Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Justin
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 januari 2015

Etiket printen voor bestelling

05 januari 2015

Goedendag,

Eind van deze maand gaat mijn webshop online. Ben op dit moment aan het kijken voor een printer om de etiketten te gaan printen.

Ik ga gebruik maken van MyParcel. De etiketten zijn hier, zoals vaak voorkomt, in A6 formaat.
Hierdoor leek het mij handig om een printer aan te schaffen die A6 stickerpapier kan printen. Met deze printer kan ik de etiketten printen zonder in het stickerpapier te hoeven knippen.

Graag hoor ik of dit de beste manier is. Ook zou ik graag willen weten waar jullie, indien jullie dit gebruiken, jullie stickerpapier aanschaffen en evt een link naar een voorkeur printer.

Ik dank jullie voor jullie vriendelijke hulp.

Justin
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Etiket printen voor bestelling

05 januari 2015

Dymo 4XL, zebra, brother of ander groot formaat labelprinter.
Andere optie is A4 stickervellen met 4x etiket op A6 formaat.
Laatste optie is goedkoopste om mee te starten, hoewel je wel een deel van de etiketten niet kan bedrukken.
 
GoedeShampoo
Berichten: 389
Lid geworden op: 07 februari 2014
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

06 januari 2015

Bij aanmelding bij MyParcel krijg je vaak gratis A4-stickervellen cadeau. Deze kun je in elke inktjet printer gewoon printen. Via MyParcel kun je vervolgens kiezen waar je precies wilt printen zodat je altijd alle stickers gebruikt.

Stuur me gerust een PM voor meer info en ervaringen.
De beste shampoo vind je op http://www.GoedeShampoo.nl
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

06 januari 2015

Ik gebruik een Zebra printer! Losse stickervellen lijkt mij nogal een gepruts, maar in het begin kan het wellicht een oplossing zijn.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
DYMOsupport
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 augustus 2014

Re: Etiket printen voor bestelling

06 januari 2015

Hallo Justin,

Een labelprinter is natuurlijk altijd makkelijker, en op lang termijn is het ook goedkoper aangezien het printen op A4 stickervellen inkt of toner kost.

Onze labelprinter die op A6 formaat kan printen, is de LabelWriter 4XL. Met deze printen kan je niet alleen makkelijker maar ook veel sneller labels printen. En mocht je ergens tegen aan lopen dan staat onze (gratis) Helpdesk vanaf maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 18.00 klaar voor je om alle vragen te beantwoorden. Het nummer hiervoor is 070 77 03 820.

Aarzel niet om vragen te stellen als je die hebt, dan houd ik dit forum nog even in de gaten.

Met vriendelijke groeten,

^GB
DYMO Consumer Service
 
Electronixs.nl
Berichten: 802
Lid geworden op: 06 augustus 2014
Locatie: Hillegom
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

06 januari 2015

Ik zou echt niet met losse stickervellen gaan werken. Ik heb zelf een 2de hands brother ql-1050 gekocht en werkt prima. Was iets van 75 euro met een factuur erbij.

Uiteraard kan je ook een Dymo of Zebra kopen. Voor die laatste zou ik eigenlijk niet gaan omdat die waarschijnlijk meer professioneel gebruikt is geweest.
Barcode scanner - IR Thermometer - 12V Voedingen http://www.electronixs.nl
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

06 januari 2015

Een monochrome laserprinter heb je al vanaf € 60. Van het prijsverschil met de > € 200 voor een Dymo LabelWriter 4XL kun je héél véél toner kopen.

Bovendien kun je met een laserprinter facturen, pakbonnen, retourformulieren, enzovoort printen, met een labelprinter niet.
 
Justin
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 januari 2015

Re: Etiket printen voor bestelling

06 januari 2015

Bedankt allemaal. Ik heb behoorlijk wat informatie gekregen en ik kan hiermee verder. Super!
 
Gebruikersavatar
Labelworld
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 januari 2015
Locatie: Tolkamer
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

12 maart 2015

Waarom niet pakbon en adres sticker in 1 keer printen?

Bespaart een hoop tijd en fouten.

Gelijk de juiste adres sticker bij de juiste zending.

Google eens op a4 papier met sticker.
Fabrikant hoogwaardig A4 Papier met sticker & A4 Papier met kaart. Ideaal voor webshops! Labelworld
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

12 maart 2015

Daarvoor moet de software dan wel geschikt zijn en bovendien kosten die a4+ stickers 10 cent per stuk
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

12 maart 2015

De stickervellen van My Parcel zijn gratis. Je betaalt alleen de verzendkosten.
 
LabelsTree
Berichten: 14
Lid geworden op: 06 oktober 2014
Contacteer:

Re: Etiket printen voor bestelling

20 maart 2015

Daarvoor moet de software dan wel geschikt zijn en bovendien kosten die a4+ stickers 10 cent per stuk
Depending on the size of the label you need. We sell them for under €0,03 per sheet.
LabelsTree labels zijn de perfecte manier om het adres van je klant of het retouradres tegelijkertijd met de factuur te printen. http://www.labelstree.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht