Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Hoe verzend ik zo voordelig mogelijk 5 pakketten van 31,5KG?

13 juni 2014

Ik moet volgende week 10 producten verzenden van 15KG (150KG totaal) naar een particulier adres. Normaal gesproken verzend ik mijn pakketten altijd via PostNL echter mogen de pakket bij hun niet meer dan 30KG wegen anders riskeer je een toeslag van €70! per pakket. En omdat de dozen ook nog wat wegen kan ik de producten niet in 5 pakketten doen.

Opsplitsen is geen mogelijkheid, of ik moet het in 10 dozen verzenden. Ik heb GLS al gecontacteerd maar die rekenen €11,75 per pakket wat neer zou komen op een totaal van €58,75 voor 5 dozen.

Zelf brengen is ook geen optie (Het moet van Friesland naar Zeeland). Is er hier iemand die mij kan helpen aan een goedkoper alternatief dan GLS?
 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Hoe verzend ik zo voordelig mogelijk 5 pakketten van 31,

13 juni 2014

Het topic kan weg, ik heb al een firma gevonden welke de pakketten voor €6,10 per stuk wil verzenden.
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Hoe verzend ik zo voordelig mogelijk 5 pakketten van 31,

13 juni 2014

Welke firma?
 
Ludger
Berichten: 193
Lid geworden op: 27 juli 2012

Re: Hoe verzend ik zo voordelig mogelijk 5 pakketten van 31,

13 juni 2014

Welke firma?
FRL Group B.V. : http://www.frlpost.nl/
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht