Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
newbie252
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 juli 2013

Rajapack ervaringen?

02 januari 2014

Zijn er hier medewebwinkel eigenaren met Rajapack ervaringen?

Waar kan ik precies zien dat er een minimale bedrag van 50 euro gekocht moet worden. Ik bestelde een bedrag onder de 50 euro en kreeg maandag een telefoontje dat het minimaal 50 euro moet zijn. Ik heb de bestelling noodgedwongen maar verdubbeld. Mijn levering heb ik aangegeven vandaag 2 januari. U begrijpt het al...geen levering. Terwijl er staat 24 uurs levering. Ik heb ivm feestdagen juist niet levering 31 december aangegeven.

En dan zijn de verzendkosten ook nog eens mega hoog. Maar goed, daar kies ik juist voor...ivm de, ik dacht, snelle levering. Dit is al de tweede keer met een slechte levering. Dus ook mijn laatste bestelling bij Rajapack. :evil: :evil:
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

02 januari 2014

Zijn er hier medewebwinkel eigenaren met Rajapack ervaringen? […] Dus ook mijn laatste bestelling bij Rajapack.
Waarom vraag je om ervaringen als je zelf al een beslissing hebt genomen?

Hier niets te klagen. Bijna al onze verpakkingen komen van Rajapack.

Op 1 januari wordt bijna nergens gewerkt, dus het is logisch dat je op 2 januari nog niets hebt ontvangen. Morgen, op 3 januari, heb je pas reden om te piepen.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

02 januari 2014

Vreemd! Je zou toch zeggen dan kan je niet eens bestellen als het onder de €50,- is? Ik vind die site sowieso al erg irritant, ik kom niet aan de informatie die ik wil!

Ja onder de €250,- kost het je €11,90 om te versturen! Zelfs in de AV kom ik niet tegen dat je minimaal een bestelling moet plaatsen van €50,- zodat zij dan gaan leveren.

Oh laat maar je moet ook nog eens een account aanmaken. En dan kom ik weer ergens dit tegen: U kan meteen online betalen met uw bankkaart. Bankkaart? Sorry, maar het bedrijf is gevestigd in Nederland en dit is geen gebruikelijk woord in Nederland, maar in België.

Nog beter is gewoon te zeggen dat je kunt betalen via iDeal. Kreeg al zo'n leuk scenario in mijn hoofd van een bankpas via je monitor.

Niet echt mijn webshop dus ;)
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Rajapack ervaringen?

02 januari 2014

Het hoofdkantoor zit volgens mij in België. De Nederlandse vestiging vlak bij mij in Breda.

Ik bestel inmiddels al vele jaren met tevredenheid bij Rajapack. Ongeacht wat ik bestel is het de volgende dag gewoon in huis. Ook proefplaatsingen van apparatuur e.d. zijn zonder kosten.

Het is gewoon een degelijk bedrijf met grote voorraden en als je belt, of ze bellen jou, dan scherpen ze de prijzen ook nog wat aan. Ik bestel overigens altijd wel boven het franco leverbedrag.

Tussen de kerst en oud en nieuw zijn moeilijke dagen, dan kan ik wel begrijpen dat de planning wat moeilijk wordt.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

02 januari 2014

Weinig problemen met RajaPack. Snelle levering. Volgens mij gewoon op rekening. Dat van die minimaal 50€ kan ik niet thuisbrengen. Storend is wellicht een paar keer per jaar een telefoontje waarin ze vragen of je nog iets nodig hebt. Ik heb ze verzocht dat niet meer te doen en ga er van uit dat ze het inderdaad ook niet meer doen.
 
newbie252
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 juli 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Zijn er hier medewebwinkel eigenaren met Rajapack ervaringen? […] Dus ook mijn laatste bestelling bij Rajapack.
Waarom vraag je om ervaringen als je zelf al een beslissing hebt genomen?

Hier niets te klagen. Bijna al onze verpakkingen komen van Rajapack.

Op 1 januari wordt bijna nergens gewerkt, dus het is logisch dat je op 2 januari nog niets hebt ontvangen. Morgen, op 3 januari, heb je pas reden om te piepen.
Ik vraag het uiteraard om erachter te komen of het vaker gebeurt. Blijkbaar niet. Ik zal morgen even het gesprek afwachten.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Wij bestellen ook alles bij Rajapack. Zeer tevreden over de snelle levering en prijzen. Onze accountmanager belt vaak precies op het juiste moment, en dan bestellen we weer nieuwe voorraad. Wij bestellen vrijwel alles per pallet, dus het probleem van minimale orderbedrag heb ik niet. Ik begrijp het overigens wel want op orders onder 50 euro verdienen ze natuurlijk helemaal niets.

En klagen dat een bedrijf op nieuwjaarsdag niet werkt... Kom op, je klinkt een beetje als een gefrustreerde consument in plaats van iemand die zelf een bedrijf heeft, en een realistisch beeld heeft van hoe alles werkt.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Als het niet verdient moet je het op de site zetten en duidelijk wezen dat het minimaal €50,- is! Daarbij bedrijven die nabellen of je nog wat nodig hebt? Erg irritant! Anders had ik wel extra bijbesteld!

Nog nooit besteld daar, maar sowieso zijn ze met bepaalde dingen ook niet goedkoper. En 1 enkele prijs voor verzending tot €250,- vind ik ook erg veel.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Wij bestellen ook alles bij Rajapack. Zeer tevreden over de snelle levering en prijzen. Onze accountmanager belt vaak precies op het juiste moment, en dan bestellen we weer nieuwe voorraad. Wij bestellen vrijwel alles per pallet, dus het probleem van minimale orderbedrag heb ik niet. Ik begrijp het overigens wel want op orders onder 50 euro verdienen ze natuurlijk helemaal niets.

En klagen dat een bedrijf op nieuwjaarsdag niet werkt... Kom op, je klinkt een beetje als een gefrustreerde consument in plaats van iemand die zelf een bedrijf heeft, en een realistisch beeld heeft van hoe alles werkt.
De persoon heeft al aangegeven niet een levering op 31 dec, maar 2 januari te willen. Ik weet het niet, maar als bedrijf had je dan gewoon op 30 of 31 december kunnen VERSTUREN en was het 2 januari binnen geweest.

Heeft niets te maken met wel of niet werken op 1 januari.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Daarbij bedrijven die nabellen of je nog wat nodig hebt? Erg irritant! Anders had ik wel extra bijbesteld!
Een famillielid heeft een slagerij, en daar komt de verkoper van verpakking materiaal zelfs periodiek langs. Hij gaat dan de voorraad opslag in, en maakt zelf een bestelling om alles aan te vullen. Het kan dus nog "gekker". Rajapack doet ook zoiets, maar dan via de telefoon. Ik ben er juist wel blij mee. Wij zitten zo in ieder geval nooit zonder inpakmateriaal.
 
newbie252
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 juli 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Wij bestellen ook alles bij Rajapack. Zeer tevreden over de snelle levering en prijzen. Onze accountmanager belt vaak precies op het juiste moment, en dan bestellen we weer nieuwe voorraad. Wij bestellen vrijwel alles per pallet, dus het probleem van minimale orderbedrag heb ik niet. Ik begrijp het overigens wel want op orders onder 50 euro verdienen ze natuurlijk helemaal niets.

En klagen dat een bedrijf op nieuwjaarsdag niet werkt... Kom op, je klinkt een beetje als een gefrustreerde consument in plaats van iemand die zelf een bedrijf heeft, en een realistisch beeld heeft van hoe alles werkt.
De persoon heeft al aangegeven niet een levering op 31 dec, maar 2 januari te willen. Ik weet het niet, maar als bedrijf had je dan gewoon op 30 of 31 december kunnen VERSTUREN en was het 2 januari binnen geweest.

Heeft niets te maken met wel of niet werken op 1 januari.
Ik had inderdaad aangegeven niet 30, 31 te zien leveren. Maar bewust 2 januari. Dat is volgens mij een gewone zakelijke werkdag. Dit kost mij ook klanten.

Maar goed. Ze hebben zoals afgesproken vanochtend gebeld. Vandaag zal er levering zijn. Minimale bedrag zou ook bij voorwaarden moeten staan :|

Hoe dan ook. Bedankt voor jullie openlijke mening.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Ik had inderdaad aangegeven niet 30, 31 te zien leveren. Maar bewust 2 januari. Dat is volgens mij een gewone zakelijke werkdag. Dit kost mij ook klanten.

Maar goed. Ze hebben zoals afgesproken vanochtend gebeld. Vandaag zal er levering zijn. Minimale bedrag zou ook bij voorwaarden moeten staan :|

Hoe dan ook. Bedankt voor jullie openlijke mening.
Nou het staat er niet of het staat zeker niet in getallen, maar in letters? Want als ik 50 in tik krijg ik het niet te zien.

Graag gedaan!

Nog even gecheckt... niets maar dan ook niets kan ik online vinden in de AV over minimale aankoop is €50,-.

Wel iets anders is dit:
38 - Indien betaling niet binnen de hierboven vermelde termijn heeft plaatsgevonden is de wederpartij van rechtswege in verzuim en vanaf de factuurdatum een rente van 1% per (gedeelte van een) maand verschuldigd over het nog openstaande bedrag met een minimum van 50 Euro.

Dus je zou voor onder de €50,- gewoon kunnen bestellen :) en is het een smoes via de telefoon om juist meer geld binnen te harken, omdat je toch graag geleverd wilt krijgen.
 
newbie252
Berichten: 22
Lid geworden op: 04 juli 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Ik had inderdaad aangegeven niet 30, 31 te zien leveren. Maar bewust 2 januari. Dat is volgens mij een gewone zakelijke werkdag. Dit kost mij ook klanten.

Maar goed. Ze hebben zoals afgesproken vanochtend gebeld. Vandaag zal er levering zijn. Minimale bedrag zou ook bij voorwaarden moeten staan :|

Hoe dan ook. Bedankt voor jullie openlijke mening.
Nou het staat er niet of het staat zeker niet in getallen, maar in letters? Want als ik 50 in tik krijg ik het niet te zien.

Graag gedaan!

Nog even gecheckt... niets maar dan ook niets kan ik online vinden in de AV over minimale aankoop is €50,-.

Wel iets anders is dit:
38 - Indien betaling niet binnen de hierboven vermelde termijn heeft plaatsgevonden is de wederpartij van rechtswege in verzuim en vanaf de factuurdatum een rente van 1% per (gedeelte van een) maand verschuldigd over het nog openstaande bedrag met een minimum van 50 Euro.

Dus je zou voor onder de €50,- gewoon kunnen bestellen :) en is het een smoes via de telefoon om juist meer geld binnen te harken, omdat je toch graag geleverd wilt krijgen.
Dat denk ik ook. Ik heb de spullen echt nodig. Opnieuw ergens anders bestellen kost tijd etc etc. Ik ben er dus ingetrapt. Probleem is, het heeft me nu ook nog eens 2 dgn gekost om thuis te zitten wachten. En nu nog steeds niets binnen. Factuur al wel via de post ontvangen :evil:

Trouwens, is Rajapack nu weg hier als reclame op het forum. Ik zie opeens verzendverpakkingenshop.nl Mooi. Kan ik gelijk overstappen :D
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Waarom mag je niet klagen als iets niet op 2 januari wordt bezorgd?
Als je iets op 31 december verzond, dan zou dat gewoon op 2 januari bezorgd moeten worden.

Uitgaande dat de bestelling op 30 december is geplaatst, heeft ts volgens mij wel recht om te piepen, maar goed of hij er hier iets mee op schiet..
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Tja. Rajapack is een bedrijf voor groothandels niet voor particulieren. Voor zo'n klein bedrag waar je ook nog eens forse verzendkosten bij mag optellen kan je misschien beter naar de Bruna of Office Centre lopen.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Tja. Rajapack is een bedrijf voor groothandels niet voor particulieren. Voor zo'n klein bedrag waar je ook nog eens forse verzendkosten bij mag optellen kan je misschien beter naar de Bruna of Office Centre lopen.
Lol, nu wil jij zeggen dat wij webwinkeleigenaren particulieren zijn?

Groothandel, webwinkel/winkel, consument... lol
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Tja. Rajapack is een bedrijf voor groothandels niet voor particulieren. Voor zo'n klein bedrag waar je ook nog eens forse verzendkosten bij mag optellen kan je misschien beter naar de Bruna of Office Centre lopen.
Lol, nu wil jij zeggen dat wij webwinkeleigenaren particulieren zijn?

Groothandel, webwinkel/winkel, consument... lol
Ik denk dat ze bedoelt te zeggen dat onder de 50 euro al gauw op een particuliere bestelling lijkt en je voor zo'n klein bedrag beter bij de staples iets kan halen.

Ben ik het overigens niet mee eens, staples e.d. zijn knetterduur. Er zijn genoeg 'webwinkels' te vinden die verpakkingsmaterialen verkopen voor kleinere ondernemers die geen 50 euro kunnen uitgeven. Hoeft niet eens duurder te zijn.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Maar € 50 aan verpakkingsmateriaal ís toch ook gewoon een particuliere bestelling?
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Maar € 50 aan verpakkingsmateriaal ís toch ook gewoon een particuliere bestelling?
Waarom zou dat met een orderwaarde te maken hebben?

Als ik iets voor €10 zou bestellen op naam van mijn bedrijf, dan is het een zakelijke bestelling. of het nu €10, €50, of €2000 is.
 
Rudy
Berichten: 1067
Lid geworden op: 05 maart 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
+1 Dat dus…
 
Maurice
Berichten: 950
Lid geworden op: 12 juni 2011
Locatie: Heerle
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
+1

50 euro verpakkings materiaal van kwaliteit zouden wij nog geen week mee kunnen redden, dan is het op. Dergelijke groothandels werken uiteraard liefste met palletten. Kleinere bestellingen zijn pas erin geslopen sinds dat iedere thuismoeder een webwinkel wilde hebben (mompelt iets met vraag en aanbod)

Ook wij bestellen al jaren bij rajapack zonder enige problemen, geen gezeur met vooruitbetalen etc gewoon bam pallet voor de deur.

Men moet maar eens wat realistische worden wat het inhoud om ondernemer te willen spelen ipv klagen bij een groothandel te moeten bestellen voor meer dan 50 euro :roll:
Met vriendelijke groet, Maurice
Fanatiek in Webwinkel software // Maar ook met een Airsoft winkel.
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Als je serieus met je webwinkel bezig bent ga je een verpakking leverancier niet lastig vallen met ordertjes van 50 euro. Ze zitten echt niet te wachten op klanten waar geld bij moet. Als je dan vervolgens een dagje langer op die paar doosjes moet wachten omdat ze daar geen hele vrachtwagen voor gaan sturen, ook nog eens op een forum klagen... Goed bezig!
Dan moeten ze dat duidelijk vermelden op de site! Minimum orderwaarde is! Dan houden ze de "particulieren" volgens jullie buiten!

Maar zat bedrijven die nog goedkoper zijn dan zij, hoe je het ook went of keert en of je een minimum af moet nemen of niet. En niet alle bedrijven hebben de juiste verpakkingen! En anders heb je ook altijd nog zoiets als Paardekooper.
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Ik denk dat ze bedoelt te zeggen dat onder de 50 euro al gauw op een particuliere bestelling lijkt en je voor zo'n klein bedrag beter bij de staples iets kan halen.
Klopt.

Ja Office centre is erg duur maar toen ik net begon met mijn webwinkel kocht ik ook maar verzenddozen stuk of 20 per keer in. Als die op waren ging ik weer even halen aangezien ik er toch langsreed. Ja Office is erg duur maar met een kleine order waar ook nog eens verzendkosten bijkomen scheelde het niet zo heel veel. Bovendien nam ik het meteen mee en hoefde ik niet thuis te blijven ervoor.

Nu koop ik gewoon in bij Paardekoper of zelfs bij Perfect Pak die voor mij een offerte maken die net iets voordeliger is dan Paardekoper 8)

RajaPack is simpelwel voor de wat grotere spelers. Een order van 50 euro verdienen ze simpelweg te weinig aan. Al zei ik al eerder dat het wel duidelijk van te voren moeten aangeven wat de minimum order waarde is ipv na te bellen als de order al geplaatst is.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Ben ik nu de enige die Rajapack gewoon vrij duur vindt?

Ik betaal bijvoorbeeld voor luchtkussen folie rollen van 1meter breedte en 100 meter lengte 20,-.

Wel heb ik waar ik bestel nog een stuk hogere verzendkosten bij kleine orders. Onder de 300,- betaal ik 30,- verzendkosten. Boven de 300,- is het dan wel weer franco.

Dat is voor mij geen probleem, ik bestel meestal voor 600-900 euro per keer... Rajapack is dusdanig veel duurder, dat ik niet eens contact op zou durven nemen om te vragen of ze in prijs mee kunnen.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

@NOP Webdesign
Kijk uit wat je zegt, straks zeggen ze dat je als particulier naar de prijzen kijkt. :roll:
 
Zyra
Berichten: 1919
Lid geworden op: 12 april 2013

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

@NOP Webdesign
Kijk uit wat je zegt, straks zeggen ze dat je als particulier naar de prijzen kijkt. :roll:
+1
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Hmm, waar zal ik eens beginnen :)

In het begin vond ik het bellen van Rajapack ook irritant nadat ik online had besteld. Echter, was het ook wel vaak zo dat ik iets vergeten was of als ik iets meer van een bepaalde doos zou bestellen ik in een betere staffel zou komen.
Tegenwoordig passen ze de prijzen volgens mij standaard al aan.

Rajapack is heel servicegericht en heeft de zaken gewoon goed op orde.
Oeps, een bepaald type doos is op, even snel wat dingen bestellen en de volgende dag wordt de gehele bestelling altijd netjes op pallet geleverd. Ik heb niet altijd een Europallet retour maar ook daar wordt niet moeilijk over gedaan.

Wellicht zijn ze niet altijd de goedkoopste maar je hebt wel zekerheid. De Belgen zijn heel serieus m.b.t. service en dat merk ik vaak genoeg.

(ps. ook de attenties zijn vaak leuk bij de wat grotere bestellingen.)

Ook zakelijk koop ik niet altijd mijn producten bij de leverancier in met de laagste prijs maar bij de leverancier die de boel goed op orde heeft en snel kan leveren.
 
serviesonline
Berichten: 429
Lid geworden op: 27 februari 2011

Re: Rajapack ervaringen?

03 januari 2014

Ben ik nu de enige die Rajapack gewoon vrij duur vindt?

Ik betaal bijvoorbeeld voor luchtkussen folie rollen van 1meter breedte en 100 meter lengte 20,-.

Wel heb ik waar ik bestel nog een stuk hogere verzendkosten bij kleine orders. Onder de 300,- betaal ik 30,- verzendkosten. Boven de 300,- is het dan wel weer franco.

Dat is voor mij geen probleem, ik bestel meestal voor 600-900 euro per keer... Rajapack is dusdanig veel duurder, dat ik niet eens contact op zou durven nemen om te vragen of ze in prijs mee kunnen.
Ik dacht al, zegt nou niemand dit?
Ik bestel mijn luchtkussenfolie per 12 rol en pelespan per 20 zakken.
Als ik dit bij rajapack zou bestellen ben ik bijna het dubbele kwijt :?
 
Dierenspeciaalzaak
Berichten: 689
Lid geworden op: 20 juni 2012
Locatie: Emmeloord
Contacteer:

Re: Rajapack ervaringen?

04 januari 2014

Goede service is fijn, maar mijn klanten waarderen scherpe prijzen ook. Als ik dan niet scherp inkoop, heb ik mijn klanten er mee. Als het verschil klein zou zijn, zou de service winnen. Maar bij Rajapack is alles inderdaad ongeveer het dubbele en soms zelfs ruim er over. Daar kan bij mij geen service tegenop.
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!