voor groothandels niet voor particulieren. Voor zo'n klein bedrag waar je ook nog eens forse verzendkosten bij mag optellen kan je misschien beter naar de Bruna of Office Centre lopen.
Groothandel, webwinkel/winkel, consument... lol
Waarom zou dat met een orderwaarde te maken hebben?Maar € 50 aan verpakkingsmateriaal ís toch ook gewoon een particuliere bestelling?
+1 Dat dus…Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
+1Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
Dan moeten ze dat duidelijk vermelden op de site! Minimum orderwaarde is! Dan houden ze de "particulieren" volgens jullie buiten!Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
Klopt.Ik denk dat ze bedoelt te zeggen dat onder de 50 euro al gauw op een particuliere bestelling lijkt en je voor zo'n klein bedrag beter bij de staples iets kan halen.
+1@NOP Webdesign
Kijk uit wat je zegt, straks zeggen ze dat je als particulier naar de prijzen kijkt.
Ik dacht al, zegt nou niemand dit?Ben ik nu de enige die Rajapack gewoon vrij duur vindt?
Ik betaal bijvoorbeeld voor luchtkussen folie rollen van 1meter breedte en 100 meter lengte 20,-.
Wel heb ik waar ik bestel nog een stuk hogere verzendkosten bij kleine orders. Onder de 300,- betaal ik 30,- verzendkosten. Boven de 300,- is het dan wel weer franco.
Dat is voor mij geen probleem, ik bestel meestal voor 600-900 euro per keer... Rajapack is dusdanig veel duurder, dat ik niet eens contact op zou durven nemen om te vragen of ze in prijs mee kunnen.