Goedkope tape

1
Zoals bij iedere webshop gaat er bij ons redelijk wat tape doorheen.
Via via heb ik een aantal dozen gekregen maar de voorraad is er ondertussen doorheen.

Ben nu aan het zoeken naar tape, maar de prijzen verschillen nogal, ik was in der veronderstelling dat je voor 50 cent per rol wel wat moest hebben maar dat kom ik nergens op internet tegen...
Mijn vraag, waar vind ik de goedkoopste tape? Verwacht geen super kwaliteit maar dat is ook niet nodig. heb nodig zo'n 2 a 4 dozen van 36 rollen.

Re: Goedkope tape

3
En hoe ze het doen weet ik niet maar bij de action 49 cent incl btw. :)
Nadeel je moet door de winkel en er liggen niet altijd veel rollen...

Re: Goedkope tape

4
PaulG schreef:En hoe ze het doen weet ik niet maar bij de action 49 cent incl btw. :)
Nadeel je moet door de winkel en er liggen niet altijd veel rollen...
Je kunt bij Action gewoon bestellen. Ik bestel daar altijd volle dozen met spul voor sponsoring, presentjes op evenementen enzo.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Goedkope tape

5
PaulG schreef:En hoe ze het doen weet ik niet maar bij de action 49 cent incl btw. :)
Nadeel je moet door de winkel en er liggen niet altijd veel rollen...
Ook eens gehaald, dacht een koopje te hebben, Maar bij gebruik scheurde het telkens af en moest ik het telkens opnieuw door de taper halen.,

Nooit meer voor mij tape daar vandaan.

P.S. Monsterenveloppen zijn zeer goedkoop bij de action en zeer sterk. Goedkoper bijna niet te krijgen

Re: Goedkope tape

8
PaulG schreef:
Je kunt bij Action gewoon bestellen.
Welke website is dat dan? Of bedoel je in de winkel bestellen?
Gewoon bellen, of even langs gaan. Staat altijd netjes in dozen voor ons klaar, ideaal :)

Re: Goedkope tape

11
25mm lijkt me wat smal?

Ik heb laatst 30 rollen bij de Lidl gekocht. Super goed spul (sterk, plakt goed, rolt makkelijk en maakt geen lawaai). Was geloof ik ook een euro per rol.

Re: Goedkope tape

13
Toch even waarschuwen : de synthetische lijm die wordt gebruikt bij goedkope PP-verpakkingstape wordt onhandelbaar bij 5° en minder, en gaat bij nog lagere temperatuur zelfs bevriezen.

Dit gaat zo ver dat bij echt vriesweer (of tijdens transport per vliegtuig !) de tape gewoon van de dozen kan afvallen.

Heb dit aan den lijve mogen ondervinden met een zending via air naar Japan: bij uitladen bleek heel de zending door de verpakkingsdozen heen gevallen te zijn; de verzekering trok zich terug, zich baserend op een ernstige fout van onzentwege.
www.willekevanberkum.com
www.seasidebeads.com

Re: Goedkope tape

16
RicardoV schreef:Vind de staples tape niet fijn, plakt veels te weinig en laat zo los van de rol.
Mee eens, soms zijn ze goed, soms erbarmelijk slecht. Lijkt er sterk op dat ze het huismerk in batches bij verschillende producenten inkopen.
StoreCore.io

Re: Goedkope tape

17
Ik zou Rhino tape aanbevelen. PVC vind ik niets, omdat het breekt. PP tape van Rhino is rekbaar en breekt dus absoluut niet. Is super sterk. Lijm is een aparte gepatenteerde lijm, lijkt op rubber solvent, maar is beter. Minder temperatuur afhankelijk. Natuurlijk plakt het bij lagere temperatuur minder, maar dat heb ik ook altijd met PVC / Acryl ervaren. Rhino tape blijft echter absoluut wel gewoon goed zitten bij lagere temperaturen naar mijn ervaring.

Valt in prijs ook redelijk mee. Zoek maar op internet op 'rhino tape' en je vind genoeg aanbieders :)
Online Dierenspeciaalzaak is het adres voor uw huisdier.
Ohw en... Online Dierenspeciaalzaak BLOG!