Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Peet
Berichten: 66
Lid geworden op: 04 juli 2012

Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

06 januari 2015

Ik kreeg rondt de kerstdagen een kerstkaartje van deverzendservice met een actie code.
Ze bieden best wel een netjes tarief aan voor pakketten, zeker omdat ik geen tientallen pakketten per week verstuur. (4,95 gewoon en 4,50 met actie).

Heeft iemand positieve of negatieve ervaring met hun?
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

06 januari 2015

Het eerste pakket met een pakketprijs van € 4,95 gaat uit van verzending via DHL for You. Afgaande op andere forumtopics is dat nou net een vervoerder waar je omwille van de professionaliteit van de bezorgers misschien niet mee wilt verzenden.

Het reguliere pakkettarief van DHL for You is € 5,50 dus met een aanbieding van € 4,50 scheelt het wel een euro.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

06 januari 2015

Als het DHL is, niet doen. Je moet je afvragen of die paar centen het jou waard is dat klanten klagen over bezorging. Neem dan de tijd die je met klachten over bezorging bezig bent, ontevreden klanten. Onder de streep verlies je er gewoon op.
 
laura klein
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 januari 2015

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

07 januari 2015

Hoi ik maak al een tijdje gebruik van deverzendservice.nl. Het is een zeer uitgebreide verzendmodule.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik al meerdere software pakketten heb geprobeerd maar deze is wel zeer compleet.

Wat ik erg mooi vind is de kwaliteit rapportage. Via deze rapportage kan ik eenvoudig alle statussen zien van mijn zendingen. Zodra er een pakket vertraagt is kan ik pro actief mijn klant al op de hoogte brengen of alvast een onderzoek laten opstarten door de klanten service.

Wat ik ook prettig vind is dat ik een combinatie heb gemaakt van mijn eigen contract van PostNL en ik via deverzendservice ook gebruik maak van DHL in 1 systeem.

Mijn persoonlijke ervaring met DHL is tot heden prima. Ik denk dat DHL zeker niet meer onder doet voor PostNL. 4x aanbieden, avond levering, zaterdag en maandag leveren en dan ook nog binnen 24 uur!
En nog een stuk goedkoper ook :lol:
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Peet
Berichten: 66
Lid geworden op: 04 juli 2012

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

07 januari 2015

Tja moet zeggen dat als je hier op postnl gaat zoeken je ook niet vrolijk wordt. Maar ja je hoort vaak alleen de klagers, de mensen waar alles goed gaat hoor je vaak niet.
Maar ik moet er nog maar eens rustig over denken of het inderdaad het risico waard is.

Grappig dat ik ook jouw naam tegenkwam op hun twitter, varaantje, dus ergens ben je met hun in aanraking geweest. Een stiekeme aanbieder of 1 van je Sherlock Holmes praktijken?
 
Gebruikersavatar
Het Varaantje
Berichten: 1656
Lid geworden op: 08 april 2010
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

09 januari 2015

Tja moet zeggen dat als je hier op postnl gaat zoeken je ook niet vrolijk wordt. Maar ja je hoort vaak alleen de klagers, de mensen waar alles goed gaat hoor je vaak niet.
Maar ik moet er nog maar eens rustig over denken of het inderdaad het risico waard is.

Grappig dat ik ook jouw naam tegenkwam op hun twitter, varaantje, dus ergens ben je met hun in aanraking geweest. Een stiekeme aanbieder of 1 van je Sherlock Holmes praktijken?
Zegt me niks... Linkje?
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

12 januari 2015

Ik zag dat een aantal leden aan de onafhankelijkheid van (de eerste reactie van) mevr. Klein twijfelden. Zojuist telefonisch contact gehad en ze blijkt inderdaad het bedrijf wel te kennen, maar wel een echte legitieme reactie te hebben achtergelaten. Ik heb dus de discussie over haar verwijderd zodat we weer ontopic kunnen blijven. ;)
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Iemand ervaring met deverzendservice.nl?

12 januari 2015

Deze éénmalige postert heeft jou dus gebeld n.a.v. 1 heel erg rooskleurige post achter te hebben gelaten op een forum? Right.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht